مهاجم نفت آبادان در روزهای پایانی فصل یکی از عوامل امیدوارکننده این تیم برای فرار از سقوط محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد نبی موسوی فرد گفت : وجود مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت، به زنجیرزنی، سینه زنی و اشک ریختن نیازی ندارند البته هرسال باید پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود و به جای اشک، خون گریه کرد اما هدف عمده آیین‌های عزاداری، الگو گرفتن از رفتار و اخلاق اهل بیت عصمت و طهارت، جاری شدن عدالت به معنای واقعی است.
روضه‌خوانی حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می‌کنید.
مراسم نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی (ره)، با حضور اعضای بیت مرحوم دعایی و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو تلفنی با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در خصوص آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام کسب اطلاع کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو تلفنی با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در خصوص آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام کسب اطلاع کرد.
مهاجم نفت آبادان از تلاش این تیم تا آخرین لحظه برای موفقیت در این فصل و حفظ سهمیه خبر می دهد.
دکتر عماد افروغ جامعه شناسی و نماینده پیشین مجلس، پیش از همه اینها، یک رزمنده واقعی بود و در جبهه‌های دفاع مقدس حضور موثری داشت؛ حضوری که سردار سعید صادقی مسئول پرسنلی سپاه در قرارگاه کربلا عملیات بیت المقدس به خوبی به یاد می‌آورد.
مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث ماست، میراث شیعه است. بله، معلوم نیست که کمیت و دعبل و سید حمیری مثلاً با آهنگ می‌خواندند، اما شعر می‌گفتند و شعر می‌خواندند و معارف اهل بیت را منتشر می‌کردند.
صنعت نفت آبادان در جدال با استقلال دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.
آبادان- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی‌های گذشته تیم سپاهان را آنالیز کردیم، برخی بازیکنانشان را از دست دادند و سبک بازی آنها تغییر کرده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت سید رضا مؤید شاعر اهل بیت و استاد شعر آئینی را تسلیت گفتند.
رئیس جمهور درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم الرضا(ع)، حاج سید رضا موید را به خانواده، یاران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
محمدرضا خلعتبری، مرد تمام نشدنی فوتبال ما که در سن ۳۹ سالگی همچنان درون زمین خوش می درخشد به زودی تیم جدیدش را اعلام خواهد کرد‌.
سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد اهل بیت رسول‌الله (ص) شهر سمرقند، با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این مسجد آشنا شد. رئیس جمهور در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) به تبیین ابعاد مختلف این اجتماع بی نظیر جهانی پرداخت.
از جمله افرادی که ورود اهل بیت را در اربعین اول تأیید می‌کند، سید بن طاووس است. وی در کتاب اللهوف می‌نویسد: وقتی زنان و فرزندان حسین علیه السلام از شام برگشته و به سرزمین عراق رسیدند، به راهنمای قافله گفتند: «ما را از کربلا ببر». وقتی به کربلا رسیدند، جابربن عبداللّه انصاری و جمعی از بنی هاشم و مردانی از اولاد پیغمبر صلی الله علیه و آله را دیدند که برای زیارت مرقد مطهر حسین علیه السلام آمده اند. پس همگی در یک زمان در آن سرزمین گرد آمدند.
افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر چهارشنبه ( نهم شهریور ۱۴۰۱) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد.
مهاجم جنوبی نفت آبادان قادر به همراهی این تیم در جدال مقابل پرسپولیس نخواهد بود.
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی خواستار پذیرایی از زائران اربعین با همه توان شد و نسبت به برخی از تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه میان دوستداران اهل بیت (ع) هشدار داد.
حسن بیت سعید مهاجم و وینگر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بدلیل مصدومیت چند هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داد.
مهاجم صنعت نفت آبادان با ابراز خوشحالی از ادامه حضورش در این تیم، ارتقای رتبه نفت در جدول را مهمترین هدف فصل جدید دانست.
آبادان- «حسن بیت سعید» بازیکن فصل پیش صنعت نفت آبادان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
حسن بیت سعید بازیکن فصل پیش صنعت نفت آبادان قراردادش را تمدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ