فریدون پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد او گفت: به خاطر مصرف شیشه چند وقتی بود که به ناصر مظنون بودم او افکار شیطانی در ذهنش داشت بنابراین تفنگ شکاری بادی را دستکاری کردم و چند گلوله داخلش گذاشتم و وقتی او به کارگاه رفته بود سراغش رفتم و با شلیک دو گلوله به صورتش او را کشتم. در کارگاه را بستم و با سرقت خودروی ناصر ازآنجا دور شدم در همه مراسم‌های او حضور داشتم و با انجام کار‌های کفن ودفن خواستم دینی به مرحوم نداشته باشم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا خادم شریف حرم مطهر احمد ابن موسی، رشادتش این روزها بر سر زبان‌هاست، همان کسی که ممکن بود جانش به خطر بیفتد؛ اما حاضر نشد جانش را بردارد و از کنار این حمله تروریستی عبور کند.
دو دوست دوران نوجوانی دوباره در تیم ملی والیبال در کنار هم هستند.
نیمار و پدرش که هم اکنون در اسپانیا حضور دارند با پینی زهاوی دیدار کردند.
میلاد والی‌زاده، جوان‌ترین عضو تیم ملی کشتی آزاد به ویدیویی که از او بعد از برد بزرگ برابر رقیبش در مجارستان وایرال شد، واکنش نشان داد.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
سرمربی فولاد برنامه ویژه‌ای برای تیمش در فصل جدید لیگ برتر دارد.
رفیق دوست عضو حزب موتلفه گفت: همه از موتلفه می‌ترسیدند چون این حزب ثابت رای بوده و پای عهد خود است. خواهش می‌کنم جوانان به موتلفه بپیوندد تا این موتلفه باشد که انقلاب را تقدیم امام زمان کند.
خمز: گواردیولا رفیقم است، اما دوست دارم رئال فینالیست شود
ساپینتو: با پیام رفیقم، پرتغالی حرف نزدم که فحش بدهم
پس از مدتی فرید مدعی می‌شود که من و رقیب عشقی‌ام و برادر دختر مورد علاقه‌ام با هم رفیق بودیم تا اینکه موضوع مارال پیش آمد و روز حادثه با هم دست به یقه شدیم، ولی برادر مارال میثم را کشت و من هم از ترس پا به فرار گذاشتم. بعد از این ماجرا پدر و مادر مارال هم این شرط را برایم گذاشتند که اگر تو قتل را به گردن بگیری تا برادر مارال از دور خارج شود، ما هم سعی می‌کنیم رضایت اولیای دم را بگیریم و مارال هم با تو ازدواج می‌کند.
نوشته که تمام شد برای یکی دو نفر از رفقایم خواندم. بحث‌مان بالا گرفت. گفتم این شرط رفاقت نیست که ناامیدی را نشر بدهیم و خودمان به خوشی روزگار بگذرانیم. رفیقم گفت این ویژگی آدمیزاد است که یک لحظه غمگین باشد و در لحظه دیگری به دلیلی شادی کند و اتفاقا همین که عده‌ای همه احوال را نشر می‌دهند دلیل بر صافی‌شان است. یکی دیگر گفت می‌دانی نوشته را که خواندی یاد شعر سید علی صالحی افتادم که می‌گفت: حال همه‌ی ما خوب است، اما تو باور نکن!
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا، روز دوشنبه ۷ فروردین در گردهمایی برای قدردانی از زنان صاحب مشاغل کوچک در کاخ سفید که ساعاتی پس از حمله به مدرسه در نشویل و کشته شدن شش نفر شامل سه کودک برگزار شد، بار دیگر از علاقه‌اش به بستی شکلاتی صحبت کرد. وی گفت: نام من جو بایدن است. من شوهر دکتر جیل بایدن هستم و بستنی شکلاتی جنی را خوردم. پایین آمدم، چون شنیدم اینجا بستنی شکلاتی می‌دهند. در ضمن یخچالی در طبقه بالا پر از بستنی است. فکر می‌کنید که من شوخی می‌کنم، اما شوخی نمی‌کنم. بن چطوری رفیق؟ بن کارتن از بهترین‌های کنگره ایالات متحده است.
فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور حکایت از هفته های پایانی جذاب در بهار ۱۴۰۲بین مدعیان قهرمانی می دهد.
آندریاس هرتزوگ دستیار یورگن کلینزمن در کره‌جنوبی خواهد بود.
روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که سرخیو راموس تصمیم نهایی خود را برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به سران باشگاه اعلام کرده است.
من عاشق فوتبال هستم و همین الان که پا و کمرم درد می‌کند، اگر رفیقم زنگ بزند می‌روم فوتبال بازی می‌کنم. من شب تا صبح با توپ می‌خوابم و همین عشق به من انگیزه می‌دهد.
«در ماجرای محسن شکاری و در کلیپی که از او پخش شده است، گفته شد و همه دیدند و شنیدند که چاقو را در غلاف گرفته بود نسبت به مردم و این را شاهد گفته و تأیید کرده است. شکاری می‌گوید: رفیقم آمد و گفت بیا برویم یک مأمور را بزنیم. گفت هدفش این بوده است که مأموری را بزند.»
جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، اذعان داشت رابطه دوستانه ای با ارلینگ هالند دارد و آنها به هم پیام می دهند.
این دومین استعفای من در این یک سال اخیر بود که به خاطر رسیدن به مسائل شخصی به فدراسیون تحویل دادم.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید براینکه هم‌تیمی و رفیق قدیمی‌اش تجربه سرمربیگری تیم جوانان و تیم ملی مراکش را دارد، گفت که او برای هدایت تیم ملی ایران چیزی کم ندارد.
سلام رفیق، می‌دانم باختن حال‌گیری است اما سال دیگر تو آنجا خواهی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ