پپ گواردیولا می گوید به او ارتباط ندارد چلسی چقدر برای خرید بازیکن هزینه کرده و کنایه زد که زمانی به خاطر هزینه بالای سیتی برای خرید بازیکن، چند باشگاه درخواست محرومیت سیتی را کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
رئیس فدراسیون می گوید اگر پول هم داشتیم اعتقادی به جذب بازیکنانی مثل رونالدو نداریم.
ترامپ گفت: و اگر شما صنعت فولاد نداشته باشید، شما کشور ندارید، مثل مرزها، مثل انتخابات‌ها، شما باید انتخابات‌های واقعی داشته باشید. ما واقعا انتخابات واقعی نداریم، ما انتخابات جعلی داریم.
مهدی پازوکی گفت: اگر وضعیت تغییر نکند کشور ما هر روز فقیرتر خواهد شد. ایران بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود قدرت اول منطقه در سال ۱۴۰۴ شود. الان بعد از گذشت ۱۸ سال نه تنها فاصله ما با کشور‌های منطقه مثل ترکیه و عربستان و قطر کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.
اسپاگتیفیکیشن اصطلاح علمی برای اتفاقاتی است که برای فردی که به سمت سیاهچاله سقوط می‌کند اتفاق می‌افتد. سیاهچاله ستاره‌ای است که به طور کامل از بین رفته است. اگر ابتدا با پا‌های خود به سیاهچاله بیفتید، متوجه می‌شوید که کشش گرانشی روی پاهایتان بیشتر از سرتان است، زیرا پاهایتان به مرکز جرم سیاه‌چاله نزدیک‌تر است.
برناردو سیلوا می‌گوید اگر دنبال لذت بردن از بازی‌های بزرگی مثل فینال لیگ قهرمانان باشید، شانس‌تان برای موفقیت در آن‌ها هم بیش‌تر می‌شود.
اگر ساعت ۶ صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید. چون حسب ظاهر ۷ساعت بود در حالی که در واقع ۶ بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
سرمربی تیم ملی ایران به اظهارات درباره مسیر راحت ایران تا فینال جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.
اگر سیاست تخصیص آب را از وزات نیرو بگیریم و به سازمان برنامه و بودجه بدهیم، یعنی مثل تخصیص بودجه، آن‌ها تشخیص بدهند کجا‌ها باید مصرف آب کم شود، دراین‌صورت خیلی از چاه‌ها و پمپاژ آب کنار خیلی از رودخانه‌ها باید تعطیل شود، ما توان مصرف ۹۰ میلیارد متر مکعب آب در سال را نداریم، اگر ۴۰ درصد سازمان ملل را بپذیریم سقف مصرف ما ۳۶ میلیارد متر مکعب آب می‌شود، ما باید طی پنج-شش سال ۴۰ میلیارد متر مکعب از استحصال آب از منابع سطحی و زیرزمین کم کنیم.
مطهری گفت: در کشور ما متاسفانه اعتراض به‌رسمیت شناخته نشده است، همین که عده‌ای اعتراض می‌کنند، به سرعت اینها را متهم به براندازی می‌کنند و سریع به درگیری کشیده می‌شود و این نقطه‌ضعفی است که ما داریم، درحالی‌که اگر از ابتدا ما مردم را عادت داده بودیم که به‌راحتی مثل بقیه کشورها حرف‌شان را بزنند؛ مردم عادت می‌کردند که چگونه اعتراض کنند.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه آزادی تعداد بیشتری از هواداران را بپذیرد، قیمت بلیتها نیز کاهش خواهد یافت.
آصفری تاکید کرد: ما از خواسته‌های به حق ملت ایران در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد و بهتر است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گول سازمان منافقین و تحلیل‌های غلط آن‌ها را نخورند. غربی‌ها نباید گول جریاناتی مثل مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی را بخورند. غربی‌ها نباید با بیشتر کردن تحریم‌ها دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بلندتر کنند. ما برای انجام مذاکره آماده هستیم، اما اگر هم مذاکرات ادامه نیابد جمهوری اسلامی ایران معطل نخواهد ماند.
بگذارید خیالتان را راحت کنم و بگویم که پختن آش بادمجان، کار سخت و پیچیده‌ای نیست، مخصوصا اگر اهل آشپزی هستید و از این کار لذت می‌برید. البته این غذا هم مثل همه غذا‌های خوش رنگ و لعاب ایرانی، فوت و فن‌هایی دارد که آن‌ها را از شما دریغ نخواهیم کرد؛ بالاخره شما قرار است، سفیر ما لر‌ها در خانواده تان باشید!
شما به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند وگرنه تا به حال من نشانه‌ای از این علاقه در شما ندیدم. اگر شده خواهش می‌کنم نمونه‌های آن را برای روشن شدن ذهن من اعلام کنید. این مثل دوران اشغال افغانستان از طرف کشور دوست و برادر روسیه را شنیدید؟ «ما زیر بار زور نمی‌رویم، مگر زور پرزور باشد؟»
علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت آبادان، پس از شکست برابر استقلال نسبت به عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ان‌شاءالله پیروز می‌شویم. قطعا وقتی همه مجموعه‌های ما از جمله بچه‌های (تیم) فوتبال ما غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، پیروز می‌شوند. اگر مثل بازی ولز بازی کنند، حتما پیروز می‌شویم. ولز قوی‌تر از آمریکاست.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:با فتنه نمی‌شود مثل عملیات دفاع مقدس جنگید، یکی از ابعاد جهاد تبیین این است که فضا را روشن کرد، اگر فضا روشن شود مردم درست انتخاب می‌کنند و اگر فضا تاریک باشد نمی‌بینند.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.
رائفی پور گفت: «حالا در کف خیابان چه اتفاقی افتاده است؟ مسئله تخلیه هجانات در شلوغی‌ها در کنار مسئله زن این دو به هم رسیده‌اند. ما باید با این واقعیت کنار بیاییم و بپذیریم. اگر جایی بود مثل ورزشگاه‌ها شاید این هیجانات به کف خیابان نمی‌رسید.»
اگر نظام بانکی ما مثل کشورهای دیگر باشد، طبعا مدیران بانک باید هر روز در رسانه‌ها تبلیغ کنند که وام ۱۸درصد می‌دهیم لطفا بشتابید برای گرفتن. یا روسای شعب بانک‌ها یک صندلی جلوی بانک‌ها بگذارند و هر کسی را که از جلوی بانک رد می‌شود دعوت به دریافت وام کنند. ولی می‌دانیم که چنین نیست.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: ما تمام فعالیت های اقتصادی تمام آحاد از جمله سلبریتی ها را رصد می کنیم. اگر آنها هم مثل بقیه مردم مالیات ندهند؛ جریمه می شوند.
رییس سازمان محیط زیست گفت: هر دستکاری در طبیعت برمبنای توانمندی‌ها و داشته‌های طبیعت انجام شود خیلی راحت می‌توانیم مسائلی مثل سیلاب و مخاطرات دیگر را کنترل کنیم. کشور ما از لحاظ ذاتی وضعیتی دارد که اگر دوسال سیل نیامد، خشکسالی نبود و زلزله نیامد باید انگشت به دهان باشیم. این ذات سرزمین ماست و باید آن را با همین مقتضیات مدیریت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ