رقابت‌های جام‌جهانی اسکی چمن در دیزین با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانوی المپیکی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی باکو با پشت سر گذاشتن حریفان خود به فینال رسید.
جام جهانی تیراندازی از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود و ۹۴ تیرانداز در این مسابقات حضور دارند.
مسئولان شهر محل تولد لیونل مسی منتظرند تا این ستاره برای برپایی یک جشن تاریخی به آنها اوکی بدهد.
طبق انتظار کارشناسان، شگفتی‌سازی و انرژی مراکش در دو بازی پایانی جام ته کشید و معجزه‌گر مراکشی به مقام چهارمی جام بیست‌ودوم بسنده کرد. بالاترین عنوانی که تا کنون یک تیم از قاره سیاه به آن دست یافته است.
سرمربی فوتسال بانوان پیکان معتقد است تیمش شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد، اما باید 7 بازی دشوار را پشت سر بگذارند.
ماجراجویی مراکش در جام‌جهانی قطر به پایان رسید و سرانجام شاگردان ولید الرکراکی مقابل فرانسه پرستاره و قدرتمند متوقف شدند و به عنوان نخستین تیم مسلمان تاریخ به دیدار رده‌بندی رسیدند. فرانسه برای دفاع از قهرمانی به آرژانتین و مسی رسید.
جام‌جهانی قطر | نقطه پایان فرانسه بر آرزوهای مراکش ، امباپه حریف مسی در فینال
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
رئیس فدراسیون کشتی که صبح امروز (20 آذر) بعد از وزن‌کشی با اعضای تیم صحبت کرد، به آنها گفت که پاداش جام‌جهانی آمریکا بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد.
دارنده 10 مدال کشتی جهان و المپیک در حین برگزاری جام‌جهانی هدیه‌هایی برای کشتی‌گیران حاضر در مسابقات در نظر گرفته است.
بعد از فینالیست شدن دو تیم آمریکا و ایران، تیم‌های منتخب جهان و گرجستان مسابقه رده‌بندی جام‌جهانی کشتی آزاد را برگزار خواهند کرد.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
جام‌جهانی قطر | حذف پرتغال توسط مراکش با پرش رونالدویی! / اولین تیم مسلمان و آفریقایی در نبمه‌نهایی
جام‌جهانی کشتی آزاد در شرایطی از ساعاتی دیگر در ایالت آیووا آمریکا آغاز خواهد شد که ژاپنی‌ها به عنوان اولین حریف ایران بدون ستاره‌های‌شان به جام‌جهانی آمده‌اند اما تیم منتخب جهان ستاره‌های شاخصی را در خود جای داده است.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
مسابقات جام‌جهانی کشتی 2022 درحالی در آیووا درحالی برگزار می‌شود که نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در آن حضور ندارد.
جام‌جهانی فوتبال یا سور سکه و دلار؟ / پاداش‌گیت بعداز ویلموتس‌گیت!
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ