مسئولان شهر محل تولد لیونل مسی منتظرند تا این ستاره برای برپایی یک جشن تاریخی به آنها اوکی بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد حسین‌نژاد می‌گوید اینکه دیگران نگران آینده او هستند، باعث استرس خودش هم شده است.
روزنامه همشهری نوشت: اگر از حکم خدا دست برداشتیم یا به بهانه خوشایند اقلیتی، حساسیت‌مان به این فریضه الهی، کم شد، خطا رفتیم. اگر با محاسبات غلط و در فشار رسانه‌ای دشمن، جلوی ظهور اقتدار قانون و حاکمیت را گرفتیم، زمینه را برای دوقطبی‌های اجتماعی، فراهم کرده‌ایم.
همشهری نوشت: اظهارات جلیل رحیمی جهان‌آبادی درحالی در چند روز گذشته ادامه داشته است که انتظار می‌رود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برخورد مناسب و درخوری با این نماینده انجام دهد تا به او یادآوری شود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است و نباید علیه مردم خود شمشیر به‌دست بگیرد!
احسان صفایی، معاون خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک می‌گوید: «در کنار مشکلات مربوط به سد معبر و عرضه مواد خوراکی غیربهداشتی و فاسد، در این راسته با آسیب‌های اجتماعی هم مواجه بودیم و در بساط برخی از دستفروشان و چرخی‌ها موادمخدر و مشروبات الکلی و... فروخته می‌شد.»
طیفی از نمایندگان مجلس براین اعتقادند که لایحه از بازدارندگی کافی برخوردار نیست و گشت‌های پلیس، مانند آنچه در روز‌های اخیر ازسوی پلیس درحال اجراست، باید برقرار باشد تا ضمانت اجرایی کافی برای اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد. این طیف معتقدند پلیس باید برای برخورد با هنجارشکنان از یگان‌های مخصوص و آموزش‌دیده استفاده کند و اگر «تذکر» در اصلاح رفتار هنجارشکنان مؤثر نبود، فرد متخلف برای برخورد قانونی مناسب، به دستگاه قضایی معرفی شود.
در پی گزارش سقوط چرخ و فلک بازیگاه کودک واقع در شهربازی دالفک در تاریخ ۸ تیر ماه و آسیب‌دیدگی تنی چند از همشهریان، به دستور دادستان مرکز استان قزوین تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.
امروز شنبه باشگاه نیوولز اولدبویز مراسم خداحافظی با ماکسی رودریگز را در آرژانتین برگزار می‌کند. این مراسم مهمانی بزرگ دارد و لیونل مسی در آن حضور خواهد داشت.
داور فینال جام حذفی از حمله افرادی ناشناس به منزلش بعد از قضاوت در فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس خبر داد و از بی مهری همشهریانش گلایه کرد.
کاپیتان باتجربه تراکتور تبریز قصد دارد یک ورزشگاه مجهز را در زادگاه خود و برای جوانان همشهری‌اش احداث کند.
همشهری نوشت: مبارزه با فساد باید سر صحنه زندگی واقعی مردم قرار گیرد؛ یعنی مبارزه با فساد حقیقی بدون جاروجنجال‌های سیاسی از قالب نمایشی خارج شود و به موضوعاتی بپردازد که در نهایت ثمره‌اش کارآمدی بیشتر و سامان بهتر زندگی مردم باشد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با تکمیل شبکه بزرگراهی و اتصال آنها به یکدیگر همشهریان می‌توانند فرودگاه مهرآباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) را بدون چراغ قرمز طی کنند.
فرماندار زاهدان اعلام کرد: همشهریان برای دریافت گاز مایع ثبت نام‌های لازم در سامانه شرکت نفت را انجام دهند و همان کارتی که بابت نفت تعریف شده از همان کارت اقدام به دریافت گاز مایع خود کند.
برای ۱۳ فروردین ماه، بوستان‌های شهر مقدس قم از ساعت ۱۶ عصر تا چهار بامداد روز بعد آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند.
فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی گفت: به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می‌دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن ها هدیه خواهم داد.
فرماندار خواف با اشاره به برودت هوا با قدردانی از همشهریان عزیز به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: همشهریان عزیز با پوشیدن لباس‌های گرم و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز کمک کنند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
برای اینکه ردپای مسی از طلا گرفته شود چندین شمش طلا آب شده تا این شاهکار ساخته شود./ همشهری آنلاین
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان یکی از مدیریت های فعال در شمال کشور است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
یکی از مدیریت های شعب فعال بانک ایران زمین در شمال کشور، مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و از همشهریان و همرزمان آیت‌الله طالقانی گفت: ۴۸ خاطره خود از این مبارز انقلابی را مکتوب کرده و قرار است به زودی چاپ شود.
در پی حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر - دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، امامان جمعه شوشتر و شرافت، اعضای شورای تامین و مسوولان شهر شرافت، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریور) در شهرستان شوشتر عزای عمومی اعلام می‌گردد.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ