آریگو ساکی اینتر را به عنوان بهترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی فصل آینده سری A می‌بیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
برای بازدهی نمادهای بازار هم می‌توان تک سهم‌ها را مدنظر قرار داد و نمی‌توان یک صنعت خاص را به طور کل در بازدهی‌های مثبت روز آتی در نظر گرفت.
سردار قاآنی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است گفت: شهید سلیمانی الگوی برجسته رفتار انسانی در خارج از مرز‌ها بود که اقدامات معنوی وی به صورت دامنه دار در جبهه‌ی مقاومت نمایان شد.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز پیش بینی کرد که بیش از ۵ میلیون زائر خارجی اربعین امسال به عراق بروند.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز پیش بینی کرد که بیش از ۵ میلیون زائر خارجی اربعین امسال به عراق بروند.
سازمان هواشناسی وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات را اعلام کرد.
طی دو روز گذشته قیمت دلار نوسان محدودی را پشت سر گذاشته و در هر روز یک پله عقب‌نشینی کرده است. با وجود اینکه امروز سیگنال‌های مساعدی از اخبار سیاسی روانه بازار شد، اما معامله‌گران معتقدند بازار، اثر خبردرمانی را پیشخور کرده است.
شاخص کل بورس در روز سه شنبه با عرضه ۱۸ هزار واحدی روبرو شد اما انتظار می رود وضعیت معاملات روز چهارشنبه بهتر از روز سه شنبه باشد.
رئیس پلیس راهور فراجا: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی امسال از مرز خسروی تردد کنند.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
سمیر بنوت، قهرمان سابق مسابقات مستر المپیا، در پیش‌بینی خود از قهرمان بعدی این مسابقات گفت: هادی چوپان به راحتی شکست خواهد خورد
یکی از عجیب‌ترین خاطرات منتشر شده از مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی خاطره او از ۳۰ تیرماه ۱۳۷۰ است. زمانی که در عصر تاسوعا سوار بر هلی کوپتر همراه با خانواده به سد لتیان رفته اند تا از زلزله در امان باشند. زلزله‌ای که یک کارگر نامتعادل چینی باعث شایعه ان بوده است.
اصلاحات قضایی نتانیاهو در نهایت با وجود اعتراضات گسترده محافل داخلی و حتی عدم رضایت‌ برخی طرف‌های بین‌المللی از سوی کنست به تصویب رسید، امری که پیش‌بینی وقایع آتی را بسیار دشوار ساخته است.
یک تحلیلگر پژوهشگاه امنیت رژیم صهیونیستی، وقوع کودتای نظامی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو را بعد از تصویب لایحه جنجالی در پارلمان این رژیم، پیش بینی کرد.
سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی‌اش، گفت که واشنگتن سیاستی جنجالی و غیرقابل پیش‌بینی را در پیش گرفته و این عادت آنهاست.
کیلیان امباپه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فرانسه و جبل‌الطارق با سوالهای متعدد درباره جنجال اخیر بین او و پاری سن ژرمن مواجه شد و از تکرار سوالها توسط خبرنگاران عصبانی شد.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
توئیتر باشگاه اتلتیکو مادرید در واکنش به تصمیم جنجالی مانزانو، این اشتباه مرگبار را قابل پیش بینی دانست.
جلال چراغپور دو ماه قبل از جام جهانی به درستی نتایج تیم ملی را در این رقابت‌ها پیش‌بینی کرد و حالا می‌گوید به چه دلایلی این ادعای بزرگ را مطرح کرده بود.
میانگین تورم سالانه در مصر از ۱۶.۳ درصد در مهر گذشته به ۱۹.۲ درصد در آبان جهش داشته است که بالاترین سطح تورم در پنج سال گذشته در این کشور است و پیش بینی می‌شود این میزان قبل از بازگشت به روند کاهشی همچنان افزایش یابد.
مدیران پرسپولیس که پیش‌بینی این جنجال‌ها را می‌کردند، قبل از عقد قرارداد با اسدبیگی، از مسئولان سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت استعلام‌های لازم را گرفتند و سپس قرارداد با هافبک جدید تیمشان را نهایی و رسانه‌ای کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ