شاخص کل بورس در روز سه شنبه با عرضه ۱۸ هزار واحدی روبرو شد اما انتظار می رود وضعیت معاملات روز چهارشنبه بهتر از روز سه شنبه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
برای بازدهی نمادهای بازار هم می‌توان تک سهم‌ها را مدنظر قرار داد و نمی‌توان یک صنعت خاص را به طور کل در بازدهی‌های مثبت روز آتی در نظر گرفت.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
پیش بینی می شود فردا معاملات بازار سرمایه با وضعیت مثبت در صنعت خودرویی آغاز شود.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.
در معاملات روز سه‌شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳ هزار و ۲۰۸ واحد افت و به سطح ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد رسید و خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز متوالی منفی شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس سبزپوش می‌شود؟
در معاملات امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۶ هزار و ۹۹۳ واحدرشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحد رسید. فردا بورس چه خواهد شد؟
بورس امروز با افت قابل توجه ۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۹۶۷ هزار واحدی رسید و افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۳ هزار ۷۷۶ واحدی به ۶۹۷ هزار واحد رسید. با توجه به افزایش عرضه‌ها در پایان معاملات امروز بازار فردا چگونه خواهد بود؟
احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.
انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه شاهد نوسان مثبت اما کم توان باشیم.
انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.
شاخص در یک ماه و نیم اخیر حدود ۲۵ درصد رشد داشته و با توجه به اینکه دولت سیاست های در راستای افزایش نرخ سود اوراق گواهی و ... را اجرا کرده برخی احتمال می دهند که شاخص در همین محدوده کف سازی می کند، اما برخی دیگر معتقدند که حرکت صعودی شاخص به نسبت تورم ادامه خواهد داشت.
امروز مطالبی همچون نرخ دلار و یورو توافقی افزایش یافت، زمان واریز سود «سهام عدالت» اعلام شد، افزایش سرمایه فایرا در چه مرحله‌ای است؟، مجمع سشرق ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل پشاهن امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | احتیاط در معامله پشاهن؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون تصمیم مهم بانک مرکزی برای بازار ارز؛ اوراق گواهی ارزی در راه است، پیش بینی بورس | بورس فردا منفی یا مثبت است؟، کدام اعداد بودجه بر روی بازار سهام موثر است؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ماه، مجمع قمرو ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، سهامداران پالایش بخوانند، خریداران دیگنیتی در بورس‌کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ بورس تقریبا تغییر چندانی را نسبت به روز یکشنبه نداشت و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد و شاخص کل هموزن نیز ۰.۰۹ درصد در مقایسه با روز گذشته عقب گرد داشتند. در گفتگو با سیدمحمدرضا اعلمی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، تخلف بزرگ یک کارگزاری، فردا هشتمین صندوق طلا پذیره نویسی می‌شود، ثبت سفارش لاماری و کارا در بورس کالا چه زمانی است؟، تحلیل شستا امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | شستا صعودی می‌شود؟، آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز یکشنبه سهامداران روز سخت دیگری را تجربه کردند و شاهد معاملاتی کم‌رمق، نزولی و بدون هیچ اتفاق خاصی بودند. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از اعطای هفتمین جایزه اجلاس سالیانه حقوق بشر اسلامی به شیرین ابوعاقله و دکتر مندلا ماندلا خبر داد.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
چهارشنبه ۲۰ بهمن سهام شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر در بازار فرابورس عرضه شد. در پایان عرضه اولیه فزر به هر شخص چند سهم رسید؟
صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم با نماد پالایش که دومین صندوق ETF واگذار شده توسط دولت می باشد، امروز مجمع خود را برگزار کرد. پالایش یکم چقدر سود تقسیم کرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ