سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز پیش بینی کرد که بیش از ۵ میلیون زائر خارجی اربعین امسال به عراق بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز پیش بینی کرد که بیش از ۵ میلیون زائر خارجی اربعین امسال به عراق بروند.
به نظر می‌رسد مردم ما که دوران جنگ و موشک باران و دوران تحریم‌ها و سختی‌ها و... را تحمل کردند و فرزندان عزیزشان را برای نظام و انقلاب تقدیم کردند امروز نیز بیش از پیش پای نظام و انقلاب ایستاده اند و اگرچه مشکلاتی هم دارند، اما پای اصل نظام هم ایستاده اند.
دهقان با بیان اینکه این معاهده همه مراحل حل مشکل را پیش بینی کرده است، گفت: در مرحله اول انتظار از دو ملت برادر، دوست و همسایه این است که بر اساس حسن همجواری و از طریق مذاکره و کارشناسی همانگونه که در خود معاهده مصوب پیش‌بینی شده مسئله را حل کنیم. اگر خدایی نکرده با مذاکره مسئله حل نشود، در خود معاهده پیش‌بینی شده که از طریق حکمیت و داوری مسئله حل می‌شود.
مصطفی صداقت می‌گوید دو تیم هوادار و نساجی از نظر جدولی حساسیت بالایی ندارد اما پیشبینی می‌کند بازی سخت و درگیرانه باشد.
چندی پیش قالیباف در یکی از جلسات علنی مجلس گفت: «مجلس یک ماه و نیم پیش، شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد». پس از این ادعای قالیباف سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت این بسته تاکنون ارسال نشده است اما اگر ارسال شود، حتما بررسی می‌کنیم!
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم، پیش‌بینی می‌شود بخش شیرین‌سازی این پروژه اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسد.
هیچ چیز به عنوان یک ایده وجود ندارد. می‌توانیم از «هیچ» برای حساب کردن استفاده کنیم: ایده «صفر» ۴۰۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت و نماد بیضی شکلی که امروز استفاده می‌کنیم بیش از ۱۰۰۰ سال پیش اختراع شد. شاید این تنها جایی باشد که «هیچ» وجود دارد: به عنوان یک ایده در ذهن مان.
کارشناس مرکز کنترل گاز کشور تصریح کرد: پیک مصرف در ابتدای هفته جاری را پشت‌سر گذاشتیم و وارد یک دمای متعادلی شدیم که حدس می‌زنیم در چند روز آینده مصرف ثابت بماند؛ اما در اواسط هفته آینده مجدداً یک کاهش دمایی داریم و افزایش مصرف را پیش‌بینی می‌کنیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: پیش بینی می‌کنیم که بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تا روز سه‌شنبه به اتمام برسد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی در روزهای اخیر و لغزندگی معابر، افزایش تصادفات در سطح شهر را پیش بینی می‌کنیم.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، در فصل زمستان هستیم و شرایط جوی ناپایدار حاکم است و پیش بینی می‌کنیم تا پایان هفته این شرایط را داشته باشیم.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
رئیس شیفت مرکز راهبری کنترل گازکشوربااشاره به ورودجبهه هوای سردبه کشوردرهفته آینده گفت:باتوجه به کاهش دمای هواپیش بینی می‌کنیم حدودصدمیلیون مترمکعب افزایش مصرف گازراداشته باشیم.
نماینده دائم روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین، می‌گوید که روسیه از مذاکرات پیش‌ رو بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال می‌کند.
گفتگوی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر به قطر با خانواده اصفهانی در خصوص پیش بینی بازی تیم ملی فوتبال ایران وآمریکا را مشاهده می‌کنید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم در بازی بعد در ترکیب اصلی ایران باشم.
پیش بینی مهدی طارمی را در خصوص نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ثقفی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با امضای قراردادهای جدیدبرای ساخت پالایشگاه‌ در ونزوئلا، یک بازار ۵ میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی فراهم شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه به مردم توصیه می‌کنیم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.
موحدی بکنظر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با اجرای طرح تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار حساب بانکی را از این به بعد بتوانیم به عنوان حساب تجاری شناسایی کنیم.
رئیس پلیس راهور تهران از افزایش حداقل ۳۰ درصدی ترافیک در اول مهرماه خبر داد و گفت: از وزارت کشور درخواست می‌کنیم مسئولیت جرثقیل های امدادخودرو را مانند سابق به شهرداری‌ها دهد.
رئیس پلیس راهور تهران از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در اول مهرماه خبر داد و گفت: از وزارت کشور درخواست می‌کنیم مسئولیت جرثقیل های امدادخودرو را مانند سابق به شهرداری‌ها دهد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ترافیک تهران رو به افزایش است، گفت: در پایان شهریورماه و با بازگشایی مدارس افزایش ۳۰ درصدی ترافیک را پیش‌بینی می‌کنیم.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میزان صادرات ما به عمان در ۴ ماه ابتدایی امسال ۴۱۵ میلیون دلار بوده که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به یک میلیارد دلار برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ