سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدارسانی به دو حادثه امداد گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته در ۴۲ ماموریت امدادی حضور داشته‌ایم، گفت: از بین امدادرسانی‌ها عملیات رهاسازی برای دو جان باخته سوانح رانندگی انجام شد.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در حوادث جوی یک هفته گذشته، از اسکان اضطراری ۱۶۷ نفر از هم‌وطنان خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۳ استان، گفت: ۳۵ تیم امدادی در عملیات کمک‌‎رسانی به هم‎وطنان شرکت کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در یک هفته گذشته از امدادرسانی به ۹۰۹ نفر خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی انجام عملیات امداد و نجات در ارتفاعات و مناطق جنگلی کشور، از انجام ۸۸ عملیات امدادونجات ساحلی در هفته گذشته خبر داد.
مشهد ـ سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: امروز در حداقل زمان اسکان اضطراری برقرار و عملیات جستجو و نجات انجام می‌شود.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی طی ٢٤ ساعت گذشته، از امدادرسانی به ۱۶۰ نفر از هم‌وطنان خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت به دو حادثه امداد رسانی داشته است، گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از انجام ۶۶۸ مورد عملیات امداد و نجات در یک هفته گذشته خبر داد.
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گفت: در هفته جهانی صلیب سرخ به منظور توانمندسازی نیروهای امدادی تمرین‌های بزرگی برگزار می‌شود.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام عملیات جوی در ۲۰ استان کشور از حضور ۹۰ تیم امدادی در این عملیات خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از نجات ۷۰۳ نفر در یک هفته گذشته توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در یک هفته گذشته ۷۲ عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در ۶۴ عملیات حضور داشته است، گفت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، از کاهش ۱۵ درصدی انجام عملیات امدادونجات در ارتفاعات کوهستانی و مناطق جنگلی در طرح نوروزی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به انجام ۱۰۱۲ مأموریت در یک هفته گذشته، از نجات بیش از ۶۰۰ نفر خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات کشور از انجام ۲۰ هزار عملیات جاده‌ای در ۳۵۴ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از انجام بیش از ۳۵ هزار عملیات و خدمات امدادی از اول سال خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که در تهران ۱۶ مورد عملیات در ارتفاعات کوهستان و مناطق جنگلی انجام شده است، تهران را به عنوان حادثه‌خیرترین استان معرفی کرد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌‎احمر از انجام بیش از ۲ هزار عملیات امدادی در آذرماه خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: سال گذشته هلال احمر بیش از ۳۰ هزار عملیات انجام داده که بیش از ۱۷ هزار عملیات مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.
محصولات دانش بنیانی برای ارتقاعملکرد نیروهای امدادی در مواقع بروز پدیده‌های جوی تولید شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از امدادرسانی به ۱۵۴۹ نفر در حوادث یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.
محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه عملیات امدادونجات در ۱۶۶۹ نقطه متاثر از سیل صورت گرفته است، گفت: ۱۶۷ شهرستان، ۱۳۰ شهر، ۱۳۸۶ روستا و ۱۵۳ محور مواصلاتی تحت سیل و آبگرفتگی قرار داشتند که عملیات امدادی در آن‌ها از سوی هلال احمر انجام شده است. در جریان این عملیات‌ها به ۶۱ هزار و ۱۲۷ نفر امدادرسانی شده و ۸۵۸۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین ۳۰۱۸ نفر نیز به نقاط امن منتقل شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ