سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، زندانی فراری و خرده فروشان مواد مخدر مهمترین رویدادهای پلیسی بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دارایی آلمان امروز اولین سفر خود به کی‌یف را از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین انجام داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۳ استان، گفت: ۳۵ تیم امدادی در عملیات کمک‌‎رسانی به هم‎وطنان شرکت کردند.
براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی ۳ سال طول می‌کشد.
سمنان_ فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس طی شبانه روز گذشته سه عملیات ویژه را در شاهرود، دامغان و سمنان به انجام رساند، گفت: در مهمترین خبر سارقان زغال به دام پلیس افتادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته سه رویداد پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این راستا شش نفر دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق زن به دام پلیس افتادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در شهرهای استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته هفت عملیات ویژه پلیسی در استان انجام داده است، گفت: بیشتر این عملیات به حوزه قاچاق کالا مربوط می‌شود.
مرکز داده‌های فلسطینی اعلام کرد که مبارزان فلسطینی در هفته گذشته ده‌ها عملیات مقاومتی علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: این عملیات‌ها در سرخه، شاهرود و دامغان رخ داده است.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور عملیات شناسایی در نزدیکی مرز اوکراین را با کمک پهپادهای آمریکایی انجام خواهد داد.
شهرستان مارگون ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی برف‌گیر دارد که عملیات بازگشایی تنها با دو دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری انجام می‌شود. بنا به گفته فرماندار مارگون بارش برف در گردنه‌های منطقه مور زرد زیلایی به ۳ متر رسیده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق چوب، دستگیری سارق، تبعه غیرمجاز و قاچاق موتور سیکلت مهمترین آن ها است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام هفت ماموریت ویژه پلیسی در سطح استان خبر داد و گفت: دستگیری مزاحمان نوامیس مردم، کشف قاچاق سوخت و مواد مخدر از جمله مهمترین این موارد هستند.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دستگیری سارق کامپیوتر خودرو و کشف ۲۶ تن شیر فاقد مجوز مهمترین این رویدادها است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از انجام ۶۸۹ عملیات امدادی در یک هفته گذشته خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: خرده فروشان مواد مخدر در سمنان و دامغان دستگیر و محموله سوخت قاچاق نیز در میامی کشف شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیس طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در یکی از این عملیات‌ها ۷۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
منابع صهیونیستی دقایقی پیش به هلاکت ۳ شهرک نشین صهیونیست در عملیات مقاومتی ارئیل در کرانه باختری اذعان کردند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یکی از ماموریت‌های دولت این است که با روسیه و کشورهای اوراسیا درباره مناطق آزاد مشترک اقدام ویژه و عملیاتی انجام شود.
به همت بانک ملی ایران و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، فروش دینار ویژه اربعین در اپلیکیشن «بله» با تحویل آسان و فوری عملیاتی شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا تصریح کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، این شرور سابقه دار طی یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.
مدودف گفت: روسیه در حال انجام یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین است و به دنبال دستیابی به صلح با شرایط خود است نه با شرایطی که شرکای بین المللی سابق ما به دنبال آن هستند. آن‌ها دنبال شکست ارتش روسیه هستند تا شرایط خود را به ما تحمیل کنند.
سرهنگ ضرغام آذین گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیری مواد مخدر در منزلی در محدوده تهرانپارس باخبر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ