مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم اراک توضیحاتی را در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه خانگی این تیم ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
گمرک ایران در خصوص معطلی حدودا ۱۷ ماهه یک محموله ۱۱۵ تنی گوشت منجمد وارداتی در بندرعباس شفاف سازی کرد.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
سخنگوی قوه قضاییه نسبت به پیشنهاد استقلال به علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.
مدیر تیم پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی امروز‌ این باشگاه داشت.
زیدآبادی نوشت: این کدام قانون است که طبق آن می‌توان گردن شهروندی را به اتهام ناهنجاری شکست؟ فرماندهی که در برابر چشم عموم با این لحن و زبان تهدید می‌کند در خفا و دور از چشم مردم چه گفتار و رفتاری دارد؟
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم، اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کار‌های مهم‌تر بپردازید.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی به حواشی روزهای اخیر پیرامون سپاهان واکنش نشان داد.
اگر وظیفه‌تان نیست پس غلط می‌کنید که به جای انجام وظایفی که بابت آن‌ها از هزار و یک‌جور رانت بهره‌مند هستید به امور دیگر می‌پردازید و بعد منتش را سر مردم می‌گذارید. وظایف تمام شورا‌های شهر‌ها مشخص است، به‌خاطر همین وظایفی که قسمت اعظم آن‌ها را انجام نمی‌دهند، هم دستمزد بالا می‌گیرند و هم از انواع رانت‌های اطلاعاتی، رانت روابط و رانت قدرت استفاده می‌کنند
دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو، در خصوص جدایی رونالدو و نامزدش واکنش نشان داد.
یکی از مسوولان پرسپولیس در مورد شائبه اخیر در مورد مسائل مالی این باشگاه پاسخ داد.
روزنامه جوان در واکنش به ماجرای کشف حجاب افسانه بایگان نوشت: از استوری‌ها برمی‌آید که این مادربزرگ‌ها از اینکه در جوانی‌شان نتوانستند خودی نشان دهند مغموم و مغبون شده‌اند و حالا سر پیری، معرکه‌گیری را رها نمی‌کنند.
ناصر فکوهی گفت: چنین رفتاری با افغانستانی‌ها که تا قرن نوزده جزئی از خاک ایران بودند، با ما هم‌زبان و هم‌فرهنگ هستند و جزئی از فرهنگ ایران محسوب می‌شوند، به نظرم همان اندازه نفرت‌آور است که چنین کاری را مثلا با یکی از اقوام ایرانی همچون بلوچ‌ها و کرد‌ها بکنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از اتفاقی که روز گذشته در هتل المپیک رخ داد شوکه شدم چرا که کوچکترین و ابتدایی‌ترین قدم برای تشکیل اردو، برطرف کردن مشکل اسکان تیم است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام انجام تحقیقات درباره صدور غیرقانونی معافیت کفالت برای چند مشمول گفت: اگر به یقین برسیم که تخلفی صورت گرفته قطعاً با متخلفان برخورد می‌کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حادثه سفارت آذربایجان گفت که جریانات سوء‌استفاده‌گر و فرصت‌طلب بدانند که به اهداف‌شان در ماجرای سفارت آذربایجان در ایران نخواهند رسید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اظهار داشت: جریاناتی که به دنبال سوء‌استفاده از اتفاق رخ داده برای سفارت آذربایجان هستند و می‌خواهند از این آب گل‌آلود برای خود ماهی بگیرند، بدانند که مقامات جمهوری اسلامی ایران بسیار عاقل‌تر و هوشمندتر از این حرف‌ها هستند که بخواهند در بازی این جریانات سوء‌استفاده‌گر و فرصت‌طلب قرار گیرند.
زیدآبادی گفت: با علنی شدن ماجرای علی‌رضا اکبری هم بعید است دبیر شورای عالی امنیت ملی در سمتش دوام بیاورد!
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
عده‌ای تلاش می‌کنند با بهره‌برداری از حادثه تلخ و ناگوار فوت «مهسا امینی» مقابله با بدپوششی و عمل کردن پلیس به وظیفه قانونی خود رد برخورد با هنجارشکنی و زیر پا گذاشتن قانون را ناموجه جلوه دهند. این تحلیل‌ها می‌تواند سرآغاز بی‌قانونی و هرج و مرج در جامعه شود.
مهسا امینی که از سنندج به تهران سفر کرده بود رای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد، این اتفاق واکنش برخی فعالان سیاسی را در برداشت.
نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت حمله به «سلمان رشدی»، این اقدام را حمله به ارزش‌ها و آزادی‌های صهیونیستی توصیف کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت دولت سیزدهم هفته گذشته در انتصابی بحث برانگیز، یکی از نزدیک ترین افراد به وزیر صمت و تعاون دولت روحانی را به عنوان دستیار خودش در امور هماهنگی و احیای کریدورهای تجاری بین المللی منصوب کرد!
عباس عبدی به ماجرای دستگیری پسر میرسلیم واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ