ناصر فکوهی گفت: چنین رفتاری با افغانستانی‌ها که تا قرن نوزده جزئی از خاک ایران بودند، با ما هم‌زبان و هم‌فرهنگ هستند و جزئی از فرهنگ ایران محسوب می‌شوند، به نظرم همان اندازه نفرت‌آور است که چنین کاری را مثلا با یکی از اقوام ایرانی همچون بلوچ‌ها و کرد‌ها بکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری درباره دیوار مرزی سیستان توضیح داد.
ناصر کنعانی گفت: ایران مذاکرات را براساس تامین منافع ملی و احقاق حقوق خودش دنبال می‌کند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد فایل صوتی منتشر شده منتسب به رابرت مالی و این که در این فایل گفته شده هدف از مذاکرات با ایران و توافق برجام، افزایش فشار به ایران است، گفت: اینکه گفته شده است، مسئولیت آن با آمریکا است و آن‌ها باید در این زمینه روشنگری کنند.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: تصمیم آمریکا به ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن در استمرار و پیچیده‌تر کردن جنگ اوکراین است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه میزبانی فرانسه از گردهمایی فرقه تروریستی منافقین را بی‌توجهی دولت فرانسه به خواسته‌های شهروندان خود و حمایت از گروهک‌های تروریستی دانست.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، با تصریح بر راهبرد منطقه‌ای و سیاست مبنایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت و تعمیق مناسبات با کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و توسعه اصل همسایگی، ابراز امیدواری کرد کشور‌های منطقه با نگاه به آینده و به دور از ادبیات سنتی گذشته، چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
ناصر کنعانی تاکید کرد: قدس شریف پایتخت یکپارچه و ابدی فلسطین بوده و باقی خواهد ماند و تعرضات پی‌درپی اشغالگران صهیونیست نسبت به این شهر و مقدسات اسلامی آن، تغییری در واقعیت و وضعیت تاریخی آن ایجاد نخواهد کرد.
ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط گفت: انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعا‌های تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.
همسر مرحوم حجازی با تشکر از مهدی تاج بابت ابراز لطف به اسطوره استقلال، از روابط خوب بین دو طرف صحبت کرد.
ناصر کنعانی درباره سفر صفری به باکو گفت: این سفر برای شرکت در نشست سران گروه تماس جنبش عدم تعهد با موضوع جهان پس از کرونا انجام شده است. این سفر فرصت خوبی است که دیدار و گفتگو‌های دوجانبه با مقامات عالی جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دو کشور و وضعیت جاری مناسبات فیمابین انجام شود. علاوه بر مشارکت در نشست مزبور صفری سه دیدار مهم داشته است.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنشی به زاکانی در توئیتر نوشته است: «شهرداری تهران دست از لجاجت بردارد.»
ناصر کنعانی نوشت: آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می‌شناسند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رئیس سازمان جاسوسی آمریکا در ارتباط با همکاری‌های ایران و روسیه و نیز اتهامات وی علیه جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با جنگ اوکراین را بی اساس و بخشی از جنگ تبلیغی آمریکا علیه ایران توصیف کرد.
ناصر کنعانی گفت: اروپا خود میزبان شبکه‌های متعدد مروّج خشونت و تروریسم علیه ایران است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ظاهرا اعتیاد به تحریم، عقلانیت و سنجیدگی را نزد طرف‌های اروپایی به انزوا برده و با این رویکرد غلط، این اروپاست که دایره تعاملات خود را بدست خود تنگتر می‌کند.
ناصر کنعانی در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن شماری از مردم بی گناه شد، گفت: هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیدا محکوم می‌کنیم.
ناصر کنعانی گفت: در خصوص تحریم‌های اتحادیه اروپا به طور قطع طی روزهای آینده اقدام متقابل و متناسب انجام خواهیم داد. ایران دولت مسئول و پایبند به تعهدات بین‌المللی است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: موضوع درگذشت خانم مهسا امینی که بر اساس الزامات قانونی داخلی و نظر مقامات عالیه کشور و نه خوشامد سایرین، تحقیقات در مورد آن در جریان است، بنا به شناختی که از پارلمان اروپا داریم، تنها بهانه‌ای برای ادامه معاندت عناصر تندرو این پارلمان با جمهوری اسلامی ایران است.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
ناصر کنعانی گفت: اعلام حمایت فوری آمریکا از اتهام واهی دولت آلبانی به جمهوری اسلامی ایران و اقدام سریع بعدی واشنگتن در تحریم مجدد و مکرر وزارت و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با توسل به همان اتهام واهی و اثبات نشده، بخوبی گویای آن است که طراح این سناریو نه دولت آلبانی، بلکه دولت آمریکاست.
ناصر کنعانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور بیان کرد: اصل حضور آمریکای اشغالگر در سوریه و تجاوزات آن به مدافعان استقلال و تمامیت ارضی سوریه غیرقانونی و محکوم است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگو خبر داد.
ناصر کنعانی اظهار کرد: این انتظار وجود دارد که مقامات حکومت سرپرستی افغانستان با توجه به حضور عزاداران حسینی در مساجد و مراسم عزاداری، تمهیدات بیشتری را برای تامین امنیت فراهم سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ