سخنگوی قوه قضاییه نسبت به پیشنهاد استقلال به علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضاییه یادآوری کرد که مهدی هاشمی پس از گذراندن ۷ سال حبس از زندان آزاد شده است.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
رئیس قوه قضاییه سال گذشته با اعلام فراخوان گفت‎وگوی نتیجه‌محور با گروه‌های مختلف اجتماعی پای صحبت افراد زیادی نشست که با واکنش مثبت کارشناسان همراه بود.
صدر اعظم آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش مداخله جویانه ای نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره علیه سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون بین الملل قوه قضاییه به یخ‌زدگی و جان باختن یک زندانی در بازداشت پلیس آمریکا، واکنش نشان داد.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص خبر اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی یک شرکت گفت: نمی‌توان اظهارنظر غیر کارشناسی کرد زیرا باید تشخیص داده شود که مشکل چه بوده و چه جرمی اتفاق افتاده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مشکلاتی که به واسطه تعطیلی متکثر مدارس در سال تحصیلی جاری رخ داد، مقوله دریافت وجوه از اولیاء دانش‌آموزان برای هزینه‌های مربوط به سرویس ایاب و ذهاب و تغذیه محصلان بود
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار پیامی به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل واکنش نشان داد.
رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
محمود صادقی در واکنش به خبر احضار خود به دادسرا در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: شما هرچه در مناسبت‌های مختلف از ضرورت رعایت عدل و داد در دادگستری داد سخن بدهید اگر این فرمایشات در مقام عمل به منصه ظهور نرسد پر کاهی ارزش نخواهد داشت.
قوه قضاییه می‌گوید ادعای صدای آمریکا درباره یکی از کشته شدگان آتش سوزی ۲۳ مهر زندان اوین کذب است.
روزنامه ایران نوشت: در حالی که رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه بر پیگیری دقیق ماجرای فوت مهسا امینی تأکید کردند روز گذشته برخی افراد و گروه‌های تروریستی وارد فاز عملیاتی اقدامات ضدامنیتی شدند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
فدراسیون فوتبال در پاسخ به شایعه انتشار اخبار جدید مبنی بر واکنش دادستانی به تخلفات مهدی تاج اعلام کرد این خبر قدیمی است و دوباره در نوبت انتشار قرار گرفته است.
پرونده‌هایی که به ما گفته‌اند نه اثبات شده و نه قرار یا حکمی خورده است. به نظر سازمان بازرسی بوده یک بار هم منع تعقیب خورده و بار دیگر در حال رسیدگی است.
مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه اعلام کرد: رئیس قوه قضائیه به همسر تاج‌زاده وقت داده بود ولی ایشان دیر آمد.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق در واکنش به حوادث امروز عراق و به تعطیلی کشاندن قوه قضاییه عراق از سوی طرفداران صدر واکنش نشان داد.
امروز مطالبی همچون دلالی کارت ملی رونق گرفت/ خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، برنامه افزایش سرمایه فنورد در چه مرحله‌ای است؟، تحلیل شاخص کل هم وزن، تحلیل شاخص کل بورس، گزارش تصویری از مراسم عرضه اولیه سابیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در پی ورود جبهه جدیدی از گرد و غبار از سمت غرب کشورمان، کیفیت هوا در بسیاری از شهر‌ها افت محسوس کرده و موجب در پیش گرفتن تدابیر ویژه در بسیاری از شهر‌های کشورمان شده است. از جمله این شهرها، تهران است که اکنون شاخص کیفیت هوای آن با قرار گرفتن روی عدد ۳۲۷، در شرایط خطرناک قرار گرفته است.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در گزارش‌های هیات‌های اعزامی و تیم‌های بررسی حادثه آبادان، تاکنون گزارشی مبنی بر قصور یا تقصیر مستقیم یا غیرمستقیم استاندار سابق خوزستان در متروپل تسلیم دادگستری استان خوزستان نشده است.
کرباسچی گفته های سخنگوی قوه قصاییه در باره محاکمه حمید نوری با هشتگ کنایه آمیز #بدون_شرح بازنشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ