دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو، در خصوص جدایی رونالدو و نامزدش واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شما باید با رفتار خود به گونه‌ای واکنش نشان دهید که مادر شوهرتان متوجه شود از چه چیز‌هایی ناراحت می‌شوید. هرگز موقع بی‌احترامی کردن و دخالت‌های او، شما برای جروبحث اقدام نکنید، چون این طوری او بیشتر به خود اجازه می‌دهد که حرمت شما را بشکند و جلوی پسرش شما را آدم بد داستان جلوه دهد. به طور کلی ضمن حفظ احترام باید کاری کنید که شخصیت شما حفظ شود.
فائزه العماری، مادر کیلیان امباپه، هم موضعی مشابه پسرش در زمینه ادامه حضور او در پاری سن ژرمن دارد.
با تلاش زیادی که صورت گرفت، مدیرکل با قرار وثیقه موقتا آزاد و مدیر «حافظیه» دو شب است در بازداشت به سر می‌برد. رییس نهاد ریاست‌جمهوری، وزیران میراث و دادگستری و… دو روز است همه تلاش می‌کنیم، اما این بانوی مومنه و متخصص ـ مدیر حافظیه ـ در بازداشت و پدر و مادر سالخورده‌اش چشم‌انتظار و نگران هستند! اما گویا اراده‌ای برای حل مساله نیست؟! به‌راستی به کجا چنین شتابان؟! با این رفتار‌ها و احکام قضایی به دنبال اثبات چه چیزی هستیم؟!
مادر کریستیانو رونالدو که به ندرت مصاحبه می‌کند برای تکذیب شایعات درباره تنش در رابطه رونالدو و همسرش در یک مصاحبه شرکت کرد و این ادعاها را دروغ محض خواند.
ناهید خداکرمی گفت: در همه کشور‌های دیگر، حتی سلبریتی‌ها هم در خانه زایمان می‌کنند. این حق مادر است که به انتخاب خود، محیطی را که دوست دارد، برای تولد فرزندش انتخاب کند. زایمان موضوع فیزیولوژیک طبیعی است و خطرناک نیست و تنها نیاز است که سازوکار مناسبی برای درخواست مادر، درنظر گرفته شود.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
مادر اشرف حکیمی، مراکشی ستاره پاری سن ژرمن، به جدایی پسرش از هبه ابوک واکنش نشان داد.
انتشار فیلمی در فضای مجازی در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد تبدیل به یکی از اخبار جنجالی شد. صبح شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز، فیلم دیگری مبنی بر پلمب این مغازه واکنش های گسترده دیگری در فضای مجازی به دنبال داشت.
رضا کیانیان بازیگر سینما به ماجرای پرتاب ماست به سمت مادر و دختر بی‌حجاب واکنش نشان داد و نوشت: ماست‌پاش همان اسیدپاشی است که اسید دم دستش نبوده!
پس از انتشار ویدیویی از زایمان یک مادر ۱۴ ساله، پزشک او به انتقاد‌ها واکنش نشان داده است
سعیده موح، مادر اشرف حکیمی، به اتهامات تجاوز پسرش به یک زن 24 ساله واکنش نشان داد.
عبدی به اعلام «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزند دانش‌آموزش واکنش نشان داد.
تمامی پرسنل نیرو‌های مسلح موظف به رعایت قوانین و حدود شرعی و اخلاقی در برخورد با شهروندان و متهمین یا حتی مجرمین هستند و با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.
امیر حسین صادقی به خبر تعلیق مادر کیان پیرفلک واکنش نشان داد.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
روزنامه های ورزشی سراسر دنیا به پیروزی بزرگ مراکش برابر پرتغال پرداخته و جلد نخست خود را به دیدار دیروز اختصاص دادند.
بررسی نشان داد که جنین برای مثال، نسبت به طعم هویج بیشتر با چهره خندان، اما به طعم کلم با حالت ناراحتی و گریه واکنش نشان می‌دهد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی با تسلیت به پدر و مادر و خانواده داغدار ایشان، مواضع مداخله‌جویانه خارجی در مورد این حادثه تأسف‌بار را محکوم کرد.
گفتگویی کوتاه با پدر و مادر کامران قاسم‌پور پس از قهرمانی پسرشان
فایزه العماری، مادر کیلیان امباپه، به حواشی اخیر بین پسرش و نیمار واکنش نشان داد.
تیم والیبال پیکان با غلبه بر تیم تاراز قزاقستان، برای دهمین بار به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسید.
امسال ۱۰ محصول جدید از ایران دوچرخ راهی بازار می شود/ تیراژ تولید ۱۵ هزاردستگاهی در ایران دوچرخ
فعال سیاسی اصلاح طلب به اطلاعیه پلیس درباره «برخورد انضباطی» با «سرتیم»خاطی یک واحد گشت ارشاد به علت «برخورد خارج از ضوابط» با یک مادر واکنش نشان داد.
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری به برخورد گشت پلیس با یک مادر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ