فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار وابستگان نظامی کشورهای خارجی گفت: دشمنان ما با ایران قوی و مستقل مخالفند و تحمل پیشرفت ملت ما را ندارند و نخواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.
صحبت‌های امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم جشن بزرگ اقتدار؛ تکریم و استقبال رسمی از کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران و ایرانی انزوا پذیر نیست، گفت: دشمنان بدانند ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث قوی شدن کشور و مأیوس شدن دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
وزیر کشور تاکید کرد: ایران قوی، مقتدر و پیشرو هم محقق نخواهد شد مگر با وحدت ملی، وحدت همه اقشار و پرداختن به مسائل اساسی. طبیعتا دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد مسائل حاشیه‌ای ما را از پرداختن به مسائل اساسی بازدارند. به هیچ وجه نه مسئولین ما و نه ملت عزیز ما نباید به این حاشیه‌ها توجه کنند. چنانچه این کار را هم نکردند.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند انقلاب اسلامی تمام شده و دنبال تجزیه ایران بودند، گفت: ملت بصیر و زمان‌شناس و ولایتمدار آب سردی بر شعله فتنه دشمنان ریخت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه دشمنان ما با ایران قوی و مستقل مخالفند، گفت: ریشه اصلی دشمنی دیرینه دولت های استکباری با جمهوری اسلامی ایران، ماهیت حق‌طلبی، عدالت‌محوری، ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان جهان است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: ملت ایران نقشه‌های دشمن را خنثی و در جشن انقلاب به آنان یادآور خواهند شد که در قبال ایران و ایرانی همچنان دچار خطای محاسباتی هستند.
صدا و سیما اعلام کرد: دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. صداوسیمای قوی و پرمخاطب باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است پس دستور کار روشن است: "حمله به بودجه صداو سیما با هدف هزینه‌زایی برای وکلای ملت در تقویت رسانه ملی" در این مقابله اما هم‌نوایی برخی رسانه‌های داخلی موجب تعجب است.
مشهد ـ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان معتقدند انسجام داخلی سبب قوی شدن قدرت ایران شده است.
رشت- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ایران قوی و مستقل خار چشم دشمنان است، گفت: ایران با عنوان قدرت منطقه‌ای و تأثیرگذار در نظام بین المللی برای دشمنان قابل تحمل نیست.
قم-فرمانده فراجا گفت: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود و دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را تضعیف کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی فرزندان ایران به توان بومی ساخت موشک‌های بالستیک فراصوت، دشمنان این آب و خاک را نا امید و دوستداران آن را خوشحال کرد.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خصومت دشمنان با مردم مؤمن کشور ما حد و مرزی نمی‌شناسد و آنان با این‌گونه رفتارهای ضد بشری تنها عجز و استیصال خود را به اثبات می‌رسانند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: موفقیت‌های مکرر ایران در زمینه‌های مختلف باعث شد دشمنان عصبانی شوند، جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران راه بیاندازند.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمنان قصد دارند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند اما به دلیل اینکه ما آماده و هوشیار هستیم، ناکام مانده‌اند.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمنان قصد دارند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند اما به دلیل اینکه ما آماده و هوشیار هستیم، ناکام مانده‌اند.
بجنورد- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دشمن روز به روز مواضع خود را از دست داده و مناطقی همچون عراق، سوریه و افغانستان از اختیار آمریکا خارج شده است و به زودی در فلسطین نیز شکست خواهند خورد.
محمدباقر قالیباف گفت: امیدوارم که ان شاءالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمود‌های حضرت آقا و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کرده اند بایستیم و مانند گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اتحاد نیروهای مسلح و مردم گفت: سناریوهای دشمنان کشور دیگر رنگی ندارد و به شکست محکوم است.
مدیرعامل استقلال با حضور در هتل محل اقامت آبی پوشان، دقایقی با بازیکنان و اعضای کادر فنی گفت و گو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ