رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که تشکر از ایران بخاطر ایستادگی در کنار عراق به مذاق برخی خوش نمی آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با استخدام دو بازیکن رده سنی امید، امروز تحرک تازه‌ای در فصل نقل و انتقالات به نمایش گذاشت.
سرخابی‌های پایتخت برای جذب گلر ملی‌پوش هوادار رقابت جالبی را در پیش دارند.
رهبر جنبش حماس در خارج ضمن تجلیل از عملکرد قهرمانانه مقاومت در جنین، حمایت امت از پایداری و مقاومت ملت فلسطین را ستود.
در سال‌های غیبت مسعود رجوی، سران این سازمان وعده های تو خالی فراوانی را به بقایای تشکیلاتی خود برای بازگشت رجوی داده بودند. حال مهدی احمد‌ زاده کارشناس امور امنیتی و بین الملل در گفت و گو با جماران خبر مرگ رجوی را تایید کرده است.
بازیکن ۳۱ ساله پیشین الظفره به اولین خرید فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء تبدیل شد.
محمدرضا خالدآبادی می‌تواند بار دیگر مقابل پرسپولیس تهران عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.
رئیس حماس در خارج اعلام کرد که نبرد با صهیونیست‌ها به اوج رسیده و صهیونیست‌ها تلاش دارند که پیروز این نبرد باشند.
ساکت الهامی ترکیب مورد نظر خود برای دیدار حساس با استقلال ملاثانی در مرحله یک چهارم نهایی را انتخاب کرد که در آن حضور یک بازیکن زیر ۲۳ سال برای نخستین بار در ترکیب اصلی خودنمایی می‌کند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
مهرداد طهماسبی می‌گوید کادرفنی هوادار از قبل برنامه داشت که برای پنالتی‌ها او را به زمین بفرستند.
خالد مشعل از رهبران حماس عصر امروز یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس حماس که در شهر صیدا لبنان برگزار می شد، به صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی کرد.
فرمانده نیروی ویژه گارد پادشاهی بحرین قصد دارد در ماه مارس برای حضور در یک مسابقه ورزشی که در تل آویو با همکاری مشترک برگزار می شود، به فلسطین اشغالی برود.
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که بزرگداشت روز همبستگی با ملت فلسطین، فرصتی جدید برای تاکید بر حقوق ملی و تاریخی ما است.
رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.
فوتبال بنگلادش هیچ دستاوردی برای بازیکنی که در تیم و لیگ‌های بزرگ بازی کرده، ندارد.
جدایی خالد شفیعی از باشوندارا کینگز بنگلادش قطعی شد و این بازیکن به دنبال انتخاب تیم جدیدش است.
مدافع اسبق پرسپولیس، تراکتور و گل گهر، با عقد قراردادی رسمی به مدافع عنوان قهرمانی بنگلادش پیوست.
رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که تشکر از ایران بخاطر ایستادگی در کنار عراق به مذاق برخی خوش نمی آید.
شیخ الملا به صورت معجزه آسایی از ترور جان سالم بدر برد. یک منبع امنیتی گفت: در این سوء قصد، خسارت‌هایی به محل اقامت رئیس جماعت علمای عراق وارد آمد.
شیخ «خالد الملا» اعلام کرد که از سوء قصد در شهر بصره جان به در برده است.
شیخ «خالد الملا» اعلام کرد که از سوء قصد در شهر بصره جان به در برده است.
رئیس حماس گفت: روابط با ایرانی‌ها هیچ زمانی قطع نشد و هنوز ادامه دارد، حمایت ایران از حماس علیرغم شرایط سختشان هنوز برقرار است.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی بامداد امروز خبر شهادت «خالد منصور»، فرمانده منطقه جنوبی گردان‌های قدس، در حمله رژیم صهیونیستی شهر رفح در جنوب نوار غزه را تأیید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ