سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر پیکان گفت از روزی که کارش را در این تیم شروع کرده، هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسنایی گفت: نمی‌شود دانشجو بدون حجاب وارد دانشگاه شود، بعد بگوید اول من را به کمیته ببرید، حکم بدهید و بعد ممنوع الورودم کنید! اصلا از ابتدای امر ورود چنین دانشجویی به هر دانشگاهی ممنوع است. اگر دانشجویی با حجاب وارد دانشگاه شد بعد کشف حجاب کرد، منطق در خصوص برخورد با او چه می‌گوید؟ می‌توان گفت فقط ورود به دانشگاه بدون حجاب ممنوع است بعد هر کاری خواستند بکنند؟
نیمار در مصاحبه با نشریه «UOLesporte» گفت: «من زندگی وحشتناکی را خارج از زمین دارم، زیرا عاشق فوتبال هستم. من از اتهامات و انتقاد‌ها فرار نمی‌کنم، برعکس همیشه از آن‌ها استقبال می‌کنم. من استعداد خود را می‌دانم و می‌دانم که چه کاری می‌توانم انجام دهم.
عباس سلیمی نمین، گفت: همه ناظران سیاسی معتقدند حتی اگر صهیونیست‌ها می‌خواستند پهلوی را تقویت کنند، در این موقعیت متزلزل کار بسیار خبطی انجام دادند. از سوی دیگر در این شرایطی که صهیونیست‌ها با بحران داخلی مواجه هستند، اتکای به آنها چه آورده‌ای برای رضا پهلوی دارد؟! این نشان می‌دهد او کمترین دانش سیاسی ندارد. اگر دانش سیاسی داشت می‌گفت در این شرایط که نخست وزیر اسرائیل در حال سرنگونی است و بحران جدی در اسرائیل وجود دارد، برای چه باید چنین سفری داشته باشم؟ این چه آورده ای برای من دارد جز یک افتضاح سیاسی؟!
رئیس فدراسیون کشتی این را هم گفت: بدون شک برای یزدانی برنامه داریم. من از الان نمی‌گویم که یزدانی چه کاری خواهد کرد اما بدانید در مسابقات قهرمانی کشتی ۲۰۲۳ بلگراد یک یزدانی متفاوت خواهید دید.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اللّهمّ زَینّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ» می‌گوید: خدایا روزی کن من را در ماه رمضان و به دو چیز و زینت بده، ستر و عفاف، ستر یعنی اینکه گناهان مردم را مخفی کنم. به ما چه ارتباطی دارد که فلانی عیب دارد؟ خوش به حال بنده‌ای که به عیب خودش می‌پردازد و به عیب دیگران کاری ندارد.
«حالا بیایید فرض کنیم که من به عنوان صادق زیباکلام قصد دارم به نظرات و دیدگاه‌های این آقایان عمل کنم. خب من باید چه کاری انجام دهم؟ اگر یک خانم بی‌حجاب دیدم باید چه برخوردی با او انجام دهم؟ آیا قانون این اجازه را به من داده که من متعرض این خانم شوم و به او حمله کنم؟ یا باید با صحبت و گفتگو او را هدایت کنم؟ ببینید مشکل این است که هر دوی این رویکرد‌ها تبعات خاص خودشان را دارد و اصلا هم آقایان متوجه آن نیستند.»
اظهارنظرهای مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در چند وقت اخیر چه در شبکه‌های اجتماعی و چه در مصاحبه‌ای که تازگی از وی منتشر شد واکنش‌های زیادی را از سوی اقشار مختلف از مردم در پی داشته است. به خصوص آنکه میرسلیم در مصاحبه اخیر خود به صراحت گفت:«من کاری به نظر مردم ندارم.»
کاری که من در کتاب هایم انجام می‌دهم آن است که تصور کنم چگونه انواع دیگر ذهن‌ها و انواع روش‌های تجربه جهان به جهان‌های دیگری منتهی می‌شوند و سپس به این فکر می‌کنم که یافتن آن جهان با انسان‌ها و شیوه‌ای که ما تجربه می‌کنیم چه می‌کند.
من خودم رئیس هیئت والیبالم و حالم از زد و بندبازی‌ها و کثافت‌کاری‌های والیبال به هم می‌خورد. از همین الان می‌گویم سریک دیگر شرکت نمی‌کند و به خاطر این کارهای‌شان دیگر کنار تیم والیبال نمی‌آیم. همین که کنار سردار بودم و نمی‌آمدم بهتر بود. با اصرار سردار می‌خواستیم برای جامعه شهرمان و بانوان کاری کنیم، ولی وقتی دوست ندارند به خاطر چه کسی خودمان را عذاب دهیم. این‌ها می‌گویند می‌خواهیم والیبال بانوان را بالا ببریم، این‌طوری بالا می‌برید؟
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که در برنامه ریزی برای سفر به تایوان ملاحظات چین را در نظر نمی گیرد.
پس از گذشت شش سال از چند چالش بزرگ، من هم یک آدم هستم، سیاستمداران انسان هستند. ما هر آنچه را که می توانیم می دهیم، تا زمانی که بتوانیم و سپس زمان آن فرا می رسد. و برای من، زمانش رسیده است. من می روم، زیرا چنین نقش ممتازی مسئولیت نیز به همراه دارد. مسئولیت این است که بدانید چه زمانی فرد مناسبی برای رهبری هستید و همچنین چه زمانی نیستید. من می دانم که این کار چه چیزی را می طلبد. و من می دانم که دیگر آنقدر توان ندارم که بتوانم عدالت را انجام دهم. ساده است.
او درباره شیوه کسب اطلاع از او می‌گوید که تا جای ممکن او را در حصار کار پژوهشی نگه می‌داشتند «اما در میانه بحثهای علمی از من سئوالهایی می کردند؛ مثلا در مورد سفرهای رهبری یا افرادی که در نظام هستند اطلاعات جمع می کردند . یا عکسی را نشان من می‌دادند از سفیر انگلیس می‌پرسیدند آینده روابط چه می شود و اینجا چه گذشت. در حقیقت ارائه اطلاعات در مورد آخرین تغییر و تحولات داخل ایران انجام می شد.»
در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال ۱۳۶۱ ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای جعفری سیگار نمی‌کشید.با شنیدن این سخن، انگار که دیوار زندگی شکاف بردارد و ابدیت را نشان دهند، احساس عجیبی مرا فرا گرفت که: خدایا! این جوان به علت اینکه من سیگار می‌کشم، دست به چنین کاری می‌زند و از این بابت در پیشگاه تو نمی‌توانم جوابگو باشم و....
مریم طالب‌زاده دختر نادر طالب‌زاده در مراسم بزرگداشت پدرش گفت: از پدرم به خاطر چشم اندازی که در زندگی به من نشان داد تشکر می‌کنم. هیچگاه به من دیکته نکرد چه کاری انجام دهم یا ندهم، اجازه داد مسیرم را خودم انتخاب کنم.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
مدیرعامل استقلال گفت: من به عنوان مدیرعامل، هر کاری از دستم بر بیاید، برای ادامه روند موفقیت‌های تیم انجام می‌دهم.
نخست‌وزیر آلبانی گفت: «من برای دوستان و متحدانمان بیشتر از آن ارزش قائل هستم که بگویم آن‌ها باید چه کاری انجام بدهند. ما همیشه در تصمیم‌هایمان احتیاط می‌کنیم خیلی متواضع باشیم.»
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه نجومی نداریم. شهریه نجومی یعنی چه؟ بحثی نجومی است که فاصله‌اش خیلی زیاد باشد. اگر حقوق من به نسبت افراد دیگر در سازمان چندین برابر باشد، می‌گویند حقوق نجومی است. ولی برخی فاصله‌ها به خاطر مدارک تحصیلی، پست مدیریتی و سوابق کاری بین افراد است و این حالت عادی است.
شاکی گفت: من هم برای انجام کاری مجبور به ترک خانه شدم. دو ساعت بعد هم فتانه تماس گرفت و مدعی شد کارش تمام شده و از من خواست تا حقوقش را واریز کنم. من هم پول را پرداخت کردم و زمانی که به خانه آمدم متوجه شدم انگشتر برلیان ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام به سرقت رفته است. وقتی دوربین‌ها را بازبینی کردم دیدم زن خدمتکار انگشترم را سرقت کرده است. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.
همه ما بوی بد نفس صبحگاهی را تجربه می‌کنیم در حالی که برخی بیش‌تر از دیگران از آن رنج می‌برند. بوی بد نفس صبحگاهی زمانی رخ می‌دهد که جریان بزاق ما در هنگام خواب کُند یا متوقف شود و بدون بزاق برای شستن، رقیق کردن یا شستشو همه چیز راکد می‌شود.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
من چه کاری می‌کردم؟! رفتم و آنجا که گل زده بودم را بوسیدم. کار بدی کردم؟! این بهترین خاطره‌ام بوده. آنجا من انتقام مادرم را گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ