متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل یکی از متهمان توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در ورزشگاه والنسیا مدعی شد او فقط زیر بغلش را خارانده بود و مقابل وینیسیوس ادای میمون در نیاورد!
مردی که بعد از بیهوش کردن زنان از آن‌ها سرقت می‌کرد، با تلاش کارآگاهان پلیس دستگیر شد. این متهم ادعا می‌کند شگرد دزدی را از شریکش یاد گرفته است.
باشگاه فنرباغچه به احضار بازیکنش سامت آک‌آیدین به کمیته انضباطی به اتهام پرتاب آب دهان به یک بازیکن حریف واکنش نشان داد و گفت برای ضربه زدن به فنرباغچه علیه او ویدیو مونتاژ شده است.
روزنامه کیهان که اردوغان را به ذیکتاتوری، بیگاری دادن به امریکا و ناتو متهم کرده بود، مدعی شد: روزنامه‌های زنجیره‌ای و تحت اجاره اصلاح‌طلبان ... به دروغ ادعا کرده بودند که کیهان از موفقیت اردوغان در انتخابات ترکیه نگران شده است!
دادستان همدان با تکذیب این ادعا که موضوع نزاع بر سر حجاب بوده است گفت: ماجرای رخ داده به دنبال درگیری لفظی و سپس فیزیکی در نحوه پذیرایی در محل بوده و از آنجا که حین درگیری روسری از سر متهمان می‌افتد.
بدون‌شک نخستین متهم این خرابکاری شبکه‌ای جریان وطن‌فروش و تجزیه‌طلب پهلوی- رجوی است
متهم به تجاوز گفت: من مغازه‌دار هستم، ثروت آنچنانی ندارم، اما آزیتا قصد دارد اخاذی کند. او یک دروغگو است و چه خوب که حالا فهمیدم؛ قبل از اینکه با او ازدواج کنم.
زن جوانی با حضور در ایستگاه پلیس از بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به اتهام تجاوز جنسی شکایت کرد.
حجت الاسلام رحیمی گفت: این ادعا که عفو حتما باید بعد از صدور حکم قطعی اعمال شود موضوعیت ندارد و براساس اختیارات قانونی، مقام معظم رهبری می‌توانند فردی را که به عنوان متهم در مرحله تحقیقات و دادسرا قرار دارد نیز مورد عفو قرار داده و در واقع پرونده او را مختومه اعلام کنند و بدین ترتیب شخص دیگر به دادسرا احضار نشده و مورد تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرد و، ولی فقیه با اختیارات قانونی و شرعی می‌تواند عفو را در هر مرحله از پرونده قضایی اعمال نماید
معاون اول قوه قضائیه گفت: ادعای اینکه چرا نمی‌گذارید متهمان به وکلا دسترسی داشته باشند را قبول نداریم، تمام این شایعات مربوط به برخی از کشورها است که پیشرفت ایران را بر نمی‌تابند.
بررسی‌ها در رابطه با پیدایش فرد گمشده ادامه داشت تا اینکه صبح شنبه یکم بهمن ماه، تنها متهم پرونده به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی منتقل شد و در تحقیقات ابتدایی با تناقض‌گویی ادعا کرد: با زن جوان ارتباط داشتم و او را به قتل رساندم! روز حادثه با یکدیگر قرار گذاشتیم و با ماشینم به سمت رباط کریم رفتیم که در آنجا با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم.
فاضلی هریکندی در رابطه با این ادعا اظهار کرد: این که حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است.
ادعای کمک حمید قره حسنلو به مجروحان اغتشاشات ۱۲ آبان کرج، تکذیب شد.
آمریکا با این ادعا که اقدامات مسکو با گفته‌هایش همخوانی ندارد، روسیه را به نداشتن حسن نیت در مذاکرات احتمالی تبادل زندانیان بین دو کشور متهم کرد!
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
متهم گفت: تصمیم به جدایی گرفتم، ولی همسرم مرا طلاق نمی‌داد. در همین روز‌ها بود که وارد فضای مجازی شدم و با جوانی اهل یکی از روستا‌های ملایر آشنا شدم. آن جوان که ادعا می‌کردبه تازگی خدمت سربازی اش را به پایان رسانده است، به درد دل‌های من گوش می‌داد و مدعی بود خودش نیز افسرده است و قبلا دارو‌های مخدردار مانند «متادون» استفاده می‌کرده. وقتی سفره دلم را گشودم و تاکید کردم که می‌خواهم از دست شوهرم خلاص شوم او مرا راهنمایی کرد که چگونه همسرم را به قتل برسانم!
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
در ابتدای جلسه دادگاه شاکی به جایگاه رفت و گفت: هر روز وسایل کارم را در یک چرخ دستی قرار می‌دادم تا بتوانم راحت آن را حمل کنم. روز حادثه چرخ دستی را جلوی در خانه متهم گذاشته بودم که او به یکباره با این ادعا که من چرخ‌دستی‌ام را در محل پارک خودرواش گذاشته‌ام معترض شد و در نهایت با هم درگیر شدیم.
متهم ادعا می‌کند که هر دو بار عاشق شده و به دستور یک زن سرقت‌هایش را انجام داده است. او هربار پس از دزدی، کفش و عطر مارک‌دار می‌خرید و با پول‌های دزدی تفریح می‌کرد. مدعی است بخشی از اموالی را که روی میز پلیس آگاهی چیده شده، با پول دزدی خریده است. ا
زیدآبادی نوشت: در واقع حمید رسایی با چنان اظهارنظری خود و نیرو‌های همسویش را متهم کرده است! لابد خواهد گفت که این‌ها نتیجۀ فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی او و همفکرانش نیست بلکه نتیجۀ فعالیت‌های دشمنان است. این ادعا هم چیزی جز اعتراف به عجز و شکست و ناکارآمدی نیست
در این شکایت‌نامه ادعا شده متهمان صدها شرکت کوچک، نهادهای غیرانتفاعی، دولت‌های محلی و زیرساخت‌های حساس را هدف قرار داده‌اند.
یکی از شاکیان درباره ماجرا گفت: در یکی از شرکت‌های خصوصی مشغول به کار بودم که متهم مذکور برای نصب دوربین‌های مدار بسته به شرکت آمد و در حین گفتگو ادعا کرد برادرش مدیر بانک ... در تهران است و می‌تواند مبلغ هنگفتی وام جانبازی بگیرد! من هم طمع کردم و تقاضای دریافت وام میلیاردی دادم، اما او از من خواست چند میلیون تومان به حسابش واریز کنم و چک و سفته‌ها را امضا شده به او تحویل بدهم، اما او دروغ گفته بود و بعد از واریز پول‌ها متواری شد.
عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.
متهم درباره انگیزه خود از ارتکاب این جنایت وحشتناک ادعا کرد: همسرم مدام با گوشی تلفن سرگرم بود و در فضا‌های مجازی دوستانی پیدا کرده بود و با آن‌ها ارتباط داشت که من همواره به این ماجرا مشکوک بودم و او را سرزنش می‌کردم که در نهایت نیز همه این اختلافات از گذشته تا به حال موجب خشم ناگهانی ام شد و او را مقابل چشمان دو فرزندم به قتل رساندم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ