حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیرعبداللهیان گفت: زمانی می‌توانستیم اطلاع رسانی کنیم که از انتقال وجه مطمئن شویم.
عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: این‌که انتقاد می‌شود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی در کره‌جنوبی برای خرید کالاهای اساسی و دارو باشد، باید توضیح بدهم که موضوع صرفا مربوط به این دولت نیست. در دولت قبل هم پذیرفته شده بود؛ چرا که هرگونه توافقی خارج از برجام، همراه با ادامه تحریم هاست.
خوان کوادرادو توضیح می‌دهد که چرا پس از ترک یوونتوس به اینتر، یکی از رقبای اصلی بیانکونری، پیوست.
بیرانوند نیز راهی را انتخاب کرد که به نظر با ریسک و در حقیقت دردسر کمتری بود و گذر زمان بیشتر از همه به خودش ثابت خواهد کرد که این 72 ساعت جهنمی، در نهایت پایان خوشی برای او داشته یا خیر.
72 ساعت عجیب و جهنمی: این لحظات برای همیشه در حافظه فوتبال ایران خواهد ماند.
فعال محیط زیست گفت: مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان می‌گوید: «حدود ۲۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی به صورت قانونی تغییر کاربری پیدا کردند.» با چنین روندی از تخریب گسترده پوشش گیاهی در کشور چطور می‌شود انتظار داشت آمار سیل به شدت در حال افزایش نباشد؟ این دلایل در کنار از دست دادن تالاب‌های کشور و سد زدن در هر دره و رودخانه و طرح‌های انتقال آب هم به تخریب محیط زیست در ایران شدت بخشیده است.
کابل‌های USB و دستگاه‌هایی وجود دارند که تمام انتقال داده‌های USB را مسدود می‌کنند، اما احتمالا گزینه‌های ایده‌آل‌تری نیستند، صرفا به این دلیل که باید به خاطر داشته باشید که به جای کابل USB استاندارد خود، یک کابل مخصوص همراه داشته باشید؛ و اگر مجبور به اتصال به یک پورت USB عمومی هستید، مراقب گوشی هوشمند خود باشید.
مشاور مدیرعامل سازمان انتقال خون در امور خانواده و بانوان، در خصوص اینکه چرا بانوان تمایل ندارند خون اهدا کنند، توضیحاتی ارائه داد.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید نشستن ژوزه مورینیو روی نیمکت پی‌اس‌جی منتفی است چرا که آقای خاص تمایلی به هدایت این باشگاه و حضور در فوتبال فرانسه ندارد.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
اگرچه دریافت عفونت قارچی از گیاهان توسط انسان‌ها پدیده تازه‌ای نیست اما مورد گزارش شده در هند کارشناسان بهداشتی را نگران شیوع احتمالی آن کرده است.
حمید نوری شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد براساس اعلام دادگاه به دلیل اختلال سیستم انتقال زندانیان بازداشتگاههای استکهلم امروز در هشتمین دادگاه تجدیدنظر شکایت منافقین علیه وی حاضر نشد.
رئیس سابق اتحادیه فوتبال روسیه دلیل اینکه چرا این اتحادیه رای گیری درباره خروج احتمالی از یوفا و انتقال به AFC را به تعویق انداخت، عنوان کرد.
من برای تن‌هاخ احترام قائل نیستم، چون او هم برای من احترامی قائل نیست. نمی‌دانم چرا وین رونی آن‌قدر شدید از من انتقاد کرد. شاید به خاطر این است که بازنشسته شده و من هنوز دارم در سطحی بالا بازی می‌کنم.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
وبگاه الجزیره در گزارشی نوشت: بررسی سوابق تاریخی نشان می دهد چهار دولت متوالی محافظه کار انگلیس در ۱۲ سال گذشته، همواره برای نشان دادن نزدیکی خود به تل آویو، با یکدیگر رقابت کرده اند.
آرسنال در نظر دارد پیشنهادی را برای انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به این باشگاه در ماه ژانویه ارائه کند.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از اینکه چرا تقاضای نمایندگان برای بررسی با اولویت طرح مربوط به اصلاح در روند بررسی بودجه در دستور مجلس قرار نمی گیرد گفت: امسال هم مجلس به جداول مربوط به بودجه ۱۴۰۱ رسیدگی نکرد و خرداد ماه ابلاغ شد.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
دکتر محمدجواد یزدان‌پناه، متخصص ایمونولوژی می‌گوید: «ترانسفر -نقل و انتقال- پزشکان به دیگر کشورها امروز تبدیل به یک بیزینس شده است و آژانس‌های مسافرتی پیشنهادهای اغواکننده‌ای برای پزشکان دارند. جایی برای اقامت، تسهیل پروسه مصاحبه و اقامت را انجام می‌دهند. در واقع از بحث توریسم پزشکی به توریسم پزشک رسیده‌ایم.
یکی از مقامات ارشد سازمان لیگ در واکنش به انتقال بانوان طرفدار تیم استقلال به طبقه دوم توضیحاتی را ارائه کرد.
نشریه اماراتی در تحلیلی به دلیل انتقال مهدی قائدی از شباب الاهلی به استقلال اشاره کرد.
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: امارات نقش هاب منطقه در انتقال حمل و نقل دریایی را ایفا می کند و جایگاه بسیار مهمی در توزیع مواد اولیه و کالاهای وارداتی در منطقه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ