باشگاه لایپزیش به دومینیک سوبوسلای اجازه داد برای انجام معاینات پزشکی پیش از انتقال به لیورپول به انگلیس سفر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه چیز برای شروع رویایی هری کین با بایرن مونیخ آماده بود جز خود این دو؛ شاگردان توخل امشب با 3 گل در سوپرکاپ مغلوب لایپزیش شدند!
همه چیز برای یک فینال جذاب و مشخص شدن مسافر جدید لیگ ملت‌ها آماده است.
قرارداد امیرقلعه نویی آماده است و بعد از بازگشت به تهران امضا خواهد شد.
بعد از یک روز بارانی، هوای عالی انزلی همه چیز را برای شروع تمرینات ملوان آماده کرد.
انتخاب اول جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال مشخص شده و این بازیکن در آستانه پیوستن به آبی‌ها قرار دارد.
کارلوس کی‌روش آماده حضور در اولین تورنمنت خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر می‎‌شود و از شرایط موجود ابراز رضایت کرده است.
انگولو کانته توانست دومین تست های پزشکی الاتحاد را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
تلاش کنید که همه ۲۵ اشتباه در تصویر را پیدا کنید. آنقدر‌ها هم که در نگاه اول به نظر می‌رسد آسان نیست، پس آماده شوید تا برای حل این معما شرلوک هلمز درونتان را بیدار کنید و راز را کشف کنید.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
بارسلونا به لطف گلزنی جوردی آلبا بازی با اوساسونا را با نتیجه 1-0 به پایان رساند.
با توجه به شرایط جدول لیگ حرفه‌ای امارات، بعید به نظر می‌رسد که یاران احمد نوراللهی عنوان قهرمانی فصل را از دست بدهند.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
مارکو وراتی، ستاره پی‌اس‌جی، که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن شرکت کرده بود گفت همه بازیکنان این تیم آماده بازی بزرگ با بایرن و کاملا امیدوار به صعود هستند.
ازبکستان در نیمه اول بازی با اندونزی به نتیجه تساوی رسید و عراق با یک گل به برتری دست یافت.
تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود موفق شد چلسی را 2-0 شکست دهد تا دومین دربی لندن در این فصل با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان برسد.
دیدار با آلومینیوم بهترین فرصت برای شیخ دیاباته است تا به مهاجم اول پرسپولیس تبدیل شود.
آناستازیا که با دو روسری، دو جفت دستکش و چندین کلاه و شنل بیرون است می‌گوید: «نمی‌توانی با این سرما بجنگی. یا به همان نسبت لباس می‌پوشی یا عذاب می‌کشی. بعد از مدتی دیگر سرما را در شهر احساس نمی‌کنی. شاید هم فقط مغزت است که تو را برای آن آماده می‌کند و می‌گوید همه چیز نرمال است.»
شاید به جرات بتوان گفت آرژانتین پس از خداحافظی اینقدر همگون و متحد برای فتح دوباره جام جهانی نبوده است.
لوئیس فن خال، سرمربی هلند، خودش را برای دیدار دشوار برابر تیم ملی آرژانتین آماده کرده بود.
نمایی از رختکن تیم ملی قبل از بازی با آمریکا منتشر شده و همه چیز آماده این تقابل حساس است.
یک برد بزرگ همه چیز را به سود اردوگاه ایران کرده تا آنها اکنون تنها 90 دقیقه با تاریخ‌سازی فاصله داشته باشند.
همه چیز برای عقد قرارداد رسمی مائورو ایکاردی بازیکن پاریس سن ژرمن با گالاتاسرای آماده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ