ستاره فوتبال انگلیس از اعتیاد خود پرده برداشت و عنوان کرد که به مدت ۶ هفته در بخش توانبخشی بستری بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادآوری و سفر به دوران گذشته بعضی مواقع می‌تواند انسان‌ها را از مهلکه افسردگی و ناامیدی نجات دهد.
محققان هیچ ارتباطی بین افسردگی و اضطراب و به طور کلی سرطان سینه، پروستات، کولورکتال و الکل در طی یک پیگیری تا ۲۶ سال پیدا نکردند.
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
کاپیتان اسبق تراکتور اکنون با ثبت نام در دانشگاه مدعی است که شرایط بازگشت دوباره‌اش به تبریز فراهم شده اما اکنون با یک مانع بزرگ مواجه شده است: فسخ قرارداد یکطرفه!
شاید تصور کنید تجربه حس غم فقط می‌تواند روحیه شما را تخریب کند، اما در واقع با برخورد صحیح می‌تواند سازنده باشد.
پاندمی کرونا فقط شیوع یک بیماری جسمی نبود. حادثه‌ای بزرگ بود که بشر را در سراسر کره خاکی زمین گیر کرد. کرونا مثل طاعون قرون وسطی بود که همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، روانی، فردی و خانوادگی مردم دنیا را تحت تاثیر قرار داد.
یک مطالعه جدید به ارتباط بین مصرف مکرر غذا‌های سرخ شده و موارد بیشتر اضطراب و افسردگی پی برده است.
می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید بهترین دمنوش بهاری را درست کنید. فصل بهار به رغم تمام زیبایی‌هایش برای برخی‌ها توام با کسالت و حتی افسردگی است، اما با اعتماد به معجزه گیاهان و شکوفه‌های بهاری، می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش آرامبخش، به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید و یک دمنوش ایده آل را به منوی روزانه خود اضافه کنید.
افسردگی خندان اصطلاحی است که روانپزشکان برای افرادی استفاده می‌کنند که از علائم افسردگی رنج می‌برند، اما آن را با تظاهر به زندگی ایده آل، موفق و بسیاری از روابط اجتماعی پنهان می‌کنند، در حالی که علائم افسردگی را در تنهایی خود تجربه می‌کنند.
مغز بادام و پسته، کشمش، انجیر همراه بادام و پسته، مغز بادام با نبات، فندق با شکر به‌عنوان میان‌وعده برای کاهش استرس و افسردگی بسیار مفید است.گل سرخ، ریحان، گشنیز، هل میخک، زرشک، نعناع، زعفران، نارنج رب انار، تمرهندی و دارچین از ادویه‌ها و سبزی‌های نشاط‌آوری است که به افزایش نشاط افراد کمک می‌کند.
افسردگی پس از زایمان نوعی افسردگی است که پس از وضع حمل بروز می‌کند.
علائم افسردگی در کودکان و نوجوانان متفاوت از بزرگسالان است. اولین جلوه افسردگی در کودکان به شکل طغیان‌های مکرر خشم در برابر ناکامی‌ها به شکل کلامی یا رفتاری نمود پیدا می‌کند.
گوجی بری حاوی آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. آنتی اکسیدان‌ها به دلیل ویژگی‌هایی نظیر تقویت دستگاه ایمنی و توانایی خود در مبارزه با رادیکال‌های آزاد آسیب رسان و ایجاد کننده التهاب شناخته شده اند.
محققان "دانشگاه کوئینزلند" (University of Queensland) استرالیا در مطالعه اخیرشان از ارتباط میان افسردگی و زخم معده خبر داده‌اند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اختلال بیش‌فعالی ممکن است پیش‌بینی‌کننده بزرگ‌تری برای افسردگی و اضطراب در بزرگسالی نسبت به اوتیسم باشد که جنبه سلامت روان این اختلال را برجسته می‌کند.
از آنجایی که در حال حاضر درمان قطعی و مشخصی برای زوال عقل وجود ندارد، پیشگیری از آن در اولویت خواهد بود. چندین مطالعه معتبر که از طریق کتابخانه دیجیتال ساینس دایرکت قابل دسترسی هستند، نشان داده اند که افسردگی خطر ابتلا به زوال عقل را افزایش می‌دهد؛ بنابراین درمان به موقع افسردگی ممکن است به پیشگیری از آن کمک کند.
با وارد‌شدن کودکان به سال‌های نوجوانی، میل آن‌ها به تنهایی، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه می‌شویم و تنهای‌شان می‌گذاریم. هر‌چه باشد وقتی نوجوانی گستاخ که مثل یک موجود خطرناک در اطراف می‌گردد و به دنبال دردسر است، راهی اتاقش می‌شود، می‌توانید نفس راحتی بکشید؛ اما اگر اجازه بدهید فاصله میان شما و نوجوان‌تان زیاد شود، نمی‌توانید در زمان لازم که بیشتر از هر وقت در خطر مسائلی مانند افسردگی، اعتیاد به اینترنت، اختلالات خوردن و آسیب‌زدن به خودش قرار می‌گیرد، به کمک او بروید.
معاون دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اختلالات روانپزشکی شامل مواردی، چون افسردگی، اضطراب و اقدام به خودکشی است که به عنوان بیماری شناخته می‌شوند و ضرورت دارد مبتلایان به این نوع از اختلالات دوره‌های درمانی دارویی و غیر دارویی را سپری کنند.
معاون دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اختلالات روانپزشکی شامل مواردی، چون افسردگی، اضطراب و اقدام به خودکشی است که به عنوان بیماری شناخته می‌شوند و ضرورت دارد مبتلایان به این نوع از اختلالات دوره‌های درمانی دارویی و غیر دارویی را سپری کنند.
یک رژیم غذایی به نام DASH (Dietary Approaches to Stop Hypertension) که برای کاهش فشار خون بالا طراحی شده و شامل مصرف مقادیر زیاد میوه، سبزیجات، غلات سبوسدار و مقادیر کم قند و چربی‌های اشباع است خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می‌دهد.
طلاق اغلب برای هردو طرف باعث گوشه گیری، کاهش اعتماد به نفس، قطع فعالیت های ورزشی و اجتماعی ، سرخوردگی و افسردگی ، کاهش انگیزه کار و نیروی خلاقیت و خودباوری می‌شود
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ مرداد را بخوانید.
دشمنان ما در بدنه جامعه ما رخنه کرده‌اند و متاسفانه کسانی‌که سال‌ها از سفره بیت‌المال ارتزاق کرده‌اند امروز به لشکریان شیطان پیوسته و علیه ارزشی‌ترین ارزش دینی که همان حجاب است، اقدام کرده و وقیحانه با موضوع محاربه می‌کنند که در واقع محاربه با حجاب، محاربه با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ