با درخواست باشگاه شباب الاهلی، کارت بازی مهدی قایدی برای فصل جدید صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
مهدی قایدی وینگر بوشهری استقلال به صورت رسمی به اتحاد کلباء پیوست.
باشگاه اتحاد کلباء اعلام کرد به زودی از شماره 10 جدید این تیم در لیگ امارات رونمایی می‌کند؛ شواهد نشان می‌دهد او مهدی قایدی است.
قایدی قرار است فصل آینده برای تیم فرهاد مجیدی یعنی اتحاد کلباء بازی کند. باشگاه استقلال به قدری از این جابجایی مطمئن است که به دنبال یک وینگر خارجی به جای مهدی قایدی است. پیش از این استقلال به جای محمد محبی، مهرداد محمدی را به ترکیب اضافه کرد.
برخی صفحات خبری اماراتی مدعی شده اند که مهدی قایدی در آستانه پیوستن به اتحاد کلباء قرار دارد.
باشگاه استقلال تا حدودی شباب الاهلی را برای جذب قایدی مجاب کرده، ولی هر بار که کار به مذاکرات نهایی رسیده، تیم الاتحاد کلباء وارد کار شده است.
ماندگار شدن مهدی قایدی در استقلال اگرچه خواسته مدیران باشگاه و جواد نکونام و حتی خود او است، اما امری بعید به نظر می‌رسد.
سرپرست باشگاه اتحاد کلباء گفت که مدیریت باشگاه از نتایج به دست آمده این تیم در فصل جاری رضایت کامل دارد.
فرزاد مجیدی در پایان بازی استقلال گفت که برادرش فرهاد با اتحاد کلباء قرارداد دارد و هواداران باید از ساپینتو دفاع کنند.
وبسایت بلژیکی وال‌فوت به احتمال جدایی بازیکنان ایرانی شارلوا در پنجره زمستانی پرداخته است.
فرهاد مجیدی در ایران و استقلال اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل و کم گل می‌برد، اما حالا شرایط او در لیگ امارات فرق کرده و حتی می‌تواند با اتحاد کلبا ۵ گل به النصر بزند.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با کامبک طلایی مقابل الوصل صدرنشین لیگ و دست یافتن به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به عنوان بهترین تیم هفته لیگ امارات انتخاب شد.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت های اتحاد کلباء بیان کرده است.
سرمربی سابق استقلال نامش را در تاریخ باشگاه اتحاد کلباء امارات ثبت کرد.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء از سرمربی سابق استقلال حمایت کرد.
سرمربی سابق تیم استقلال تهران با اشاره به شکست اتحاد کلباء برابر العین گفت: برابر تیم العین خوب نبودیم و حق تیم باخت بود.
شکست روز گذشته اتحاد کلباء برابر البطائح با واکنش های گسترده و متفاوتی میان کارشناسان فوتبال و هواداران تیم فرهاد مجیدی به همراه داشت.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
باشگاه الشباب هم با وجود پیشنهاد مالی چشمگیر، حاضر نشد قائدی را به الوصل امارات یا الاتحاد کلبا تیم فعلی فرهاد مجیدی بفروشد
تیم فرهاد مجیدی بدون گل خورده در بازی های دوستانه کار خود را پیش می برد.
فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال و کنونی اتحاد کلباء در چالش پنالتی مغلوب دروازه بان اماراتی شد.
در یک اتفاق جالب توجه، یک فرد ساکن کنت انگلستان در زیر شیروانی خانه خود یک سر مومیایی شده‌ای را پیدا کرد که دانشمندان می‌گویند متعلق به یک زن از مصر باستان است.
با وجود واکنش باشگاه استقلال به شایعات جدایی مجیدی و رد این اخبار، فرهاد امروز خواهان جدایی شد. او دیروز به دوبی پرواز کرده بود. الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ