فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال و کنونی اتحاد کلباء در چالش پنالتی مغلوب دروازه بان اماراتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اعلام کرد «در حال حاضر ۱۰۰ مورد درخواست اهالی یک محله در تهران داریم که خواهان برداشته شدن بی تی اس آن محله شده‌اند.»
علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش کشورمان که این روزها برای تیم فاینورد در لیگ هلند بازی میکند در حال ترجمه انگلیسی آهنگ ابی خواننده معروف است.
در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان سطح دو کشور که در بجنورد در حال برگزاری است بین دو تیم این مسابقات درگیری شدیدی رخ داد
در این ویدئو مشاهده می‌کنید که سفیر انگلیس و همراهانش در حال درست کردن جوجه کباب و کوبیده در باغ سفارت تهران به مناسبت روز جهانی کباب می‌باشند.
ورزشگاه نیوکمپ این روزها در حال تخریب و سپس بازسازی است.
حال و هوای سالن محل برگزاری والیبال دیدار ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال
در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است، هادی چوپان فهرمان مسترالمپیا، مشغول گچ‌کاری رویت شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: دو روز پیش یک پلنگ در منطقه سفیدکوه تصویربرداری شده که یک بز کوهی را شکار کرده و در حال بالا کشیدن آن از ارتفاع است.
بعضی از انسان‌ها به خاطر خوش شانس بودن خطر از بیخ گوششان میگذرد. مواقعی اتفاقاتی برایمان پیش آمده که با خود گفتیم: خطر از بیخ گوشمان گذشت. حال در این ویدئو، گلچینی از موقعیت‌هایی را تماشا کنید که خطر از بیخ گوش آدم‌ها گذر می‌کند.
ویدیو زنی که در حال تعمیر کردن ماشین مورد تمسخر قرار گرفت در صفحات مجازی مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرد.
مرور زندگی 3 ماه گذشته رونالدو در عربستان، که در حال یادگیری زبان عربی و فرهنگ اسلامی به همراه خانواده اش است.
کریس رونالدو ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرده که در آن سه فرزندش در حال حرکات موزون هستند.
گروهی از امدادگران ترک در حال امداد رسانی و آوار برداری از خرابه‌های بجا مانده از زلزله مهیب ترکیه، کیفی حاوی دو میلیون دلار پول نقد پیدا کردند.
زمین چمن تختی خرم آباد به شکل عجیبی در حال آماده سازی برای بازی خیبر و ون پارس است.
شرایط سکوهای قسمت جایگاه ورزشگاه آزادی که مدت‌هاست در حال تعمیر می‌باشد
شبکه فاکس نیوز گزارش داد که ارتش آمریکا این بالون چینی را در مقابل سواحل کارولینا سرنگون کرد و هم اکنون جمع آوری لاشه آن در حال انجام است.
حال و هوای ورزشگاه نقش جهان پیش ساعاتی مانده به دیدار استقلال و سپاهان
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران بازی دو تیم ایران و ولز در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود. در ادامه حال و هوای متروی دوحه را پیش از آغاز این بازی ببینید.
ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران بازی دو تیم ایران و ولز در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود. در ادامه حال و هوای متروی دوحه را پیش از آغاز این بازی ببینید.
یوونتوس با شکست همشهری‌اش تورینو کمی در جدول سری آ ایتالیا شرایط بهتری پیدا کرد.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ