وبسایت بلژیکی وال‌فوت به احتمال جدایی بازیکنان ایرانی شارلوا در پنجره زمستانی پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران اواخر هفته جاری سفر به ریاض خواهد داشت و با فیصل بن فرحان، همتای سعودی خود دیدار و رایزنی خواهد کرد.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: رسانه در امیدبخشی به جامعه نقش پررنگی دارد.
معاون اول رئیس جمهور رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.
رسانه باشگاه هوادار در اقدامی مرموزانه با فالو کردن بازیکنانی که هنوز از آن ها به طور رسمی رونمایی نکرده است مهر تاییدی بر شایعات نقل و انتقالاتی پیرامونش زد.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
فوق‌ستاره بلژیکی با گلزنی برابر رئال تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان را به زیدان رساند.
یک رسانه بلژیکی که به انتشار اخبار شارلوا می پردازد، از دعوت حسین زاده به تیم ملی خبر داد.
نوشاد عالمیان دومین دیدار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش سنگاپور را با پیروزی برابر حریف بلژیکی به پایان رساند.
نوشاد عالمیان دومین دیدار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش سنگاپور را با پیروزی برابر حریف بلژیکی به پایان رساند.
سرویس‌ های امنیتی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز از کشف ۳ پاکت حاوی پودر مشکوک در ساختمان‌های «ناتو» در بلژیک و اطلاع رسانی این موضوع به پلیس این کشور خبر دادند.
یک رسانه بلژیکی مدعی شد که علی قلی زاده با قراردادی قرضی راهی تیم کاسیم پاشا شده است.
یک رسانه بلژیکی اعلام کرد باشگاه شارلوا بلژیک با علی قلی زاده بازیکن ایرانی خود معامله بدی خواهد داشت.
ادن هازارد مهاجم بلژیکی ۳۲ ساله، سه سال و نیم سخت را در رئال مادرید پشت سر گذاشت و تنها ۷۳ بار بازی کرد و ۷ گل به ثمر رساند.
رسانه ها از صدور حکم تحویل مظنون پرونده رسوایی مالی در پارلمان اروپا به بلژیک با رأی دادگاهی در ایتالیا خبر می دهند.
یک رسانه بلژیکی به ستایش از علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا، پرداخته و می‌گوید او جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته است.
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
در دیدار تیم ملی فوتبال کرواسی برابر بلژیک شاهد یک صحنه خاص بودیم که در رسانه های عربی بازتاب داشت .
تیموتی کاستانیه تاکید کرد که بر خلاف ادعای رسانه ها، فضای تیم ملی بلژیک بحرانی نیست و برابر کرواسی برای صعود همه الاش خود را خواهند کرد.
رسانه‌ بلژیکی فاش کرده پس از نمایش ناامیدکننده شیاطین سرخ مقابل شیرهای اطلس، جدال لفظی میان سه نفر از بازیکنان بلژیک شکل گرفت.
میچی باتشوایی که در غیاب روملو لوکاکو از سوی روبرتو مارتینز به عنوان مهاجم اصلی بلژیک به میدان رفته بود تک‌گل پیروزی‌بخش شیاطین سرخ را مقابل کانادا به ثمر رساند.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین زاده یا به مانند کاوه و قلی زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
رسانه های بلژیکی نسبت به اعلام رسمی خبر پیوستن امیرحسین حسین زاده به شارلوا واکنش نشان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ