رئیس سازمان ثبت اسناد با اشاره به شناسایی ۵ کانون جرم‌زا و چالشی گفت:طی برنامه مدون یک ساله، تمامی فرآیندهای حاکم بر این کانون‌ها را بازبینی خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل ارتش گفت: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت‌های مختلف منصوب کند.
فرمانده کل ارتش گفت: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت‌های مختلف منصوب کند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق باغات و مزارع در محدوده خاورشهر ، خبر داد و گفت: تا کنون ۴ شاکی متهمان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای خودرو هنگام سرقت یک دستگاه خودروی سواری پارک شده خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱ شاکی، متهمان را شناسایی کردند.
مجید عشقی در گردهمایی اعضای کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و فعالان بازار سرمایه گفت: اتفاقات سال ۹۹ منجر به شناسایی نقاط ضعف بازار سرمایه شد. نباید تنها بر مهار تورم تاکید داشت؛ مهار تورم بدون رشد تولید سودی برای کشور ندارد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: سال گذشته، مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای نخستین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ‌دارایی: در سال گذشته مجموعاً 603 مورد صورت مالی شرکت های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی 1000 شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود. این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد. آخرین دوره از انتشار صورت های مالی سال 1400 شرکت های دولتی نیز انجام شد و 521 مورد دیگر نیز منتشر شد و در کل 1124 صورت مالی در معرض دید عموم قرار گرفت. بنابراین، 124 مورد بیشتر از آماری که وعده داده بودیم به انتشار صورت های مالی پرداختیم
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه مسایل اجتماعی و همچنین شناسایی و برخورد با عناصر ناسالم و ناپاک نیز کارنامه درخشانی دارد، افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملجأ و پناه مردم در آسیب‌ها، مشکلات و همچنین پایگاه و کانون اجتماع جوانان انقلابی و بسیجی است.
مشهد ـ مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۰ مراکز مداخله گر سلامت در شهر مشهد مقدس شناسایی و مهر و موم شد.
گَرزِه مار (نام علمی: Macrovipera lebetina) یک گونه از مار‌های سمی است که در شمال آفریقا، بخش‌هایی از خاورمیانه و از شرق تا منطقه کشمیر پراکندگی دارد. تا کنون ۵ زیرگونه از گرزه‌مار شناسایی شده‌است.
کانن حسگر تصویربرداری جدیدی تولید کرده است که رویکردی متفاوت درقبال HDR دارد و شناسایی چهره‌ی سوژه‌های متحرک را امکان‌پذیر می‌کند.
سخنگوی کانون سهامداران عدالت گفت: هیچ گاه در رابطه با تخصیص سهام عدالت چه در گذشته و چه حال ثبت نام عمومی و اینترنتی وجود نداشته است.۱۳ آذر طبق تصویب‌نامه هیات وزیران با معرفی افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده‌اند، جزییات واگذاری این سهام اعلام شد.
ترامپ به‌عنوان کانون اصلی شورش شناسایی شده و این خود پیامد‌های قابل ملاحظه‌ای برای شخص او، حزب جمهوری‌خواه و پایگاه اجتماعی آن‌ها داشته است و فراتر از آن روشن می‌شود که تغییرات گسترده در تکنولوژی و ارتباطات اجتماعی، نهاد‌های کهن سیاسی آمریکا را نیازمند به ترمیم و نگهداری نوینی ساخته و در سطحی کلان‌تر، اهمیت سیاست داخلی آمریکا در رفتار جهانی آن را به عاملی تعیین‌کننده تبدیل کرده است.
معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از شناسایی ٩ گروه از اصناف و واحدهای خدماتی ـ تولیدی به عنوان کانون اثرگذار بر کیفیت منابع آب پایتخت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو‌های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو‌های صفر کیلومتر حواله آن‌ها را خریداری و سپس به چند نفر می‌فروختند معترف و تا کنون ۶۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا کنون حدود ۳۳ هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است که از این تعداد ۱۲۹ ساختمان بسیار خطرناک است و معاون دادستان تهران مورد به مورد مالکان این ساختمان‌ها را احضار و پرونده‌های آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت: تا کنون سه مرحله شعار نویسی انجام شده که عوامل هر کدام کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه دستگیر شده‌اند.
شهنام عرشی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۸ مورد ابتلا به وبا از ۶ استان کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، بوشهر، کرمان و قم شناسایی شده‌اند که حدود ۸۸ درصد از موارد ابتلا به بیماری وبا مربوط به ۲ استان کردستان و کرمانشاه است.
کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان معاونت علمی و فناوری درصدد است با شناسایی چالش های صنعت شیلات کشور، به فکر توسعه و پیشرفت در این صنعت باشند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تا کنون حدود ۷ هزار هکتار از اراضی مازاد در اختیار دستگاه‌های دولتی شناسایی شده است.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از بازداشت ۵ تروریست تکفیری داعشی در استان سلیمانیه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ