رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای مولدسازی اردوگاه شهید باهنر تهران نداریم و هیچ اقدامی هم در این حوزه درباره این اردوگاه انجام نشده است؛ بنابراین گزارش امروز چند کانال خبری مدعی شدند که اردوگاه شهید باهنر تهران در فهرست املاک و اموالی که در قالب طرح مولدسازی از سوی دولت برای فروش گذاشته شده‌اند، قرار گرفته و قرار است امیر قطر در قالب مولدسازی، این اردوگاه را خریداری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم دسته اولی خلیج فارس ماهشهر بنا به ادعای مالک خود قصد فروش امتیازش را دارد.
علاوه بر عثمان دمبله که شنبه جدایی اش از بارسا رسمی شد، باشگاه به فکر فروش سه بازیکن دیگر نیز است.
وزارت اقتصاد، ادعای محمدباقر نوبخت درباره میزان فروش اوراق مالی اسلامی در دولت سیزدهم بیش از میزان انتشار اوراق در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را رد کرد.
تعداد ۱۰ کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از ۲۰۰ هزار نفر دنبال کننده ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور را داشته و این سوالات را با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسانند.
سخنگوی شورای نگهبان درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: ما هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکردیم.
در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود و هیچ بلیتی برای فروش نمانده است.
نشریه میرر امروز ادعا کرد که در صورت حذف لیورپول از لیگ قهرمانان، لیورپول مخالفتی با فروش محمد صلاح در تابستان نخواهد داشت.
کنعانی گفت کشورهایی که به صورت آشکار و در قالب معاملات نظامی از طریق فروش سلاح و کمک های اطلاعاتی به کشورهای متجاوز به یمن و کمک به محاصره ضد انسانی علیه مردم این کشور دخالت و مسئولیت مستقیم دارند، در جایگاهی نیستند که به دیگران اتهام بزنند.
دکتر عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در دانشگاه صنعتی‌شریف و در جریان بازدید از روند برگزاری کنکور با بیان اینکه اولین آزمون همواره حساس‌ترین آزمون به حساب می‌آید، گفت: در روند برگزاری اولین نوبت برگزاری کنکور ۱۴۰۲ هجمه‌های فراوانی به سازمان سنجش وارد شد و کار از تقلب گذشته بود و برخی به دنبال این بودند که توانمندی ما را زیر سؤال ببرند.
نشریه میرر امروز ادعا کرد که مدیران منچستریونایتد معتقدند که دیر یا زود باید هفت بازیکن حال حاضر تیم به صورت قرضی یا دائمی به باشگاهی دیگر منتقل شوند.
آنسو فاتی، رافینیا و فران تورس اگر پیشنهاد خوبی در تابستان برای‌شان برسد، بارسلونا مخالفتی با جدایی‌شان نخواهد کرد.
رئال مادرید قصد دارد همین زمستان راهی برای خلاصی از دست ادن هازارد پیدا کند.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
استون ویلا دیبو مارتینز را در فهرست فروش گذاشته و در صورت قطعی شدن جدایی او، برای خرید جوردن پیکفورد، گلر اول تیم ملی انگلیس، اقدام خواهد کرد.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی درخصوص تاثیر ادعای فروش پهپاد به روسیه توسط ایران بر احیای برجام، می‌گوید که شاید خود روسیه هم بر این موضوع تاثیرگذار بود. روس‌ها هم با رو شدن این مسئله سعی کردند آن را به برجام گره بزنند و بخواهند تا روشن شدن این وضعیت آن را به تعویق بیندازند.
کلورلی مدعی شد: «تسلیحات عرضه شده ایران کل منطقه را تهدید می‌کند. امروز برنامه هسته‌ای ایران پیشرفته‌تر از هر زمانی شده است و این رژیم، به فروش پهپاد‌های مسلح به روسیه که غیرنظامیان را در اوکراین به قتل می‌رساند، متوسل شده است».
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به صدور رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با ۶۷۰ شاکی در ساوجبلاغ گفت: «حسین سامانی پور» متهم اصلی در این پرونده ضمن سوءاستفاده از اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، با ادعای غیرواقعی تهیه و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، وجوهی را از مردم اخذ و با وعده تحویل چند ماهه، با وجوه اخذ شده فعالیت‌های دیگر اقتصادی انجام می‌داد.
نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل در نامه‌ای به این سازمان، مواضع برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا علیه ایران در مورد فروش پهباد به روسیه برای استفاده مقابل اوکراین را رد و محکوم کرد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با تکرار ادعای تکذیب شده فروش پهپاد ایرانی به روسیه، گفت که ایران با تحویل پهپاد به روسیه برای حمله به اهداف اوکراین، مرتکب اشتباه بزرگی شده و از امنیت جهان کاسته است.
وزارت امور خارجه انگلیس با اتکا به ادعای فروش پهپاد به روسیه توسط ایران، چند مقام ایرانی را تحریم کرد.
در همین زمینه، وزارت امور خارجه اوکراین در بیانیه‌ای مدعی شد: «عرضه سلاح به روسیه برای جنگ‌افروزی علیه اوکراین اقدامی غیردوستانه است که ضربه‌ای جدی به روابط اوکراین و ایران وارد می‌کند.»
بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، چهار بازیکن باتجربه و بزرگ خود که دستمزد بالایی دریافت می کنند را بفروشد. کاهش سقف دستمزد در بارسلونا یک اقدام ضروری است.
باشگاه بارسلونا ممکن است به زودی بخشی دیگر از دارایی‌های خود را به فروش برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ