آندره‌آ جیانی از اتفاقاتی که برای تیم ملی والیبال ایران در آمریکا رخ داده ابراز تأسف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه از عملمرد نوجوانان ایزان تمجید کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه گفت: نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوبی هستند و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشتند.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در این دوره، سطح مسابقات، بسیار بالا بود و فینالی که مقابل فرانسه برگزار کردیم یکی از بهترین مسابقاتی بود که تاکنون در آن شرکت کرده بودیم.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: تیم ملی والیبال ایران سرمربی، مربی و دو تن از بازیکنان تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد و کنار آمدن با این موضوع در این سطح اصلاً آسان نیست.
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه رفت و در دیداری که سرمربی و چند ملی پوش خود را در اختیار نداشت برابر قهرمان دوره گذشته المپیک شکست سنگینی را تجربه کرد.
تیم ملی والیبال ایران در عجیب‌ترین شرایط ممکن و بدون سرمربی و ستاره‌هایش پا به هفته سوم لیگ ملت‌ها می‌گذارد.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه از عدم حضور بهروز عطایی در کنار تیم ملی ایران ابراز ناامیدی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارش با سرمربیان فرانسه و آرژانتین گفت: به دشان گفتم اگر در فینال توپ دقیقه ۱۲۲ گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد!
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ترکیب تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده و سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق‌العاده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فرانسه خیلی خوب بازی کرد و ما هم از ترکیب‌های مختلف استفاده کردیم.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ترکیب تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده و سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق­‌العاده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تمام شاگردانش را برابر تیم فرانسه در دیداری تدارکاتی که پشت درهای بسته برگزار شد، سنجید. این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه مدعی شد دو لژیونر روسی که در ایتالیا و فرانسه بازی می کنند را به خاطر سطح تیم ملی ایران دعوت کرده است.
تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه از سرمربی داخلی همانند جام جهانی 1978 استفاده کرد و بالاخره اولین برد تاریخ خود در جام های جهانی را کسب کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: بازی کردن در برابر تیم‌های قدرتمندی مانند فرانسه، اسپانیا و اسلوونی کار آسانی نیست.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از دیدار مقابل فرانسه که با شکست ملی پوشان همراه بود، گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم، امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان فرانسه گفت: با بازیکنان جوانی که ایران داشت، بازی بسیار خوبی ارائه دادند.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان، به یکی از گزینه‌های سرمربیگری باشگاه نیس فرانسه تبدیل شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مدال‌داران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اعزام به تورنمنت خارجی در اسفند، وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از برنامه‌ریزی برای اعزام فرنگی‌کاران ایران به دو تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان در فرانسه و تورنمنت رنکینگ کرواسی خبر داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برزیل و فرانسه را دو مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌بیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ