رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره تصمیم برای ورود روس‌ها به مسابقات صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به خبر افزایش مشترکین اینترنت سیار گفت: آمار رسمی حوزه ارتباطات را از وزارت ارتباطات دریافت کنید.
مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: اگر قرار باشد فرد یا گروهی خارج از این چارچوب بخواهد پیگیر ادعای خود باشد و آن را رسانه‌ای کند، جامعه فرهیخته دانشگاهی و مدیریت دانشگاه آن را بر نخواهد تافت و این اقدام را توهین به ساحت دانشگاه می‌داند.
رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
واسور برنامه‌های فراری برای مدرنیزه کردن خودروی این فصل را فاش کرد.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه‌سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد و باید مسئولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
رئیس جمهور آمریکا به احیای روابط بسیاری از کشورهای عربی با سوریه واکنش نشان داد.
مشاور رئیس امارات به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب واکنش نشان داد و آنرا گامی مثبت در مسیر نقش احیای کشورهای عربی در پرونده سوریه دانست.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
مقامات ارشد اوکراین از جمله رئیس جمهور این کشور به ویدئوی جنجالی و البته هولناک منتشرشده در فضای مجازی واکنش نشان داد.
باشگاه بارسلونا به صورت رسمی در خصوص بازگشت مسی واکنش نشان داد و رافائل یوسته نایب رئیس بارسلونا عنوان کرده بود که باشگاه با لیونل مسی برای بازگشت احتمالی در تماس بوده است.
رئیس باشگاه زنیت، درباره بازگشت سردار آزمون به این تیم واکنش نشان داد.
رئیس جمهور روسیه از بازگشت نتانیاهو به قدرت استقبال کرد و برای او پیام فرستاد.
رئیس جمهور فرانسه اخیرا گفته، اروپا باید به فکر این باشد که وقتی روسیه به پای میز مذاکرات بازگشت چگونه به آن ضمانت بدهد. این اظهارات ماکرون با واکنش منفی رهبران کشور‌های اروپایی همراه شده است.
معصومه ابتکار رئیس اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست نسبت به شروع سرما و آلودگی دوباره هوا در صفحه ی شخصی‌اش واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعلام تخلفاتش از سوی قوه قضائیه موضوع جدیدی نیست، به بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی واکنش نشان داد و به صورت تلویحی از انتخاب این مربی خبر داد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه صحبت هایی مبنی بر بازگشت کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح می شود با گفتن «نه» وارد جلسه شد تا به نوعی این موضوع را رد کند.
بازگشت «مهدی تاج» به ریاست فدراسیون فوتبال موج سهمگینی از واکنش های منفی به دنبال داشته و علامت سئوال های بسیاری به مسائل قضایی و مدیریتی او نسبت داده شده است.
اسکوچیچ درباره به خطر افتادن موقعیتش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما نگران پست من هستید، ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ