اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چقدر زیباست جدایی با اخلاق حرفه‌ای همراه باشد. نباید اینطور باشد که برای ورود خوش آمد بگویند ولی پس از خروج جواب افراد را ندهند با بدترین شکل ممکن بدرقه کنند
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به مهدی تاج خواستار تعیین تکلیف ورود زنان به ورزشگاه شد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش نویس جامع ورود زنان به ورزشگاه نوشته شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال، توضیحاتی اجمالی درباره روند ورود سیستم کمک داور ویدئویی ارائه کرد.
اگرچه در سال ۱۴۰۲ مجوز ورود زنان به ورزشگاه برای دو بازی تدارکاتی تیم ملی گرفته شد؛ ولی در اقدامی عجیب هنوز به تماشاگران زن اجازه حضور در ورزشگاه برای بازی‌های لیگ داده نشده است.
مهدی تاج و پیرلوییجی کولینا روز گذشته درباره ورود سیستم کمک داوری ویدیویی به فوتبال ایران گفتگو کردند.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
جلسه نماینده مجلس با تاج برای ورود رودسر به فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال جلسه مهمی را برای ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برگزار کرده است.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تا ۶ ماه آینده فیفا پنجره ای برای تعیین صلاحیت باز می‌کند و از این سه شرکتی که برای استعلام به مراجعه ذیصلاح اعلام شده ۲ شرکت از نظر قیمتی به فدراسیون نزدیک هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران اخبار خوبی منتشر کرد.
مدیررسانه استقلال بعد از بازی با فولاد صحبت‌هایی را علیه داور مسابقه انجام داد.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود رئیس قوه قضائیه به موضوع ریاست دوباره تاج بر فدراسیون فوتبال شدند.
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
اگر ادعای محمود احمدی‌بیغش درست باشد و مهدی تاج با وجود داشتن سابقه قضائی در انتخابات شرکت کرده باشد، آن وقت باید انگشت اتهام به سمت نهادی نشانه برود که صلاحیت مهدی تاج را تأیید کرده است. اگر چنین باشد، همان اصل کلی فیفا هم نادیده گرفته شده و کلا اعتبار انتخابات زیر سؤال می‌رود.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که به خاطر نیمه کاره ماندن کارهایش در این باشگاه به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود نکرده است.
مهدی تاج به عنوان یکی از نامزدهای پست ریاست فدراسیون پیش از ورود به جلسه اعضای مجمع گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه شیراز با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه محصولات جدید خود و آشنایی بیشتر مشتریان با آنها، در نمایشگاه های تخصصی خودرو کشور حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ