اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن تاثیرگذار صنعت نفت آبادان در فاز تهاجمی به تمرینات گروهی اضافه شدند تا احتمال حضورشان در نحستین بازی حساس وجود داشته باشد.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
اگر استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها نسبت به ازسرگیری فعالیت‌های اکتشافی تمایل نشان دهند، با حمایت سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر می‌توان به کشف آثار جدید از دایناسور‌ها امیدوار بود. کاهش ورودی دانشجویان در رشته دیرینه‌شناسی و نبودن زمینه‌های اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی یکی دیگر از چالش‌های این حوزه است که فعالیت‌های اکتشافی استادان دیرینه‌شناس را محدود می‌کند. معدود دانشجویان این رشته هم علاقه چندانی نشان نمی‌دهند.»
عیسی آل‌کثیر یکی از بازیکنان ورودی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بود.
سرلشکر «منگ شیانگ کینگ»، استاد دانشگاه دفاع ملی پکن، در ماه ژانویه در روزنامه‌ «گوانگمینگ دیلی» نوشت: اوکراین «درکی جدید از یک جنگ جهانی احتمالی آینده» ارائه کرده است. وی همچنین نوشت: «استراتژی بازدارندگی هسته‌ای روسیه قطعا در تضمین این‌که ناتو تحت رهبری ایالات‌متحده جرات ورود مستقیم به جنگ را نداشته باشد، نقش داشته است.»
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
اگر باشگاه بارسلونا به خاطر قضیه بارساگیت در اسپانیا جریمه نشود، احتمال ورود فیفا و یوفا به این پرونده وجود خواهد داشت.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و احتمال زیاد سقوط بهمن در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان تهران از مسدود بودن مسیر‌های ورودی مبادی کوهستان تا روز شنبه - ۲۹ بهمن - خبر داد.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
هفته آینده ممکن است ورود یک عضو جدید مسابقات فرمول یک توسط فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اعلام شود.
فوتبال بانوان طی روزهای گذشته شاهد اتفاقی عجیب و نادر بود که کمتر در فوتبال حرفه ای دیده می‌شود.
روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی از پرواز‌های خروجی و ورودی مهرآباد به دلیل شریط نامناسب جوی خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جوی و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش احتمال ورود موج جدیدی از کرونا با زیرسویه‌های جدید اومیکرون به کشور در زمستان امسال، با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا در جهان خبر داد.
مدیر دفتر بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، در حال حاضر نگرانی داریم و منتظر موجی احتمالی کرونا هستیم، مخصوصا پس از تعطیلات سال نوی میلادی و افزایش سفر‌های خارجی که در این باره انجام می‌شود
با وجود گمانه‌زنی های مطرح شده درباره خداحافظی علیرضا فغانی با تورنمنت‌های بین‌المللی اما شاید او را در جام جهانی 2026 ببینیم.
بعد از ساعت ۱۴ و بعد از خروج بخش قابل توجهی از دانشجویان از تجمع اولیه، هسته مرکزی تجمع که بالغ بر ۳۰ نفر بودند محل تجمع خود را از مقابل سلف سرویس به ورودی اصلی پردیس دانشگاه منتقل نموده و تا ساعت ۱۷ به تجمع خود در همان محل ادامه دادند که در این مدت، بلوار مشرف به ورودی دانشگاه با هدف عدم تردد شهروندان و کاهش خطرات احتمالی توسط نیروی انتظامی مسدود گردیده بود.
نایب رییس فدراسیون بعد از جلسه تعیین وضعیت باشگاه شهرخودرو در خصوص شرایط این باشگاه گفت‌وگو کرد.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره تعداد دانشجویان بازداشت شده طی روز‌های اخیر با بیان اینکه «اطلاعی در این زمینه ندارم» اظهار کرد: در جلسات با وزرای مربوطه گزارشی اخذ خواهیم کرد و اگر نیاز به ورود کمیسیون باشد، قطعاً ورود خواهیم کرد.
بسیاری از ما هنگام استفاده از اینترنت خانگی احساس ناراحتی می‌کنیم و به خصوص زمانی که در حال مطالعه یا انجام یک کار ضروری هستیم، از سرعت پایین اینترنت رنج می‌بریم، در حالی که افراد در حال استفاده از وای فای بسیار کم هستند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که وای فای شما هک شده باشد.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
رئیس اداره مدیریت سرطان وزارت بهداشت گفت: از زمان ورود HPV به بدن تا بروز سرطان حدود دو دهه زمان می‌برد؛ اما این به آن معنا نیست که تمام افرادی که به عفونت HPV مبتلا شوند قرار است با سرطان دست و پنجه نرم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ