هری کین با پیشی گرفتن از وین رونی به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس دست یافت. نفر اول این فهرست، آلن شیرر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا رکوردشکنی اعطای جوایز نقدی در گرنداسلم‌های تنیس جهان را اعلام کرد.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
با تداوم گرمای هوا و رکورد شکنی های پی‌در پی مصرف برق کشور، روز شنبه چهاردهم مردادماه، برق ۵۰ سازمان ملی و استانی پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد.
یزد- استاندار یزد با بیان اینکه ساختار اقتصادی استان به عنوان یکی از دلایل تورم بالا در یزد است، رکورد شکنی یزد در تورم را دقیق ندانست.
رکوردشکنی دختر وزنه‌بردار ایران در قهرمانی آسیا
آنیتا فیضی در مسابقات دسته ۴۹ کیلوگرم و با ارتقا رکورد ملی این دسته در جایگاه دوم گروه B قرار گرفت.
اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: این استان با واکسیناسیون ۲۴۵ هزار و ۷۷۳ راس دام سبک و ۷۷۲ راس دام سنگین در طرح جهادی دامپزشکی کشور طی سه روز رکوردشکنی کرد.
رسانه اسپانیایی از رکورد بزرگ مسی در صفحه باشگاه بارسلونا خبر داد.
توسعه زنجیره متانول نیازمند حمایت دولت، میزان مصرف آب در تهران هشدار آمیز شد، و قطعی برق ۶۸ اداره پرمصرف در پایتخت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
در پایان روز نخست مسابقات رکوردگیری دوومیدانی‌ جهت انتخاب تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی، هیچکدام از زنان ورزشکار به رکوردهای مدنظر فدراسیون نرسیدند.
میرمصطفی جوادی در روز درخشش چینی ها، موفق به کسب مدال برنز حرکت دوضرب و مجموع دسته 89 کیلوگرم وزنه برداری آسیا شد.
سومین روز مسابقات شأن ترکیه با رکوردشکنی و کسب سهمیه جهانی توسط سامیار عبدلی نماینده ایران در ۵۰ متر آزاد همراه بود.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۳۵۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
دنیس ووک، ورزشکار روسی اهل سن پترزبورگ با کشیدن هواپیمای ۳۲.۱ تنی با دست در فرودگاه سوچی، رکورد جهان را شکست. این ورزشکار روس در رویداد روز جهانی ورزش در ۶ آوریل یک هواپیمای ۳۲.۱ تنی را ۱۰ متر جابجا کرد. در این رویداد که به طور مشترک با شرکت هواپیمایی روسیه ایرلاینز برگزار شد، دنیس ووک یک هواپیمای سوخو جت ۱۰۰ را تنها با استفاده از نیروی بازو به طول ۱۰ متر کشید. این روش سخت‌ترین تکنیک در این رشته محسوب می‌شود.
دو هواپیمای فضایی، X-۳۷B توانسته‌اند ۶ ماموریت با مدت زمانی که به تدریج طولانی‌تر شدند را به پایان برسانند و در آخرین ماموریت، آن‌ها به مدت ۹۰۸ روز در مدار زمین بوده و در نوامبر۲۰۲۲ به زمین نشستند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از رکوردشکنی سفرهای بین استانی دو روز اول طرح نوروزی در مقایسه با چهار سال گذشته خبر داد.
روز نخست مسابقات بین‌المللی گرندپری دوومیدانی فزاع امارات با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز همراه با رکورد شکنی جهانی و پاراآسیایی برای نمایندگان ایران همراه بود.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) از ثبت بیش از ۱۷ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشتمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بررسی‌های شرکت ادوب آنالیتیکس نشان می‌دهد صرف هزینه برای خرید آنلاین در روز دوشنبه سایبری به رقم بی سابقه ۱۱.۶ میلیارد دلار می‌رسد.
معاملات توافقی ارز در چهارمین روز هفته با افزایش حجم معاملات همراه بود. این در حالی است که در بازار غیررسمی، خبر‌ها حکایت از افزایش قیمت دلار در کانال سی و سه هزار تومانی است.
تیم کشتی فرنگی جوانان ایران، عنوان قهرمانی خود را پیش از پایان رقابت های قهرمانی جهان قطعی کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: تاکنون ۴۳ درصد بودجه مصوب شهرداری تهران محقق شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ