مدیر فصل گذشته تیم استقلال پس از مدت‌ها در یک محفل فوتبالی دیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا خانی می‌گوید در مورد صحبت او پیرامون جایگاه استقلال، سو تفاهم ایجاد شده است.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
نهمین سرپرست یا مدیر جدید در باشگاه استقلال در حالی  معرفی شد که تمامی این افراد فقط در طول پنج سال به این باشگاه رفت و آمد داشته‌اند. پنج سال میانگین عمر مدیریتی در یک باشگاه متوسط محسوب می‌شود!
پسر روبرتو مانچینی، که اسطوره باشگاه سمپدوریا محسوب می‌شود، به این باشگاه ایتالیایی پیوست و ممکن است به زودی به عنوان مدیر ورزشی مشغول به کار شود.
مهاجم محبوب استقلالی‌ها اکنون در مسیر جدیدی از دوران ورزشی خود به عنوان سرپرست آبی‌ها بازگشته است.
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
Pit ۲۶ از ترفند همیشه محبوب محور‌های پورتال استفاده می‌کند تا G۶۳ را تقریبا ۱۵ سانتی متر از سطح زمین بلندتر کند. به منظور پیشگیری از آسیب به زیر بدنه این پیکاپ در صورت برخورد به اشیاء بلند در طول مسیر، یک بسته محافظ به زیر بدنه این خودرو افزوده شده است.
در شرایطی که صعود استقلال خوزستان می‌توانست یک اتفاق شیرین برای اهوازی‌ها محسوب شود، اختلافات شکل گرفته اکنون ناامیدی بزرگی را در خصوص آینده این تیم شکل داده است.
دیوید سالیوان، مدیر باشگاه وستهم، تایید کرد که دکلان رایس در تابستان پیش‌رو از جمع بازیکنان این تیم جدا خواهد شد.
پرسپولیس توانست قهرمانی را در فصل بیست و دوم به نام خود کند که اکنون اما درگیر شرایط عجیبی شده است.
همسر سابق دنی آلوز که مدیر برنامه‌های او نیز محسوب می‌شود، جوانا سانز، همسر فعلی او، را از خانه بیرون کرده است.
مدافع استقلال می گوید نمی دانند باید یقه چه کسی را در مشکلات پیش آمده برای این باشگاه بگیرند.
مدیر اجرایی اندیشکده «بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها» که لابی ضدایرانی صهیونیستی در واشنگتن محسوب می‌شود، به توافق تهران و ریاض واکنش نشان داد.
مدیر اجرایی اندیشکده «بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها» که لابی ضدایرانی صهیونیستی در واشنگتن محسوب می‌شود، به توافق تهران و ریاض واکنش نشان داد.
مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست از کالبدشکافی پیروز در دانشگاه تهران و تاکسیدرمی آن خبر داد.
کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با شرکت آلفابت مالک گوگل و آی هارت مدیا بر سر اتهامات مربوط به تبلیغات فریبنده برای محبوب سازی گوشی هوشمند پیکسل ۴ گوگل به توافق رسید.
بپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، اعلام کرد که این باشگاه در یک قدیمی امضای قراردادی طولانی مدت با میلان اشکرینیار قرار دارد.
ادوین فن‌درسار، ستاره سابق منچستریونایتد، شایعات درباره پیوستن دوباره‌اش به این باشگاه به عنوان مدیر ورزشی را رد کرد و گفت در آژاکس خواهد ماند.
تلویزیون چندین سال است که تاب تحمل چهره‌های محبوب مردمی را ندارد و آن‌ها را از دور خارج می‌کند. در واقع تعدادی از مسئولان این نهاد با برپایی یک مدار فرضی، آن‌هایی را که خارج از مدار قرار بگیرند، تحمل نمی‌کنند.
مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: برای ما تصوری ایجاد شده که چون جوان هستیم و سرمربی‌مان درباره داوران حرف نمی‌زند، با پیکان هر رفتاری می‌کنند.
مدیر عامل تسلا از اپتیموس، ربات انسان‌نمای محبوب خود رونمایی کرد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند گراهام پاتر در باشگاه چلسی نقشی فراتر از یک سرمربی خواهد داشت و برای مثال به تاد بولی برای استخدام یک مدیر ورزشی جدید کمک خواهد کرد.
NetDragon Websoft یک شرکت محبوب چینی است که به ساخت برنامه‌های موبایل و بازی‌های آنلاین چندنفره شهرت دارد. این شرکت هفته گذشته یک ربات زن به نام خانم «تانگ یو» را به عنوان مدیر عامل منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ