نهمین سرپرست یا مدیر جدید در باشگاه استقلال در حالی  معرفی شد که تمامی این افراد فقط در طول پنج سال به این باشگاه رفت و آمد داشته‌اند. پنج سال میانگین عمر مدیریتی در یک باشگاه متوسط محسوب می‌شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد که این تیم در دو دیدار ابتدایی فصل داشته است گفت: عیار واقعی استقلال در دیدار با سه تیم مشخص خواهد شد.
با اضافه شدن یوسو سسما و آندونی، حالا جواد نکوانام تا حد زیادی به ترکیب دلخواه کادر فنی خود رسیده است.
اختلافات در باشگاه استقلال حالا به روی آب آماده و جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال در همین راستا حمله‌ای تند به محمود بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب می‌کند؛ انجام داد.
گزارش اختصاصی ورزش سه از بعد از ظهر شلوغ مقابل باشگاه استقلال، هوادارانی که به دنبال یک خبر بزرگ به شمال غرب تهران آمده بودند.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از تلاش این باشگاه برای معرفی هر چه زودتر سرمربی جدید خبر داد.
ضرغامی استدلال دارد نه تنها برای آن‌ها (گردشگران خارجی) بلکه برای مجموعه‌های اصلی در کشور که خدمات مسافری می‌دهند باید سیم کارت مناسب برای رفع نیاز آن‌ها تامین شود؛ بنابراین پس از پیشنهادی که این مقام مسئول ارائه کرد، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی هستند، بررسی شده و ظاهرا تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است و در آن زمان اظهار امیدواری کرد که نتیجه طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.
محمد شریفی، هافبک تیم فوتبال نساجی امیدوار است با ارائه عملکردی خوب، یک‌بار دیگر به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد.
غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: من خیلی گرفتاری دارم، کسی خبر ندارد! چرا انقدر دورم؟ چه کسی می داند من کجا هستم؟ چه کسی می داند زن و بچه من چه می کنند؟ خبر دارند؟ می دانند به من چه گذشته؟
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
استقلال در وام جدید چه چیزی را رهن بانک کرد؟
بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال پس از مدت‌ها در بخش‌هایی از تمرینات گروهی این تیم حاضر شد.
هافبک استقلال شایعات مطرح شده درباره خودش و میزان آسیب‌دیدگی ای که برایش پیش آمده تکذیب کرد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از افزایش ۹ برابری قیمت یک بازیکن جدید استقلال در این فصل خبر داد.
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال اگر چه ممکن است خداحافظی قریب الوقوعی از فوتبال داشته باشد، اما هنوز در نهایی کردن این تصمیم به قطعیت نرسیده است.
محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: خارجی‌های پرسپولیس درست تغذیه شوند استقلال که هیچ، هر تیمی باشد نمی‌تواند جلوی پرسپولیس دوام بیاورد.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «ریکاردو ساپینتو» صد درصد از کانال آقای آجورلو به استقلال آمد و هیچکدام از اعضای هیات مدیره در جریان نبودند که قراردادها از چه خبر است.
برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال درشرایطی که قبل از انتشار خبر قطعی حتی گمانه‌زنی‌هایی هم در مورد آن صورت نگرفته بود، نشان می‌دهد این تصمیم از سوی مقاماتی بالاتر از هیات مدیره صورت گرفته است.
می‌گویند تبانی شده و من از این ناراحتم. اگر قرار است تلفن کسی شنود شود، اولین نفر خودتان هستید؛ شخص خودت را باید شنود کنند و ببینند در استقلال چه خبر است.
تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
تیم فوتبال استقلال با استفاده از تعطیلات لیگ برتر امروز با تیمی از لیگ دسته سوم بازی کرد و به پیروزی رسید.
استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی سال سختی را پیش رو دارد، استقلال ساپینتو برای تکرار قهرمانی همه ابزار لازم را درکنار هم دارد.
اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان باشگاه در نظر دارند پس از پایان پنج هفته ابتدایی لیگ برتر و در تعطیلات پیش رو برای برپایی اردوی تیم ملی جشن قهرمانی استقلال را برگزار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ