پسر روبرتو مانچینی، که اسطوره باشگاه سمپدوریا محسوب می‌شود، به این باشگاه ایتالیایی پیوست و ممکن است به زودی به عنوان مدیر ورزشی مشغول به کار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
گم شدن بخشی از جمجمه یک پسر ۱۴ ساله در بیمارستان جنجال بزرگی به راه انداخت.
رافینیا، ستاره بارسلونا، در مراسم آغازین بازی امشب با تاتنهام نوزاد چند ماهه خود را هم شرکت داد.
متهم در جریان تحقیقات به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: حال روحی‌ام خوب نبود و بیمار بودم و مواد مخدر شیشه مصر‌ف می‌کردم. آن شب دوباره با پدرم جروبحث کرده‌ایم. از رفتارش خسته شده بودم.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان را با برتری پر گل برابر تیم بروندی پشت سر گذاشت و به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت.
یوسو سسما به همراه پسرش برای اضافه شدن به کادرفنی استقلال وارد تهران شد.
پسر رئیس‌جمهور کلمبیا به‌اتهام پولشویی و کسب درآمد نامشروع از سوی پلیس این کشور بازداشت شد.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در ۲۳ سالگی به این نقطه رسانده است.»
به نظر می‌رسد که کای رونی، پسر وین رونی، مسیری مشابه پدرش را در پیش گرفته و قرار است به ستاره‌ای درخشان تبدیل شود.
فرزند ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا راه پدرش را در پیش گرفت و به عضویت تیم کاتالان درآمد.
مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز دانشجویان دختر و پسر برگزار و ۱۹ نفر به دومین مرحله اردوی انتخابی راه یافتند.
مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز دانشجویان دختر و پسر برگزار و ۱۹ نفر به دومین مرحله اردوی انتخابی راه یافتند.
پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.
پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.
پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
هافبک ذوب آهن می‌گوید در تلاش هستند در ادامه راه به یک رتبه خوب تک رقمی دست پیدا کنند.
هافبک ذوب آهن می گوید در تلاش هستند در ادامه راه به یک رتبه خوب تک رقمی دست پیدا کنند.
سه آزادکار ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان راه یافتند.
پرهام پسر ۱۵ساله‌ای است که به اتهام حمل مواد مخدر به زودی محاکمه می‌شود. او در خیابان دستفروشی می‌کرد و همین هم راه خرده‌فروشی مواد را برای او باز کرد.
قربانی آزار این‌بار پسری ۲۱ ساله و مبتلا به اوتیسم است، شنبه هفته گذشته در سه راه آذری توسط یک موتور سوار ربوده شده و یک روز بعد با وضعیتی تلخ در کنار خیابان رها شده است؛ سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران می‌گویند: «خانواده‌اش با پیگیری‌های زیاد توانستند او را بعد از چند روز در بیمارستان فیروزآبادی پیدا کنند.»
تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان با شکست کره ی جنوبی، به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.
یکی از شاکیان توضیح داد: در حال عبور از یکی از خیابان‌های خلوت بودم و ماشینم سرعت کمی داشت که ناگهان مردی خودش را روی کاپوت ماشین پرت کرد و روی زمین افتاد. با دیدن این صحنه وحشت کردم و پایم را روی ترمز گذاشتم. وقتی پیاده شدم، مرد جوان از درد به خودش می‌پیچید. در همین هنگام جوان دیگری هم وارد ماجرا شد و سر و صدا راه انداخت. او می‌گفت که پسر جوان مصدوم شده و اگر شکایت کند، برای من دردسر درست می‌شود. در همین هنگام جوانی که خودش را روی کاپوت ماشین من انداخته بود، گفت که نمی‌خواهد از من شکایت کند و اگر مبلغی به او بدهم، رضایت می‌دهد و خودش برای درمان به بیمارستان می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ