تلویزیون چندین سال است که تاب تحمل چهره‌های محبوب مردمی را ندارد و آن‌ها را از دور خارج می‌کند. در واقع تعدادی از مسئولان این نهاد با برپایی یک مدار فرضی، آن‌هایی را که خارج از مدار قرار بگیرند، تحمل نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایالات متحده پروژه نظامی جدیدی را در آستانه آغاز رقابت‌های انتخاباتی کلید زده است که می‌تواند با در خطر قرار گرفتن نیرو‌های این کشور در منطقه، شرایط را برای کاخ سفید سخت‌تر کند؛ بنابراین اساساً این سوال مطرح می‌شود که آیا رئیس‌جمهور ایالات متحده بر تبعات این اقدام واقف است؟
جویدن ناخن، کندن پوست، کشیدن مو و جویدن لب از جمله طیفی از رفتارهای تکراری متمرکز بر بدن هستند که می توانند منبعی از ناراحتی باشند اما نتیجه تحقیقات تازه ممکن است امیدی به یافتن راه حلی برای تسکین این موارد باشد.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
مهدی رحمتی بعد از سپری کردن روزهای خوب در پدیده و تکرار آن روزهای خوب در آلومینیوم حالا در سومین تجربه سرمربیگری هدایت تیم نساجی را برعهده گرفته است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در گفت‌وگویی مدعی شد که برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران بُعد نظامی دارد و تنها راه توقف پیشرفت هسته‌ای ایران، یک تهدید نظامی معتبر است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در گفت‌وگویی مدعی شد که برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران بُعد نظامی دارد و تنها راه توقف پیشرفت هسته‌ای ایران، یک تهدید نظامی معتبر است.
رضا میرزایی هم چنان به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیم استقلال راه پیدا می کند تا نقش پر رنگ خود را در بازی با گل گهر تکرار کند.
دیدگاه کادر فنی تیم ملی فرنگی در مورد انتخاب سنگین‌ وزن تیم آسیایی این بود که سال گذشته تیم بنا در اولانباتور از این محل لطمه خورد و باید راه را بر تکرار آن اتفاق بست که امین میرزازاده وارد تیم آسیایی شد.
یک استارت‌آپ چینی وسیله‌ای به نام «موا» MUA اختراع کرد که مجهز به حسگر‌هایی است که می‌تواند بوسه واقعی را با تکرار فشار، حرکت و دمای لب کاربر تقلید کند. Siweifushe می‌گوید این لب‌های سیلیکونی با جمع‌آوری داده‌های کاربر صدای بوسه را نیز منتقل می‌کنند.
جنگی که مبتنی بر دروغ بود، نه‌تنها عراق را ویران کرد و یک جنگ فرقه‌ای را به راه انداخت که تمام منطقه را فرا گرفت، بلکه دموکراسی را برای همیشه در خاورمیانه فلج کرد. پس دموکراسی یکی دیگر از قربانیان دولت ناتوان جنایتکار بود. «دموکراسی می‌خواهید؟ ندیدید دموکراسی با عراق چه‌کار کرد؟» مرتب از سوی دیکتاتور‌ها و قدرتمندان سراسر منطقه تکرار شد.
یک جامعه شناس و استاد دانشگاه در توئیتی نوشت: طوفان دیگری در راه است! همان سیاست‌هاییکه فاجعه مرگ مهسا را رقم زدند دوباره «عینا» در حال تکرار است.
با تکرار رکورد پیروزی‌های پیاپی مجیدی در این فصل توسط ساپینتو، هواداران استقلال به قهرمانی امیدوارتر خواهند شد.
باید بگویم مسئله این است که اصلا اراده‌ای برای بهبود اوضاع وجود ندارد. نه اراده‌ای برای به کارگیری نیرو‌های کارآمد، نه اراده‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی، نه اراده‌ای برای پیدا کردن راه حل و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم. الان هم بودجه را انبساطی بسته‌اند و سال دیگر هم باز تکرار داستان کسری بودجه و استقراض از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی و تورم سرسام آور است.
یک پژوهشگر مطالعات اجتماعی آب معتقد است چم‌شیر سرنوشتی همچون گتوند دارد و تاثیرات اقتصادی و اجتماعی آن را تکرار می‌کند که گریزی از آن نیست.
یکی از اتفاقات جالب حضور تیم ملی در جام جهانی دوحه گلزنی روزبه چشمی با شوت از راه دور در بازی با ولز بود.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
صالح آبادی در خصوص رفع نگرانی مردم با توجه به نوسانات نرخ ارز، گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روز‌های آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم تا بتوانند اوراقی را که منتشر می‌شود خریداری کنند.
جام ملت‌های 2023 قطر بار دیگر برنامه های لیگ برتر فوتبال ایران را دستخوش تغییر و تحول می‌کند.
احساسم اینست که من ظرف دو سه سال اخیر همه انتقادهایی را که به ذهنم می رسید همراه با راه حلها با مسئولان و عالیترین سطوح سیاسی مطرح کردم و به تعیبر شاعر آنچه شرط بلاغ بود گفتم و اگر تاکنون شنیده نشده، پس از این هم شنیده نخواهد شد و من باید به تکرار مکررات رو بیاورم که برای همه ملال آورست.
تکراری بودن نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی و تفکراتی که کارلوس کی‌روش برای حضور در جام‌جهانی دارد خیال چند بازیکن را راحت کرده که حتی در صورت عملکرد ضعیف در لیگ بازهم دعوت می‌شوند!
من به عنوان رئیس دانشگاه خود را موظف می‌دانم مطالبات بحق خانواده شریف را پیگیری کرده و از دانشجویان و استادانی که مورد برخورد قرار گرفتند یا دچار آسیب روحی شدند، عذرخواهی و دلجویی کنیم و راه را بر تکرار چنین وقایعی ببندیم.
ژاپن و ایران با عبور از سد تیم های ازبکستان و تایلند به دیدار پایانی جام ملت های فوتسال آسیا راه پیدا کردند و شنبه برگزار کننده بازی نهایی خواهند بود.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تایلند، به فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا راه یافت و حریف ژاپن در دیدار نهایی شد.
پیمان بابایی تاکنون چهار مرتبه دروازه سپاهان را باز کرده و آبی ها امیدوار به تکرار این موفقیت او هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ