ملوان تا الان در فصل نقل و انتقال تیم فعالی بوده و با 8 بازیکن جدید به توافق رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قسمت اخیر برنامه «مهلا» به گفتگویی صریح با فاطمه سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشت که بریده‌های این گفتگو بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشت. در بخشی از این گفتگو دختر سردار سلیمانی از علاقه پدرش به تماشای سریال‌های روز دنیا همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» می‌گوید که بخش‌های مربوط به این خاطرات در نسخه بارگذاری شده در سکوی پخش‌کننده حذف شد و برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند.
پاری سن ژرمن از علاقه تمام باشگاه‌ها به کیلیان امباپه مطلع است اما احساس می‌کند که این بازیکن فقط می‌‌خواهد به مادرید برود.
پاری سن ژرمن از علاقه تمام باشگاه‌ها به کیلیان امباپه مطلع است اما احساس می‌کند که این بازیکن فقط می‌‌خواهد به مادرید برود.
ریس نلسون قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد تا با وجود علاقه شدید میلان، در تیم لندنی باقی بماند.
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تمدید قرارداد، بار دیگر از علاقه شدید قلبی خود به این تیم حرف زد.
در این مدت سرعت وزش باد به حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که علاوه بر افزایش ذرات معلق در هوای منطقه، کاهش دما را به همراه دارد.
بخشی از عوامل تغییر میل و اولویت‌بندی داوطلبان کنکور برای ادامه تحصیل، علاوه بر بازار کار برای رشته تحصیلی، نبود آمایش سرزمینی مناسب است. پیش از این و در سال‌های میانه دهه ۷۰ با فقدان یک آمایش سرزمینی درست، به‌طور ناگهانی فارغ‌التحصیلان مهندسی بازار کار را اشباع کردند و این اتفاق نوعی سرخوردگی عمومی ایجاد کرد. در واقع بخش بزرگی از بااستعدادترین دانشجویان ایرانی سمت رشته‌های فنی و مهندسی رفتند، اما پس از فارغ‌التحصیلی بیکار شدند.
سرمربی تیم فوتبال گالاتاسرای از علاقه شدید خودش، هواداران تیم و همینطور مردم ترکیه برای ادامه حضور مائورو ایکاردی در ترکیه گفته است.
با اخباری که از فدراسیون فوتبال فرانسه بیرون آمده، ممکن است هروه رنار تیم ملی فوتبال عربستان را ترک کند.
کوکیتو رودریگز، پدر آلوارو رودریگز، از علاقه قدیمی و شدید پسرش به رئال مادرید خبر داده است.
علاقه جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، به حضور در لیورپول باعث نگرانی شدید مدیران رئال مادرید شده است.
ستاره  سابق فوتبال آلمان یک بار دیگر از علاقه شدید خود به منچستریونایتد پرده برداشت.
تیم فوتبال استقلال در شرایطی باید به مصاف نفت آبادان برود که به نظر می رسد شرایط این تیم با هفته های اخیر تفاوت بارزی پیدا کرده است.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسکو گواردیول داد. ستاره‌ای گران‌قیمت که حالا رقابت برای خرید او بسیار شدید است.
پدر ارلینگ هالند می گوید این ستاره نروژی ممکن است در ادامه راه خود علاقه مند به تجربه چالش های جدید باشد.
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
مدیر اجرایی تیم نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی با وجود علاقه فراوان به برگزاری این مسابقات همچنان توانایی اجرای شایسته آنرا ندارد.
مدیر اجرایی تیم نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی با وجود علاقه فراوان به برگزاری این مسابقات همچنان توانایی اجرای شایسته آنرا ندارد.
مدیر اجرایی تیم نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی با وجود علاقه فراوان به برگزاری این مسابقات همچنان توانایی اجرای شایسته آنرا ندارد.
سرمربی استقلال می گوید که علاقه داشته است دربی پایتخت پیش از جام جهانی قطر برگزار شود ولی چنین نشد.
سینا اسدبیگی شاید کمتر از سایر خریدهای پرسپولیس مورد توجه قرار گرفت اما فیکس ترکیب سرخ‌ها شده است.
علاقه شدید کی‌روش به بازی گرفتن از بازیکنان لژیونر سبب می‌شود تا شانس بازیکنان داخلی به حداقل برسد و در این میان تیم استقلال نیز برخی نفرات خود را از دست خواهد داد؛ تصمیمی که باتوجه به بازی‌های سخت باقی مانده بخصوص در هفته هفتم مقابل گل‌گهر و هشتم مقابل فولاد در لیگ برتر چندان به ضرر ساپینتو و استقلال نیست و شاید حتی سرمربی پرتغالی استقلال از حذف ملی‌پوشان خود نیز رضایت پنهان داشته باشد.
علاقه ملکه الیزابت دوم به فوتبال موضوعی بود که در طول سال‌های حضورش در کاخ سلطنتی انگلیس توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
علاوه بر افزایش جریمه‌ها ابزارهایی در اختیار تعزیرات قرار گرفته که باید به خوبی برای نظارت بر بازار استفاده شود این ابزارهای قانونی از جریمه هم مهمتر است؛ اکنون روسای شعب اختیار دارند قبل از صدور رأی اگر از تخلف آن واحد صنفی اطمینان یابند می توانند آن واحد را پلمب کنند و از این مهمتر نصب تابلو تخلف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ