ریس نلسون قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد تا با وجود علاقه شدید میلان، در تیم لندنی باقی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از تحلیلگران سیاسی به دنبال رمزگشایی از این موضوع هستند که آیا مسیری که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات خبرگان شکل داده بود در ادامه امکان تداوم را خواهد داشت یا نه؟ برخی اسامی مانند حسن روحانی در این میان مطرح می‌شود تا بتواند علمای معتدل را ذیل یک خیمه واحد شکل دهد. سید حسن خمینی نام مهم دیگری است که گروهی از تحلیلگران حضور او در انتخابات دور ششم مجلس خبرگان را در صورت بلامانع اعلان شدن، اثرگذار ارزیابی می‌کنند.
هافبک سابق پرسپولیس بار دیگر به اصفهان بازگشت و این بار نه به صورت قرضی، بلکه دائم، به سپاهان پیوست.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
کادرفنی تیم ملی بعد از بررسی شرایط تصمیم دارد از یک کشتی گیر 97 کیلویی برای جانشینی احتمالی کامران قاسمپور استفاده کند.
چلسی در تلاش‌هایش برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، شکست خورده چرا که باشگاه ایتالیایی حاضر به معاوضه او با کپا آریسابالاگا نیست.
ابرستاره آرژانتینی درخواست دولت عربستان برای تبلیغ در جام جهانی را نپذیرفت.
الله وردی دهقانی گفت: از زمانی که آقای فاطمی امین وزارت را بر عهده گرفتند قیمت خودرو تاکنون ۳ برابر شده و قیمت پراید از حدود ۱۰۳ میلیون تومان به ۳۳۰ میلیون رسیده است که این فاجعه است.
در یک مناظره اقتصادی میان اساتید مطرح اقتصاد، در حالی که دکتر درخشان اعلام کرد طرفدار سیاست‌های اقتصادی بر اساس مبنای اسلام است، موسی غنی نژاد تاکید کرد که اقتصاد ایران سرمایه داری است، اما نه از نوع رقابتی.
استاد بزرگ شطرنج ایران می‌گوید دیگر هیچ انگیزه‌ای ندارد و شاید در مسابقات انتخابی برای بازیهای آسیایی شرکت نکند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال پیام حیدری را برای قضاوت حساس‌ترین بازی لیگ برتر در هفته پیش رو در نظر گرفته است.
پیش از اعلام پنالتی روی رضا میرزایی، صحنه جنجالی دیگری در حوالی محوطه جریمه گل‌گهر رقم خورد.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
استقلال در روزی که در جریان بازی موقعیت های مناسبی را به وجود نیاورد، در برابر مس رفسنجان متوقف شد تا ساپینتو سومین بازی کم موقعیت را هم پشت سر بگذارد.
میخاییل مودریک، وینگر شاختار دونتسک از دلایل پذیرش انتقال به آرسنال می‌گوید و آرزو دارد با آرتتا، سرمربی توپچی‌ها کار کند.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار بسیاری از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
مهدی عبدی جوان نیمکت نشین پرسپولیس به پیشنهاد وسوسه‌انگیز یک تیم بزرگ لیگ برتری پاسخ منفی داده است.
سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیرو‌های انقلاب اسلامی با ملاطفت‌ترین وجهه ممکن با کسانی که در خیابان‌ها هستند برخورد می‌کنند. اگر جوانان انقلاب اسلامی به خروش بیایند اگر شیطان بزرگ با تمام قوا هم به میدان آمده باشد با شکست مواجه خواهد شد نه نیرو‌های دست دهم فریب خورده آمریکا./خبرگزاری دانشجو
سانه با گل زیبایی که مقابل بارسا به ثمر رساند نشان داد که می خواهد امسال فصلی متفاوت را رقم بزند.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: من به مانند گذشته معتقدم ایران در رابطه با آمریکا یا باید یک بله بزرگ بگوید یا یک نه بزرگ. در غیر این صورت هزینه های زیادی پرداخت خواهد شد و همچنان ادامه خواهد داشت و بازنده بزرگ آن مردم خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ