پاری سن ژرمن از علاقه تمام باشگاه‌ها به کیلیان امباپه مطلع است اما احساس می‌کند که این بازیکن فقط می‌‌خواهد به مادرید برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا رضایی با پیشنهادهایی از سه تیم لیگ برتری روبه رو شده و او باید تیم جدید خود را انتخاب کند.
کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و چند ستاره بزرگ دیگر پیشنهادهای باشگاه‌های عربستانی را پذیرفتند و راهی این کشور شدند اما چند ستاره دیگر مقابل وسوسه پول مقاومت کردند.
پاری سن ژرمن از علاقه تمام باشگاه‌ها به کیلیان امباپه مطلع است اما احساس می‌کند که این بازیکن فقط می‌‌خواهد به مادرید برود.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، پیشنهادهای متفاوتی از باشگاه‌های عربستانی در طول تابستان دریافت کرده است.
مدیران لیورپول آماده هستند تا پیشنهادهای دریافتی برای تیاگو، ستاره اسپانیایی این تیم، را بررسی کنند و او را به فروش برسانند.
پل پوگبا، بازیکن فرانسوی یوونتوس، موضع نهایی خود در برابر پیشنهادهای نجومی باشگاه‌های عربستانی را مشخص کرد.
مارسلو بروزوویچ که یکی از اهداف مهم بارسلونا در بازار نقل و انتقالات محسوب می‌شود، با دریافت پیشنهاداتی از عربستان از این باشگاه فاصله گرفته است.
عبدالرزاق حمدالله که آینده نامشخصی دارد، با پیشنهاداتی از سوی چند تیم اماراتی مواجه شده است.
سرمربی پیکان در دو فصل گذشته لیگ برتر با پیشنهادهایی مواجه شده؛ او می‌گوید امشب تصمیم خود را خواهد گرفت.
محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از پایان همکاری با تیم الاهلی قطر با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، احتمالا به حضورش در فوتبال خلیج فارس ادامه دهد.
جمهوری اسلامی ایران پیش از این چنین پیشنهادهایی از سوی کشورهای غربی را نیز مردود خوانده و گفته آنها را نمی‌‌‌پذیرد. ایران می‌‌‌گوید راستی‌‌‌آزمایی رفع تحریم‌‌‌ها، اخذ تضمین در خصوص ماندگاری برجام و رفع ادعاهای پادمانی آژانس اتمی اصلی‌‌‌ترین مطالبه در مذاکرات رفع تحریم‌‌‌ها است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در حال بررسی است؛ در پی افزایش هزینه‌ها اپراتورها پیشنهادهایی در این باره مطرح کردند که درباره آن اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ درحالی ارائه شده که هنوز وزارت میراث فرهنگی در قالب سازمان سابق فعالیت می‌کند و شرح وظایف آن به تصویب مجلس نرسیده است.
چند گروه متفاوت که پیشنهادهایی را برای خرید منچستریونایتد ارائه کرده‌اند امیدوار هستند که بتوانند از دیوید بکام، اسطوره این باشگاه، به عنوان برگ برنده استفاده کنند.
خاویر زانتی، نایب‌رئیس اینتر و کاپیتان سابق نراتزوری، می‌گوید پیشنهادهایی از رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد را رد کرده است و همیشه اینتر را به هر باشگاه دیگری ترجیح داده است.
سید محمد خاتمی در پیامی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ارایه پیشنهادهایی برای بهبود شرایط کشور تاکید کرد که سودای بازگشت به قدرت را ندارد.
هافبک ایرانی شارلروای بلژیک می‌گوید نیم فصل پیشنهادهایی از داخل ایران و تیم اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی داشته اما باشگاه با جدایی اش مخالفت کرده است.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
وزیر ورزش عربستان اعلام کرد از هر پیشنهاد بخش‌های خصوصی برای خرید دو باشگاه لیورپول و یونایتد حمایت می‌کنیم.
باشگاه لسترسیتی تایید کرد پیشنهادهایی برای انتقال ستاره فرانسوی‌اش، وسلی فوفانا، به چلسی دریافت کرده ولی این پیشنهادها با رقم درخواستی این باشگاه فاصله زیادی دارد.
غایت فعالیت شورای نگهبان انجام یک نظارت موثر است و در این فعالیت علمی تلاش شود پیشنهادهایی ارائه گردد که بتوانیم این نظارت موثر را بهتر و با دقت بیشتر انجام دهیم. در واقع این چتر فناوری اطلاعات با همان نگاه اولویت‌ها باید گسترده شود و این کار لازم و مهم در معنای وسیع فناوری اطلاعات انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ