در مراسم چهلم و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی از ۴ پروژه ساخته شده توسط محققان این نهاد رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری چهار مامای غیرمجاز در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این افراد سقط جنین عمدی انجام می‌دادند.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و میر در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر امان اردن در حال برگزاری است.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
ارتش پاکستان امروز از برگزاری عملیاتی در «باجور» و هلاکت ۴ تروریست در جریان آن خبر داد.
بیش از ۲ ماه از مرحله دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو می گذرد اما هنوز قیمت ۴ محصول سایپا که در این سامانه عرضه شده بود، نهایی نشده است.
رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت: بر اساس «طرح دستیابی به پتانسیل عملکرد در محصول گندم» قرار است ۴ هزار و ۲۲۵ گندم‌کار را به عنوان کشاورزان پیشرو به مزرعه برساند.
جو دوسر یک غذای بسیار کم‌کالری است که مزایای متعددی برای سلامتی دارد. از میان این مزایا می‌توان به بهبود باکتری‌های روده و خواص ضدالتهابی اشاره کرد. فیبر محلول در جو دوسر می‌تواند به کاهش سطح LDL کمک کند. همچنین، وجود آنتی اکسیدانی به نام Avenanthramides نیز می‌تواند به محافظت از سلامت قلب کمک کند. یک فنجان جو دوسر پخته حاوی ۱۵۰ کالری، ۲.۵ گرم چربی، ۲۷ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر و ۵ گرم پروتئین است.
لوازم خانگی تولید داخل اگرچه با ۴۰‌درصد تورم تولید همراه است اما رصد قیمتی آن در بازار مصرف نشان می‌دهد، نرخ محصولات تولید داخل در مقایسه با برندهای خارجی موجود در بازار حداقل در ۴ محصول پرمصرف از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر، لباسشویی و تلویزیون ارزان‌تر از اجناس قاچاق به دست مردم می‌رسد.
آمار تولید گندم بر اساس میزان اراضی زیرکشت این محصول و پیش‌بینی رشدتولید گندم در ۴ استان موردبررسیِ بوشهر، مرکزی، قزوین و تهران حاکی از برآورد افزایش ۵۷درصدی میزان خرید تضمینی این محصول است.
برای عملکرد صحیح، بدن ما به ۱۳ ویتامین نیاز دارد که ۹ مورد آن محلول در آب و ۴ مورد نیز محلول در چربی است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت‌حیدریه گفت: امسال سطح زیرکشت ریواس در این شهرستان حدود ۷۰۰ هکتار و پیش‌بینی می‌شود از این میزان، نزدیک چهار تن محصول برداشت شود.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
با دستیابی یک شرکت دانش بنیان به دانش فنی تولید« ماده بودارکننده گاز» در اراک، ایران به جمع چهار کشور تولیدکننده این محصول پیوست.
مدیرکل دفتر تجارت وزارت جهادکشاورزی گفت: میزان تعهدات ارزی صادرات چهار محصول کشاورزی به منظور تسهیل صادرات کاهش یافت.
با هدف اثربخشی بهتر و همچنین کاهش هزینه های بازاریابی کسب و کارها، شرکت اسمارتک ۴ محصول فناورانه در بازار ایران عرضه کرد.
هلند سالانه ۴ میلیون گاو، ۱۳ میلیون خوک و ۱۰۴ میلیون مرغ پرورش می‌دهد و بزرگ‌ترین صادرکننده گوشت اروپاست. همچنین سبزیجات بیشتر کشور‌های اروپای غربی را تامین می‌کند. این کشور نزدیک به ۱۰ هزار هکتار گلخانه برای کشت محصول دارد. این گلخانه‌ها که آب و کود کمتری مصرف می‌کنند، میزان محصولی را که در کشاورزی سنتی به حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد، در یک هکتار رشد می‌دهند.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
به گفته شهلا کاظمی پور؛ جمعیت شناس، حدود ۰.۲ درصد جمعیت پسران ۱۰ تا ۱۴ ساله و ۰.۲ درصد جمعیت دختران همین رده سنی «بیکار» بوده‌اند. این آمار برای پسران ۱۵ تا ۱۸ ساله ۲.۸ درصد و برای دختران ۱۵ تا ۱۸ ساله نیز ۴ درصد بوده است. همچنین این جمعیت بیکار یا به تعبیر دیگر در جستجوی کار، محصل هم نبوده‌اند.
بررسی وضعیت تولید ۱۱ محصول منتخب معدنی در ۵ ماه امسال نشان می دهد که ۷ محصول معدنی افزایش تولید و ۴ محصول کاهش تولید داشته اند.
مجری طرح کشت فراسرزمینی جزئیات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: فقط چهار محصول ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی شامل کلزا و آفتابگردان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۱۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۴۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ