یک ابر کامپیوتر پیش‌بینی کرده است که شانس آرسنال برای قهرمانی در لیگ جزیره به ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک در توییت جدیدی اذعان کرده است که طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، ایکس یا توییتر سابق شاید واقعاً شکست بخورد.
طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی شاهد افزایش تدریجی دما از امروز تا اواخر هفته آینده خواهیم بود و برآورد می‌شود ۳۰۰۰ مگاوات به میزان تقاضای مصرف برق کشور اضافه شود که این برای هفته ابتدای شهریورماه بی‌سابقه و عدد بزرگی است.
ادن هازارد قصد بازنشستگی ندارد و طبق ادعای آاس در حال حاضر سه مقصد برای او پیش‌بینی می‌شود.
نمایش پرسپولیس و آلومینیوم در نیمه اول طبق پیش بینی‌ها ضعیف و خسته کننده ارائه شد اما در دقایق پایانی این نیمه دو هر تیم صاحب موقعیت هایی برای باز کردن دروازه ها شدند.
طرح تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، ماده‌ای هم دارد که در آن اختلاف در نظرات یا گزارش‌های دیگر نهاد‌های امنیتی آمده است؛ طبق این ماده، پیش‌بینی شده که در صورت بروز اختلاف نظر یا اختلاف در گزارش‌های مراجع و نهاد‌های امنیتی در «موضوعات قضایی یا در پرونده‌های جرایم ضد امنیت داخلی و خارجی»، این سازمان نقش «هماهنگ‌کننده» را خواهد داشت و «اعلام نظر نهایی توسط این سازمان و با مشارکت مراجع مذکور تهیه و به مرجع صالح اعلام می‌شود»
کاپیتان سابق بارسلونا با باشگاه الامارات به توافق نهایی دست یافته است.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
یزدی مهر گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیر درسطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مناطق مستعدبارش تگرگ مورد انتظار است.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مشکل این فدراسیون با یکی، دو میلیارد برطرف نمی‌شود، گفت: طبق اساسنامه فدراسیون جهانی می‌توانم فعالیتم را ادامه بدهم اما تابع قوانین داخلی کشور هستم.
آنطور که بخش رسانه تیم ملی اعلام کرده، اللهیار صیادمنش به علت برگزاری مراسم ازدواجش از اردوی ایران خط خورده است.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: طبق پیش‌بینی اولیه ثبت‌نام اربعین بعد از حج آغاز خواهد شد.
بازی را طبق پیش‌بینی ، شاگردان پپ با حملات پیاپی و پاس‌های فراوان و مالکیت کامل بر توپ آغاز کردند اما با گذشت نیمساعت آنچلوتی تیمش را از زمین خودی خارج کرد و زهر خود را بر خط دفاع سیتی ریخت.
طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، پیش‌بینی می‌شود تا سه سال آینده، ۱۰۰ درصد نیاز کشور به کودهای کشاورزی از تولید داخلی تامین شود.
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
یک ابر کامپیوتر پیش‌بینی کرده است که شانس آرسنال برای قهرمانی در لیگ جزیره به ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.
طبق پیش‌بینی‌های یک کارشناس بازار سرمایه، شاخص کل بورس تا پایان سال می‌تواند به سطوح بالاتری برسد.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه آینده افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون در سوم اسفند، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسبون با تصویب هیات رییسه طبق زمان پیش‌بینی شده برگزار شود تا کار به دوره سرپرستی ختم نشود.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشرو‌ترین قطعه ساز، در سال 1400 به رکورد تولید 50 میلیون قطعه‌ خودوریی دست پیدا کرده اما این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است و طبق پیش‌بینی مدیران آن، تا پایان سال 1401 به رکورد تولید 55 قطعه در سال خواهد رسید.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
طبق پیش‌بینی مؤسسه اپتا که به صورت تخصصی فوتبال را از نظر آماری مورد بررسی قرار می‌دهد، تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه B تیم آخر خواهد شد و یک بار دیگر از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز خواهد ماند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
طبق یافته‌های این مطالعه، افزایش سطح هورمون محرکه فولیکولی (FSH) و استرادیول، دوره‌های قائدگی غیرطبیعی و علائم یائسگی، نشانه‌های مهمی هستند که نشان می‌دهد یک زن به دوران یائسگی نزدیک می‌شود.
افرادی که به پرخوری عصبی مبتلا هستند چندین بار در هفته برای از بین بردن احساسات منفی به سراغ غذا می‌روند. شاید این افراد بعد از خوردن غذا احساس گناه و شرمندگی کنند، اما به علت وجود این احساسات دوباره و دوباره به سراغ غذا می‌روند و وزن شان افزایش پیدا می‌کند و چاق می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ