سرمربی استقلال خوزستان گلایه های خود را نسبت به انتخاب داوری به گوش فدراسیون می رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 3 نماینده ایران در روز سوم به مصاف رقبای خود می روند.
تیم های مدعی نایب قهرمانی در لیگ دسته اول که برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنند، برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند تا رقابت همچنان ادامه داشته باشد.
شورای عالی انتخابات ترکیه امروز در بیانیه‌ای تأیید کرد: رقابت میان اردوغان و قلیچداراوغلو به دور دوم کشیده شد.
با شروع رقابت، سالیوان فریم اول را گرفت تا از وفایی ۱-۰ پیش بیفتد و فریم دوم را با بریک آف خود آغاز کند. در ادامه وفایی در یک حرکت عجیب به جای زدن یک ضربه سنجیده، ضربه‌ای زد که یادآور یک بازیکن معمولی بود و سطح او را زیر سوال برد. او بدون فکر توپ سفید را به توپ‌های قرمز زد و توپ‌های روی میز را پخش کرد.
با قطعی شدن قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در رقابتهای لیگ دسته اول، رقابت برای دومین صعودکننده به لیگ برتر همچمان ادامه دارد.
یحیی گل‌محمدی تنها یک راه برای قهرمانی تیمش در رقابت با استقلال و سپاهان دارد.
اگر شمس آذر قزوین را یکی از صعودکننده‌ها به لیگ برتر بدانیم،‌رقابت برای معرفی دومین تیم صعودکننده بسیار فشرده دنبال می‌شود.
رقابت نزدیک بین تیم های فولاد نوین و مس سونگون در گروه الف رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور برای قهرمانی ادامه دارد.
در پایان دور دوم رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان، 14 تکواندوکار جواز حضور در ادامه اردوها را دریافت کردند.
دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
با ادامه رقابت های تور جهانی تنیس در ایران نمایندگان کشورمان به راند دوم جدول اصلی این رقابت‌ها راه یافتند.
هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با برتری تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آویژه صنعت پارسای مشهد در رقابت نزدیک با حریفان ادامه یافت.
سازمان تیم‌های ملی اسامی تکواندوکارانی را که جواز حضور در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی را دریافت کرده اند، اعلام کرد.
سازمان تیم های ملی اسامی تکواندوکارانی را که جواز حضور در مرحله دوم رقابت های انتخابی را دریافت کرده اند، اعلام کرد.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
پیکان امیدوار است با پیروزی برابر گیتی پسند به رتبه دوم جدول برسد البته این ‌اتفاق در صورت شکست شهداب رخ خواهد داد.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور 16 تیم لیگ برتری، 12 تیم دسته اولی و 4 تیم دسته دومی قرعه کشی شده است.
دو ستاره تیم های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین علاوه بر تلاش برای قهرمان کردن تیم خود، به دنبال یک افتخار شخصی هم هستند.
در ادامه رقابت های جهانی کشتی فرنگی علیرضا نجاتی در دور دوم به مصاف عبدالمحمد پاپی از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شد. پاپی کشتی گیر ایرانی الاصل است.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
تیم ملی فلوره کشورمان برای کسب مدال برنز باید با قطر بازی کند. تیم‌های ترکیه و ازبکستان هم برای کسب عنوان دومی و سومی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ