نجمه خدمتی و میرهاشم حسینی به عنوان پرچمداران کاروان دانشجویان ایران در رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ به‌دنبال متحول کردن طراحی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس است. بنابراین در سری Galaxy S۲۴ خبری از طراحی لبه گرد نخواهد بود.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
از دیگر ویژگی‌های احتمالی نمایشگر وان‌پلاس ۱۲ می‌توان به وضوح 2K اشاره کرد. گفتنی است که هنوز جزئیاتی از نرخ نوسازی این محصول دردسترس نیست؛ ولی پرچم‌داران قبلی وان‌پلاس با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی عرضه شده‌اند.
پرچمداران کاروان ایران برای بازی های آسیایی هانگژو در حالی معرفی شدند که پیش از این ۱۲ ورزشکار طی ۱۵ دوره «حضور ایران» در ادوار مختلف بازی ها، این مسئولیت را بر عهده داشته اند.
دو پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان پرچمدار و علی پاکدامن به عنوان مشعل دار کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
با رای اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان دو پرچمدار ایران در بازی های آسیایی معرفی شدند.
آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی S ۲۳، S ۲۳ پلاس و S ۲۳ اولترا تحت عنوان فریم‌ور S ۹۱ xBXXU ۲ AWF ۱ منتشر شده است و با حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت، بهبود‌های عمده‌ای را به همراه دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: باید اهداف مقدس قیام‌کنندگان روز تاریخی ۱۵ خرداد و ابعاد معرفتی و مبارزاتی پرچمداران این قیام به درستی تبیین شود.
انتظار می‌رود مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr ۴۰ Ultra پیش بینی می‌شود.
احتمالا موبایل پیکسل ۸ پرو، پرچمدار آتی گوگل با یک دماسنج عرضه می شود و کاربر می تواند با کمک آن دمای بدنش را بسنجد.
اجرای دیر هنگام بروزرسانی اندروید ۱۳ در پرچمداران نوکیا، اسم این شرکت‌ها را در شبکه‌های اجتماعی سر زبان‌ها انداخته‌است؛ گفتنی است که بیش از یک سال از معرفی اندروید ۱۳ می‌گذارد.
در اینجا نگاهی خواهیم داشت به ۱۵ مورد از جالب ترین گوشی های اندرویدی جدیدی که در ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد. جای سامسونگ در این لیست خالی است!
گلکسی S ۲۳ اولترا به مقاوم‌ترین شیشه محافظ کورنینگ یعنی گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز شده است.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
سخنگوی سپاه با اشاره به خدمات رستم قاسمی در دور زدن تحریم ها، گفت: بایستی از سردار قاسمی به عنوان یکی از پرچمداران بزرگ خدمت‌رسانی به ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی نام برد.
موتورولا نخستین شرکت در جهان است که موبایلی با یک دوربین پشتی ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه می کند. این دستگاه  پرچمدار «اج۳۰ اولترا» نام دارد.
مشاور مقام معظم رهبری خطاب به سخنگوی انصارالله یمن، گفت: تلاش‌های شما در منطقه بسیار قابل توجه است و در موضع قدرت قرار دارید و از شما به عنوان پرچم داران اسلام در منطقه یاد می‌کنیم.
شرکت سونی قصد دارد موبایل پرچمدار «اکسپریا۵IV» را به زودی رونمایی کند که سیستم عکاسی خارق العاده ای دارد.
ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک پرچمداران کاروان ورزشی ایران اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۲۲ قونیه را مشخص و معرفی کردند.
علیرضا کریمی و اکرم خدابنده از کشتی آزاد و تکواندو به عنوان پرچمداران کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ