جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان پرچمدار و علی پاکدامن به عنوان مشعل دار کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک دفاعی الوحده تنها لژیونر ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های عرب است.
هافبک دفاعی الوحده تنها لژیونر ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های عرب است.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
رئیس جمهور در نشست مشترک با همتای اوگاندایی خود گفت: در جمهوری اسلامی ایران معتقدیم ما پرچمدار دفاع از حقوق بشر هستیم و مدعی هستیم آنها حقوق انسان‌ها را ضایع می‌کنند.
نجمه خدمتی و میرهاشم حسینی به عنوان پرچمداران کاروان دانشجویان ایران در رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان انتخاب شدند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا درحالی در چین برگزار شد که فقط سابر مردان ایران توانست انتظارات را برآورده کند و به نظر می‌رسد، فدراسیون باید در سایر اسلحه‌ها تدبیری بیاندیشد.
معرفی پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو
پرچمداران کاروان ایران برای بازی های آسیایی هانگژو در حالی معرفی شدند که پیش از این ۱۲ ورزشکار طی ۱۵ دوره «حضور ایران» در ادوار مختلف بازی ها، این مسئولیت را بر عهده داشته اند.
دو پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
با رای اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان دو پرچمدار ایران در بازی های آسیایی معرفی شدند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دختران ایران؛ تابع دختری از اهل بیت (ع) و پرچمدار علم و مجاهدت هستند.
به‌هر‌روی ستار صید دومین پناهنده پرسروصدای اسکی در ماه‌های اخیر است. پیش از او عاطفه احمدی، پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی زنان ایران نیز به آلمان پناهنده شد.
وزیر خارجه اولین کاربر بمب هسته‌ای در جهان و نخست‌وزیر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی که دارای زرادخانه مخوف و خارج از نظارت اتمی است، در کنار هم می‌ایستند و نسبت به خطر هسته‌ای شدن ایران (عضو و پایبند به "ان پی تی") هشدار می‌دهند! مضحک، اما واقعی است؛ مجرمان و قانون‌گریزان، پرچمدار امنیت بین‌المللی می‌شوند!
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
شنیده می‌شود عاطفه احمدی، پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی ایران به آلمان پناهنده شد.
پناهندگی پرچمدار ایران در المپیک و واکنش مسوولان
اولین بازیکن لژیونر راگبی ایران پس از عقد قرارداد با تیم سانتابویانا اسپانیا گفت: سعی خواهم کرد که بهترین بازیکن لیگ اروپا شوم و جایگاه راگبی ایران را به دنیا نشان دهم.
سخنگوی سپاه با اشاره به خدمات رستم قاسمی در دور زدن تحریم ها، گفت: بایستی از سردار قاسمی به عنوان یکی از پرچمداران بزرگ خدمت‌رسانی به ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی نام برد.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تلاش داریم فناوری هایی به دنیا عرضه کنیم که هیچ کشوری به آن دست نیافته است و ایران پرچمدار این محصولات خواهد بود.
ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک پرچمداران کاروان ورزشی ایران اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۲۲ قونیه را مشخص و معرفی کردند.
علیرضا کریمی و اکرم خدابنده از کشتی آزاد و تکواندو به عنوان پرچمداران کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ