در ادامه مناقشه بر سر نیروگاه اتمی زاپروژیا در جنوب اوکراین، مقامات محلی اعلام کردند در نتیجه بمباران‌ها و حملات، خطوط انتقال برق این نیروگاه به اوکراین قطع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: برق صنایع در بخش‌های مختلف مطابق با برنامه‌ای که توافق و از قبل تدوین شده است، تامین می‌شود.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
6 سال پیش در چنین روزی پی اس جی موفق شد با فعال کردن بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار، او را به خدمت بگیرد و روز تلخی را برای بارسلونا رقم بزند.
وزارت برق عراق از اقدام خرابکارانه و انفجار در خطوط انتقال برق استان صلاح‌الدین عراق خبر داد.
منابع عراقی از حمله خرابکارانه به خط انتقال برق صلاح الدین به حدیثه خبر دادند و به جزئیات آن اشاره کردند.
نام داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، وارد فهرست خرید توماس توخل شده است.
وزارت برق عراق از واریز طلب ایران بابت صادرات گاز به یک صندوق اعتباری در بانک TBI این کشور خبر داد.
کلهون می‌گوید: «پروژه POWER درحال توسعه پلتفرم‌های استراتوسفری با دیافراگم‌های کوچک با دامنه تقریبی ۱۰۰ کیلومتری بین گره‌هاست. با افزایش اندازه دیافراگم‌ها و حضور در محیط بدون مانعی مثل فضا می‌توان فاصله بین گره‌ها را به ۱۰۰۰ کیلومتری رساند.» درنتیجه شبکه‌ای برای توزیع انرژی به‌وجود می‌آید که مقیاس‌پذیر و در سراسر جهان قابل استفاده است.
اجرای پروژه توسعه پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی و خطوط انتقال آن از اساسی ترین زیرساخت های کارخانه گندله سازی، صنایع جوار معدنی و تامین برق پایدار منطقه است
وزیر نیرو گفت: خط انتقال برق میان ایران و پاکستان در کمتر از یک سال با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات طراحی و احداث شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابع مالی تامین برق و نوسازی شبکه انتقال برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در بودجه ۱۴۰۲ تعیین کردند.
قرار است ساخت نخستین جزیره انرژی جهان در ۲۰۲۴ میلادی آغاز شود. این پروژه شامل یک سیستم انتقال انرژی به خشکی است که برق را به بلژیک و دیگر کشورهای اروپایی منتقل می کند.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره اهمیت وجود زیرساخت‌های مخابراتی، از همکاری صنعت انتقال نفت و برق دراین خصوص خبر داد.
یک شرکت دانش بنیان در کشور توانسته با رصد پهپادی خطوط انتقالی برق از وقوع خاموشی جلوگیری کند.
رئیس کمیسیون اروپا از ادامه کمک های این اتحادیه برای کاهش بحران تامین برق در اوکراین خبر داد.
مجری طرح خط لوله انتقال نفت‌خام گوره - جاسک شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از راه‌اندازی خط ۱۳۲ کیلوولت تأمین برق تلمبه‌خانه شماره ۴ گوره به جاسک خبر داد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
شرکت انتقال برق اوکراین از آسیب به نیروگاه های برق این کشور خبر داد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شد تا با ارتقای فناوری موجود در یکی از قطعات مورد استفاده در ترانس‌های برق، محصولی برتر از نمونه مشابه خارجی تولید کند.
هر ماهواره می‌تواند حدود ۲ گیگاوات برق را به شبکه انتقال دهد که هر ماهواره را از نظر توان خروجی با یک نیروگاه هسته‌ای قابل مقایسه می‌سازد.
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیروگفت: برنامه‌های تدوین شده در جلسه‌های تخصصی برای سال آینده بلافاصله بعد از تابستان آماده و هم‌اکنون در حال اجرا است.
تفاهم نامه مشارکت مالی سه جانبه طرح تکمیل طرح انتقال برق اسمالون - مروست میان ایمیدرو، شرکت برق منطقه‌ای یزد و یک شرکت بخش خصوصی امضا شد.
انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر انواع فراورده‌های نفتی در سال گذشته،تکذیب توقیف شناور ایرانی در باکو ومبادله برق بین ایران و ترکیه از سر گرفته شد از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق ایران گفت: با افزایش دمای هوا، میزان مصرف برق به ۶۶ هزار مگاوات رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ