انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر انواع فراورده‌های نفتی در سال گذشته،تکذیب توقیف شناور ایرانی در باکو ومبادله برق بین ایران و ترکیه از سر گرفته شد از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در دو رویداد آسیایی از روز دوشنبه آغاز می‌شود.
دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در دو رویداد آسیایی از روز دوشنبه آغاز می‌شود.
درگیری‌های مسلحانه میان عناصر مسلح وابسته به جنبش فتح و یک گروه مسلح دیگر در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان از سرگرفته شد.
دبیرکل سازمان ملل امروز از روسیه خواست تا دوباره توافق غلات را ازسربگیرد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از سرگیری روابط ایران و عربستان به نفع دو کشور، جهان اسلام و کشورهای منطقه است و بازنده آن هم آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.
فرستاده سازمان ملل به یمن از برگزاری نشست میان نمایندگان انصارالله و دولت خودخوانده یمن برای بررسی روند تبادل اسرا میان دو طرف خبر داد.
منابع عبری دقایقی پیش از ازسرگیری درگیری مسلحانه در مرز اراضی اشغالی با مصر خبر داده و اعلام کردند که از این منطقه صدای چندین انفجار شنیده شده است.
کانادا و عربستان سعودی تصمیم گرفته‌اند که روابط دیپلماتیک خود را از سر بگیرند.
بحرین و قطر اقدامات برای از سرگیری پرواز میان دو کشور را آغاز کردند.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
رسانه‌های عربی از آغاز مجدد درگیری‌ها میان نیروهای ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع این کشور در مناطق مختلف خارطوم خبر دادند.
منابع خبری سوریه از حمله موشکی به پایگاه نظامی اشغالگران آمریکایی در سوریه خبر دادند.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد: ازسرگیری روابط عربستان و ایران الگوی خوبی برای حل اختلافات از طریق گفتگو است.
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد که از سرگیری روابط سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، دستیابی به آتش‌بس در یمن را سرعت می‌بخشد.
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت «حاج اسد محمود صغیر»(حاج صالح) در مجتمع امام مجتبی(ع) در جنوب بیروت گفت: حاج صالح نقش مهمی در متلاشی کردن شبکه های جاسوسی اسرائیل داشت.
نماینده سوئد در مذاکرات پیوستن این کشور به ناتو امروز خبر داد: زمان ازسرگیری مذاکرات با ترکیه مشخص نیست.
نماینده سوئد در مذاکرات پیوستن این کشور به ناتو امروز خبر داد: زمانی ازسرگیری مذاکرات با ترکیه مشخص نیست.
منابع لبنانی اعلام کردند که قاضی تحقیق درباره پرونده انفجار بندر بیروت، تصمیم به ازسرگیری تحقیقات در این مورد گرفته است.
رهبر مسیحیان کاتولیک جهان امروز دوشنبه در اظهاراتی خواستار ازسرگیری مذاکرات هسته ای در راستای پیشگیری از وقوع جنگ احتمالی در منطقه شد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ازسرگیری مشارکت روسیه در توافق غلات به معنای تمدید آن نیست.
کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا (وابا) در حالی برگزاری مسابقات باشگاهی را از سر گرفته که ایران برخلاف همیشه حضور حداقلی خواهد داشت مگر اینکه در فرصت کم باقی مانده اتفاقات جدیدی رقم بخورد.
کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا (وابا) در حالی برگزاری مسابقات باشگاهی را از سر گرفته که ایران برخلاف همیشه حضور حداقلی خواهد داشت مگر اینکه در فرصت کم باقی مانده اتفاقات جدیدی رقم بخورد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن احیای روابط دمشق و جنبش حماس را به نفع فلسطین و موجب تقویت قدرت محور مقاومت برشمرد.
استاد دانشگاه مسکو با اشاره به اینکه امنیت ترکیه به معنای امنیت سوریه است گفت: خروج آمریکا از سوریه محور اصلی گفت‌وگوها طی دیدار هیئت تُرک با بشار اسد خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ