وزارت برق عراق از اقدام خرابکارانه و انفجار در خطوط انتقال برق استان صلاح‌الدین عراق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیریت باشگاه ذوب آهن بخشی از مطالبات اعضای این تیم را در آستانه دربی اصفهان پرداخت کرد.
هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن ۶۰ درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.
کاپیتان‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم زیر 23 ساله‌های عراق در مس رفسنجان کار خود را جلو می‌برند.
باشگاه شمس آذر در اولین بازی تاریخی خود در لیگ برتر و در خانه قصد دارند تماشای جدال با هوادار را رایگان کنند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
هواداران سپاهان پس از دیدار برابر تراکتور اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان کردند.
علیرضا حقیقی در جریان بازی روز گذشته تیمش برای جلوگیری از افت قندخون خود مشغول صرف موز شد.
مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان پس از پایان دیدار برابر تراکتور برای هم تیمی اش آرزوی بهبود هر چه سریعتر کرد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: ایران تعقیب تروریستها در خارج از مرزهایش را به صورت جدی در دستور کار خود دارد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: کیفرخواست عوامل اقدام ناکام علیه یکی از اماکن نظامی در مرکز این استان پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری آنان صادر شد.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت تهران گفت: دیگر منتظر اقدام اوباش نخواهیم بود. پیش از اینکه اوباش اقدامی در جهت ناامنی محلات داشته باشند ما با آنان برخورد خواهیم کرد.
رئیس جمهور روسیه به نئونازی های اوکراین درباره اقدامات خرابکارانه علیه روس ها هشدار داد.
بنا به اعلام کاخ کرملین، اقدام خرابکارانه نیروهای اوکراینی در یک منطقه مرزی، از سوی رئیس جمهور این کشور در دست بررسی است.
گروهک تروریستی کومله؛ گروهکی است که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به اقدامات خرابکارانه در ایران می‌زند؛ که یکی از اعضای آن بنام آرش احمدی صبح امروز اعدام شد.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای مشترک از دستگیری عوامل اصلی اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان علیه یکی از مراکز وزارت دفاع خبر دادند.
یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که دولت این کشور در طراحی اقدام خرابکارانه ای که منجر به انفجار خطوط لوله گازی روسیه به اروپا شد، دست داشته است.
کلیسای ارتدوکس روسیه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حادثه به آتش کشیدن قرآن کریم در استکهلم سوئد اقدامی خرابکارانه و غیر قابل قبول است.
در اطلاعیه سپاه روح الله آمده است: اعضای این شبکه با هدایت عوامل ضد انقلاب ساکن در آلمان و هلند ضمن انجام فعالیت علیه امنیت ملی اقدام به تهیه سلاح جنگی کرده و قصد انجام اقدامات خرابکارانه داشتند که با توجه به اشراف سیستم اطلاعاتی، قبل از انجام هر گونه اقدام دستگیر شدند.
روز گذشته دو فرد مهاجم با چهار لیتری بنزین اقدام به عملیات خرابکاری و آتش زدن یکی از اتاق‌های رو به خیابان بهداری فرماندهی انتظامی چالوس کرد که کمتر از ۲۴ ساعت وی و همدستش شناسایی و دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ