اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دمای گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سلسیوس می‌رسد.
اقدام کم‌سابقه مدیرعامل استقلال در خرید بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی شرایط جدیدی در اردوگاه آبی‌پوشان پایتخت پدید آورده است.
ماجرای بازنگشتن علی کاظم، بازیکن عراقی جدید مس رفسنجان به ایران مورد توجه رسانه‌های عراقی قرار گرفته است.
اختلاف فرحناز ارباب با پگاه زنگنه علنی شد
اختلافات در رختکن بایرن مونیخ بالا گرفته است. اخیرا ماتیس دلیخت مدافع این تیم از صحبت‌های سرمربی بایرن درباره یوشوا کیمیش دفاع کرده است.
بحث انتقال عثمان دمبله به پی اس جی از چند روز گذشته وجود دارد و جدایی او تقریبا قطعی است ولی ستاره فرانسوی و بارسلونا در مورد بند درصد تقسیم پول بین خود اختلاف نظر دارند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد با وجود اختلاف زمانی 7 ساعته ژاپن و آلمان، ارتباط خود را با مدیران باشگاه حفظ کرده است.
جریان اول اصولگرایی جریان مستقر در قدرت است که دولتمردان و دیپلمات‌های کنونی وزارت خارجه را در بر می‌گیرد. این جریان به دلیل اقتضائات مملکت‌داری و مسوولیت‌های اجرایی طرفدار مذاکره برای حل مشکلات کشور است و از مقطع ۸ آذر ۱۴۰۰ تا شرایط کنونی که پای یک تفاهم نانوشته، ضمنی، موقت یا کمتر در برابر کمتر در میان است، نسبت به مساله رفع تحریم‌ها و بهره‌مندی از مزایای اقتصادی آن اهتمام ورزیده و به مذاکره ولو غیرمستقیم وزن می‌دهند.
عضو تیم ملی تیراندازی گفت: اختلاف پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها وجود دارد و تیراندازی هم از این قاعده مستثنی نیست.
علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش فوتبال ایران در آستانه خرید یک تیم دسته اولی قرار گرفته است.
وزیر خزانه ‏داری آمریکا بعد از دیدار با مقامات چینی گفت: اختلاف نظرهای مهم واشنگتن با پکن همچنان باقی است.
مهاجم پرسپولیس با مدیریت باشگاه اختلاف نظر پیدا کرده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، مخالف فروش فرلان مندی در تابستان امسال است.
بایرلورکوزن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف رم رفت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه یافته بود و لورکوزن حداقل برای کشاندن بازی به وقت‌های اضافه به پیروزی با اختلاف یک گل احتیاج داشت.
اشتباه باورنکردنی روی پاتریسیو پروژه کامبک رم را با اختلال ایجاد کرد تا شاگردان مورینیو دست خالی به پایتخت برگردند.
تیم جوانان ایران در یک بازی جذاب و پر گل، نتیجه را با اختلاف حداقلی به استرالیا واگذار کرد.
بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ویارئال، صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگا را تداوم بخشید.
اختلاف آرسنال که یک بازی کمتر از منچسترسیتی دارد، در جدول با این تیم به 6 امتیاز رسیده است، شاگردان گواردیولا فرداشب به مصاف استون ویلا خواهند رفت
تیم نبوغ دور رفت سوپر لیگ بسکتبال را با برد برابر صنایع هرمزگان خاتمه داد.
بهروز عطایی در امتیازات ابتدایی مجور به گرفتن وقت استراحت فنی شد و نکات جالب توجهی به شاگردانش گفت.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ