مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون جودو در کمیسیون‌های تطبیق و تجدید نظر به زودی اعلام می‌شود، گفت: فدراسیون جودو نباید خبری درباره اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ضرورت تعلیم و تربیت فرهنگیان این است که بتوانند با آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند، زیرا مسابقات قرآنی در جامعه بسیار تأثیرگذار است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جنس فعالیت تشکیلاتی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار شمار زیادی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، معلمان را پرورش‌دهندگان جواهر قیمتی «نسل نوجوان و جوان» و معماران آینده کشور خواندند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و  روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با روز معلم، صبح امروز (سه‌شنبه) جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اصفهان- مدیر روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جمعی از معلمان سرآمد اصفهان به نمایندگی از جمعیت ۵۰ هزار نفری فرهنگیان استان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان عزیز یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کند.
اهواز - نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: حذف فوق العاده ویژه معلمان هیچ توجیه منطقی ندارد و این حق باید برای معلمان و فرهنگیان اعمال شود.
کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس نماد احترام به حرمت‌های خاک، آزادی و استقلال هر ملت مستقل و نمادی برای وحدت در مقابل جریانات تحمیلی ظلم جهانی و جهانی‌سازی استکبار است.
صبح امروز (سه شنبه- ۱۵ فروردین) اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد بررسی علل و عوامل تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان می پردازند.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز نقطه نظرات خود را درباره بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان مطرح کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش درباره بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان قرائت شد.
سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: زمان رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین باید از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ باشد و حتما مجلس شورای اسلامی بر اجرای صحیح این قانون نظارت می‌کند.
فرج کمیجانی، دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: در ۴ ماه و دو روز گذشته فقط ۳۹ روز کلاس‌های مدارس دایر شده و مدارس در مابقی روز‌ها تعطیل بودند. این باعث عصبانیت معلمان شده که از آموزش عقب افتاده‌اند. از سوی دیگر دانش‌آموزان یک‌دهم دروس را هم یاد نگرفته‌اند که قابل جبران نیست. این شرایط آموزشی بسیار آشفته و نگران‌کننده است.
نشست استانی معلمان گام دوم انقلاب اسلامی در اسفند ماه به میزبانی بسیج فرهنگیان و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌برنامگی، رخوت و بی‌ثباتی در وزارت آموزش و پرورش موج می‌زند و با عث عدم اجرای درست رتبه‌بندی، تأخیر در پرداخت و تشدید دغدغه‌ فرهنگیان شده است.
رشت- نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه معلمان نباید به دلایل مادی و کم بودن حقوق احساس زیان داشته باشند، گفت: به حقوق فرهنگیان رسیدگی شود.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد.
بر اساس شنیده‌ها فرهادی همچنان مخارج هئیت عزاداری پدرش برای امام حسین(ع) را در خمینی شهر تامین می‌کند و در هر کجای دنیا فیلم بسازد به صورت مشخص از قوانین عرفی و شرعی جمهوری اسلامی عدول نکرده و هیچ‌گاه با پخش ‌کنندگان و تولید کننده آثار سینمایی که عنادی با جمهوری اسلامی داشته‌اند، همکاری نکرد. فرهادی علی رغم پیشنهادات فراوان در آمریکا، تمایلی از خودش برای همکاری با استودیو‌های هالیوودی نشان نداد تا همچنان بر اساس پارامترهای عرفی خودش فیلم بسازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ