سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورش برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک و تصدی پست ریاست نام نویسی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در آخرین گفتگوی خود ضمن رد نگرانی بابت حذف قرمزهای پایتخت، حذف استقلال از لیگ قهرمانان را قطعی دانست.
معاون وزیر ورزش اعلام کرد بازسازی استادیوم آزادی هزینه‌های بسیار زیادی دارد.
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد.
کرمان- معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه سفر به کرمان گفت: حال وزیر ورزش خوب است.
با اعلام معاون بانوان وزارت ورزش،‌ فقط استادیوم آزادی میزبان تماشاگران خانم در لیگ برتر خواهد بود.
محمد ابراهیم امامی گفت: از متولیان ورزش خواستاریم به میزان بودجه اختصاص داده شده به فدراسیون کشتی و اقدامات انجام شده در این فدراسیون توجه داشته باشد.
وزیر ورزش از ماموریت به معاون خود برای پیگیری انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: از این که داخلی باشد یا خارجی بی اطلاعم و فدراسیون در جریان است.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ ووشو جوانان بازدید کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان که این روز‌ها در قطر حضور دارد شرایط حاکم بر کشور میزبان جام جهانی را روایت کرده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در فاصله ۲۴ ساعت به اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی جهان از تمرینات این تیم بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزاری مجمع فوق العاده  و انتخاباتی فدراسیون سوارکاری را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.
مراسم تجلیل از ملی پوشان قهرمان مسابقات اسکواش مردان بزرگسال غرب آسیا با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.
سینا کلهر: از سکوها دیدید که حضور هواداران گزینشی نبود. همه شاهدند به خاطر ظرفیت ورزشگاه و تعمیرات نتوانستیم بیشتر از این از حضور هواداران بهره مند شویم.
توئیت معاون وزیر ورزش درباره حمله به سلمان رشدی: ماجرا این دفعه واقعا برد-برد است
معاون سابق فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در متنی به صحبت های نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
مرگ عجیب پسر نوجوان با اسلحه بادی
متهم: گرمای هوا و ترافیک مرا عصبی کرد
دستیار یحیی گل‌محمدی که بامداد امروز از راه قطر وارد ایران شده بود، ساعتی قبل به باشگاه پرسپولیس رفت تا قرارداد خود را رسمی کند و همچنین در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس حضور یابد.
برنا فیروزی معاون وزیر ورزش و جوانان شد
کنایه توهین آمیز محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به پولادگر و حمایت از علیرضا دبیر بعد از حواشی مجمع دیروز سوژه رسانه‌ها شده است. بنا: ممنون آقای دبیر که با آدم های کوتوله می جنگی!
واکنش معاون فرهنگی وزیر ورزش به درگیری زشت پولادگر و دبیر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ