دفاع شدید برانکو از بازیکن ایرانی: او ۱۰ میلیون یورو می‌ارزد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتقادهای شدید از عملکرد این مربی، او در مصاحبه‌ای از خود دفاع کرده است.
در روزگار ما، اما پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی، پای قدرت‌های بیگانه به سیاست داخلی کشور چنان باز شده است که برخی محافل و رسانه‌ها حتی شرم دفاع از یک قدرت بیگانه را نیز از یاد برده‌اند و در روز روشن سینه‌چاک رهبران قدرت‌های جهانی شده‌اند!
سید محمد خاتمی گفت: از جمله عواملی که انتخابات به عنوان مهمترین راه استقرار دموکراسی و نیز مردم سالاری سازگار با دین را از کارآیی انداخته، نظارت استصوابی و رویه‌های غلط در فرآیند انتخابات است که به جای نظارت از موضع دفاع از حق و رأی مردم و ایجاد مانع برای پاگیری و پایداری دیکتاتوری، قیمومیت بر مردم و رأی آنان را تشدید کرده است.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در منطقه «سولدار» در دونتسک خبر داد.
سرمربی پیکان در خط دفاعی تیمش با کمبود شدید بازیکن مواجه شده و باید دید چگونه تیمش را مقابل پرسپولیس به میدان می‌فرستد.
جیمی ردنپ سبک دفاع کریستین رومرو را در جریان شکست 4-3 تاتنهام مقابل لیورپول به شدت محکوم کرد.
یک راننده تاکسی شهر رم که شاهد تصادف شدید چیرو ایموبیله، ستاره لاتزیو، با تراموا بوده می‌گوید ایموبیله و راننده تراموا هیچکدام در صحنه تصادف مقصر نبوده‌اند.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که پس از وقوع زلزله شدید در جنوب این کشور ۲۰ هزار شهروند سوری به کشور خود بازگشتند.
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با دفاع از مهاجم برزیلی این تیم پس از درگیری شدید وی با بازیکنان تیم مایورکا، گفت که بازیکنان تیم‌های رقیب مهاجم تیمش را تحریک می‌کنند.
خطای شدید بازیکن لانس روی امباپه، واکنش تند مدافع پاری‌سن‌ژرمن را به همراه داشت.
وزارت دفاع کره‌جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش ما یک وضعیت آمادگی نظامی ایجاد خواهد کرد تا به شدت با هرگونه تحریک متقارن یا نامتقارن کره شمالی مقابله کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دفاع از حقوق جوانان بسیار ضعیف بوده، ابتدایی‌ترین نیاز جوانان وام ازدواج است که پرداخت نمی‌شود و هزاران نفر در نوبت دریافت آن هستند.
این ایده که وابستگی متقابل اقتصادی یک سنگر در برابر جنگ است، زیرا هیچ طرفی نفعی در برهم زدن روابط تجاری و سرمایه‌گذاری سودمند متقابل ندارد، دیگر قابل دفاع نیست. ملاحظات سیاسی حرف اول را می‌زند. در واقع، وابستگی شدید اتحادیه اروپا به منابع انرژی روسیه احتمالاً بر تصمیم پوتین برای حمله به اوکراین تأثیر گذاشت و او را به این نتیجه رساند که اروپا در مقابل او نمی‌ایستد.
سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که در فوتبال، مثل حمله و دفاع، گاهی هم ممکن است خطاهای شدید شاهد باشیم.
کیهان نوشت: علمایی که به دفاع از حق و به دفاع از مظلوم نپرداختند و هنوز ساکتند و یا در سخنان خود صراحت به خرج ندادند، در این امتحان سرافراز نبودند.
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
فرمانده انتظامی مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینچ خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینج خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف چه در قالب یادداشت رسمی و چه ملاقات‌های متعدد در تهران، بغداد و اربیل، اعتراض شدید خود نسبت به میزبانی اقلیم و تحرکات گروه‌های تروریستی ضدایرانی از مبدأ خاک عراق در منطقه اقلیم را اعلام کرده و بی‌گمان نمی‌تواند بپذیرد که از مجاورت مرز‌های خود مورد تهدید واقع شود.
به دنبال درگیری‌های شدید دوشنبه شب، ۲۱ شهریور ماه، میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان، دولت ایروان از ادامه تلاش نظامیان آذربایجانی برای پیشروی به سمت خاک خود خبر داد. بر اساس ویدیو منتشر شده از سوی وزارت دفاع ارمنستان، نیروهای آذربایجانی در حال پیشروی در خاک این کشور هستند.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
اداره دفاع مدنی سودان اعلام کرد که به دنبال وقوع سیلاب ناشی از بارش های شدید باران از ماه ژوئن تا کنون ۸۰ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ